- eucocolino
- OP
- 87 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Astra 2006 1.3
- Iasi
eucocolino
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
care sunt conditiile de regenerare in mers a DPF opel astra h motor 1.3/2006 ?
--temperatura gazelor de esapament
--presiunea gazelor de esapament
-- temperatura antigelului.
as mai vrea sa stiu daca regenerarea in mers poate fi oprita daca una sau mai multe din conditiile de mai sus nu sunt indeplinite.
de pe masina mea a fost eliminat fizic DPF...singurul lucru bun masina a inceput sa mearga mult mai bine, trage mai bine,dar regenerarile in mers tot la fel de dese sunt ...in 300 km parcursi de 3 ori...si nu as vrea sa mai dau inca 300 euro sa scot eliminarea si din soft.
multumesc anticipat
--temperatura gazelor de esapament
--presiunea gazelor de esapament
-- temperatura antigelului.
as mai vrea sa stiu daca regenerarea in mers poate fi oprita daca una sau mai multe din conditiile de mai sus nu sunt indeplinite.
de pe masina mea a fost eliminat fizic DPF...singurul lucru bun masina a inceput sa mearga mult mai bine, trage mai bine,dar regenerarile in mers tot la fel de dese sunt ...in 300 km parcursi de 3 ori...si nu as vrea sa mai dau inca 300 euro sa scot eliminarea si din soft.
multumesc anticipat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Tachonow
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Tachonow
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2014
- Mesaj Privat
- ady_de_bocy
- *
- 38 mesaje
- din 07 Nov 2010
- Astra 2004 Z19DTH
- Cluj
ady_de_bocy
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Si eu as vrea sa fac aceeasi treaba, adica sa elimin DPF-ul de pe masina, dar in prima faza fara a-l elimina si din soft.
Motivele ar fi :
1.Atunci cand isi face regenerarea, daca sunt in oras si sunt nevoit sa las motorul la relanti (la un semafor de ex.) pur si simplu se ineaca motorul ;
2.Cand ajunge deja la un procent de infundare destul de mare, incepe sa bage un miros de gaze de esapament in masina si pentru mine este destul de deranjant ;
3.Din cunostintele mele, DPF-ul incepe sa faca regenerari dupa presiunea diferentiala din el, in cazul in care este dat jos, nu vad de ce ar face regenerari, avand in vedere ca presiunea diferentiala nu o sa fie crescuta, dar va rog sa ma lamuriti unde gresesc. NU sunt foarte documentat in domeniu.
Multumesc!
Si eu as vrea sa fac aceeasi treaba, adica sa elimin DPF-ul de pe masina, dar in prima faza fara a-l elimina si din soft.
Motivele ar fi :
1.Atunci cand isi face regenerarea, daca sunt in oras si sunt nevoit sa las motorul la relanti (la un semafor de ex.) pur si simplu se ineaca motorul ;
2.Cand ajunge deja la un procent de infundare destul de mare, incepe sa bage un miros de gaze de esapament in masina si pentru mine este destul de deranjant ;
3.Din cunostintele mele, DPF-ul incepe sa faca regenerari dupa presiunea diferentiala din el, in cazul in care este dat jos, nu vad de ce ar face regenerari, avand in vedere ca presiunea diferentiala nu o sa fie crescuta, dar va rog sa ma lamuriti unde gresesc. NU sunt foarte documentat in domeniu.
Multumesc!
- eucocolino
- OP
- 87 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Astra 2006 1.3
- Iasi
eucocolino
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
motivul pt eliminarea fizica ...este ca ori cu el ...ori fara el regenerarea in mers se face tot foarte des ....(acum stiu asta dupa ce l-am dat jos)
ma gandeam ca daca motorul respira mai bine....regenerarea se va face ceva mai rar (gen 1000km) nu m-ar fi deranjat asa.....dar nu e asa....dupa cum vad...
si ma gandesc ca e un mic secret tinut strans de cei care fac anularea din soft a DPF ....pt ca stiu ca la o regenerare fortata din op-com ...regenerarea nu are loc daca apa din motor nu ajunge la 70 grade c..... si ma gandesc logic daca as putea anula senzorul de temperatura apa...adica daca calculatorul nu ar mai vedea ca apa ajunge la 70 grade c ...nu porneste regenerarea....
am incercat si varianta cu : .. inlocuire din soft a DPF(am un op-com ...ADICA MONTAREA IN SOFT A UNUI DPF NOU propriuzis o pacalire soft.....nu a tinut nici asta ...regenerarea in mers a pornit tot foarte des....foarte multa bataie de cap cu nemtii astia.....
ma gandeam ca daca motorul respira mai bine....regenerarea se va face ceva mai rar (gen 1000km) nu m-ar fi deranjat asa.....dar nu e asa....dupa cum vad...
si ma gandesc ca e un mic secret tinut strans de cei care fac anularea din soft a DPF ....pt ca stiu ca la o regenerare fortata din op-com ...regenerarea nu are loc daca apa din motor nu ajunge la 70 grade c..... si ma gandesc logic daca as putea anula senzorul de temperatura apa...adica daca calculatorul nu ar mai vedea ca apa ajunge la 70 grade c ...nu porneste regenerarea....
am incercat si varianta cu : .. inlocuire din soft a DPF(am un op-com ...ADICA MONTAREA IN SOFT A UNUI DPF NOU propriuzis o pacalire soft.....nu a tinut nici asta ...regenerarea in mers a pornit tot foarte des....foarte multa bataie de cap cu nemtii astia.....
- eucocolino
- OP
- 87 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Astra 2006 1.3
- Iasi
eucocolino
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
a si am uitat sa mai zic.....de cate ori face masina regenerare in mers nu am cum sa nu vad asta...pt ca in urma mea iese un fum alb-albastrui de zici ca merg cu carbuni...
partea buna e ca masina zici ca zboara pe sosea....de cand o am nu am stiut ca un motor asa de mic 1300 cm poate trage asa de bine...sincer am mers cu masina cam 4 ani si parca mergeam cu o roaba ! am dat jos si curatat tot ce se putea...egr,turbina....etc....toate verificate si bune ...da pacientul mort...
asteptam sfaturi de la meseriasi.
va multumesc pt timpul acordat.
partea buna e ca masina zici ca zboara pe sosea....de cand o am nu am stiut ca un motor asa de mic 1300 cm poate trage asa de bine...sincer am mers cu masina cam 4 ani si parca mergeam cu o roaba ! am dat jos si curatat tot ce se putea...egr,turbina....etc....toate verificate si bune ...da pacientul mort...
asteptam sfaturi de la meseriasi.
va multumesc pt timpul acordat.
- eucocolino
- OP
- 87 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Astra 2006 1.3
- Iasi
eucocolino
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
Tachonow
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2014
- Mesaj Privat
sfaturile s-au dat aici in multiple postari
chiar eu am scris de curand unui alt coleg niste lucruri general valabile...au loc regenerari active si pasive indiferent de presiunea diferentiala...
filtrul are program de curatare permanent pe baza unor contoare...
eliminarea din soft ca si cost nu are legatura cu pretul unui ecu (in dezmembrari) ci cu pretul unui filtru nou...
chiar eu am scris de curand unui alt coleg niste lucruri general valabile...au loc regenerari active si pasive indiferent de presiunea diferentiala...
filtrul are program de curatare permanent pe baza unor contoare...
eliminarea din soft ca si cost nu are legatura cu pretul unui ecu (in dezmembrari) ci cu pretul unui filtru nou...
- ady_de_bocy
- *
- 38 mesaje
- din 07 Nov 2010
- Astra 2004 Z19DTH
- Cluj
ady_de_bocy
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
Tachonow
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2014
- Mesaj Privat
- ady_de_bocy
- *
- 38 mesaje
- din 07 Nov 2010
- Astra 2004 Z19DTH
- Cluj
ady_de_bocy
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pai dupa cum ziceam si la postul anterior, eu am inteles ca regenerarea nu porneste decat atunci cand simte o diferenta de presiune destul de mare, totodata, stiam ca daca temperatura lichidului deracire nu ajunge la minim 70 de grade nu porneste, (desi nu sunt convins de asta).
Dar nu stiam nimic legat de regenerari pasive si active, sau de regenerarile pe baza unui program de curatare pe baza de contoare
Mersi!
Dar nu stiam nimic legat de regenerari pasive si active, sau de regenerarile pe baza unui program de curatare pe baza de contoare
Mersi!
Tachonow
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2014
- Mesaj Privat
- eucocolino
- OP
- 87 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Astra 2006 1.3
- Iasi
eucocolino
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat