Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • kapp

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
http://www.jula.no/kompressor-50-l-200013 si http://www.jula.no/luftkompressor-50-l-200014 .
Utilizare garaj plus activitati mici de vulcanizare si vopsire
Multumesc
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cel de 10 bari daca reglezi presiunea de iesire la 5-6 bari este mai putin solicitat decat cel de 8 bari deci duce mai mult. Singurul dezavantaj ar fi butelia daca il folosesti frecvent la vulcanizare pentru ca are volumul mic pentru astfel de activitati. Pentru vopsire sunt bune ambele pentru ca nu ai nevoie decat de 2-3 bari.
  • kapp

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc.. ma ducea in deruta chestia cu 275 l pe min la unu si 410 la celalalt...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca pentru activitatea de vulcanizare folosesti presa de dejantat nici unul nu e bun. O sa ai nevoie de unul de maxim 8 bari, capacitate de peste 500L/min si butelie de minim 100 litri. 10bari este deja prea mult, nici un utilaj de vulcanizare nu are nevoie de 10 bari. Daca nu folosesti presa de dejantat ia-l pe cel de 8 bari, are debit mai mare, o sa mearga mai putin, consum de curent mai mic.
Sfatul vine din partea unui var care are atelier de vulcanizare, i-am aratat ambele modele si a spus ca nu ai ce face cu cel de 10 bari.
  • kapp

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos. Super raspunsul.
Weekend placut
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la vopsire iti trebuie un compresor cu debit mare deci cel de 50l si 8bar iar la vulcanizare ambele sunt ok dar iti recomand sa iti cumperi separat si o butelie de vreo 300l care sa aiba rol de acumulator ca altfel o sa iti mearga compresoarele toata ziua si nu te duc prea mult...
eu am un compresor din ala mic de 50l dar il folosesc acasa si cand am vopsit o poarta a mers aproape in continuu...
cat despre presiune, amandoua au posibilitatea de a regla presiunea de iesire iar presiunea trecuta este presiunea maxima la care el se opreste automat.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mykyboy, presiunea nu se poate regla, compresoarele fac de obicei presiune mult mai mare, presostatul tocmai de aceea este pus acolo, iti opreste compresorul cand in butelie se realizeaza 8, respectiv 10 bari la celalalt. Butelia este proiectata sa reziste la o anumita presiune si ca dispozitiv de siguranta are si o supapa de suprapresiune. In cazul in care presostatul se strica si nu iti mai opreste compresorul, aceasta supapa deschide la o anumita presiune, setata de producator. De aceea reglajele de presiune nu sunt disponibile pe presostate, risti sa deschida supapa sau sa plezneasca butelia.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
te contrazic si iti spun ca se poate si regla presiunea de iesire cel putin la unele compresoare cum am si eu. Are doua iesiri de aer: una exact cu presiunea din butelie si una cu presiunea stabilita printr-un robinet si vizibila pe al doilea ceas...
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
De vreo 2 zile tot studiez ofertele de compresoare dar nu pot alege mare lucru intre specificatiile tehnice si realitate. Mi-ar trebui initial un compresor pentru un cric pneumatic ( 1Tf ) pentru autoturisme ( bine , aici nu e necesara o presiune mare ) dar intr-un oarecare viitor vreau sa-l folosesc pentru vopsitorie.
Sint in dubiu pentru ca am un amic cu un mic atelier care executa si vopsitorie si l-am vazut ca se chinuie cu un compresor ce scrie pe manometru 10 Bar si butelia are capacitate de 100 l. Ce face , ce nu face , am vazut ca i-ar trebui in timpul vopsirii o presiune de iesire de vreo 6 Bar constanta ca sa-si regleze pulverizarea vopselei intr-un mod fin si nu mai stiu cum. Si evident, compresorul nu prea poate tine pasul cu asta si chiar daca merge non-stop , tot il forteaza pe om sa mai faca mici pauze , uneori chiar cand e la jumatea operatiunii de vopsire a unei piese.
Acum stau si ma intreb daca un compresor de 10 Bar si capacitate rezervor de 100 L nu face fata , ce compresor sa-mi caut ? Cat casa ?
Sau o fi ceva defect la sculele amicului in cauza ?
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 996
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Conteaza si cantitatea in L/min foarte mult si mai mult decat atat , pistolul face totul!
Eu am un compresor de 50 l, si il folosesc intre 4-6 bari la vopsit.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am vazut si eu ca difera cantitatea de litri aer per minut dar mie cel putin nu-mi spun nimic cifrele astea. Nedumerirea mea era daca un vopsit cit de cit profi se realizeaza undeva in jur la 5-6 bari pe iesire duza pistolet tinut constant si cam ce caracteristici ar trebui sa aiba atunci un compresor valabil.

Sigur ca vanzatorul de la magazin cand i-am spus de 5-6 bari s-a dus si s-a uitat pe manometrul de la un compresor si mi-a spus bucuros : uitati , asta scoate 8 Bar , deci e bun.
Am incercat sa-i explic ca acel compresor are puterea de a acumula in butelie 8 Bar , ok , corect , dar asta cu conditia sa nu lucrezi cu el in timpul asta. Cand pistoletul deja pulverizeaza , evident ca acel compresor , chiar cu mers continuu , abia daca va reusi sa mentina in butelie o presiune de vreo 4 Bar.

Atunci @AndrewBv , din ce spui tu inteleg ca si pistoletul trebuie sa fie unul profi. Ma gandesc ca poti micsora presiunea , sau mai bine zis de fapt volumul de aer la pulverizare astfel incat sa ,,economisesti,, cit poti din presiunea din butelie chiar daca asta iti va lua din ,,sporul,, de la vopsit.
Poti te rog sa-mi recomanzi ( un link ) un compresor si un pistolet vopsit , si daca macar ca punct de referinta ?

Multumesc.
  • nelutzu_

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Hristos a Inviat.
Dupa parerea mea cred ca se poate face vopsitorie auto cu aceste compresoare de la supermarket doar cu pistoale de vopsit de tip HVLP(volum mare la presiune mica) si lucrarile de vopsitorie sa fie de mica amploare. Da o cautare dupa "HVLP spray gun".

O zi buna!
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
,,Adevarat a inviat !,,
Multumesc pentru informatie dar la ce te referi cind spui de ,,lucrari de amploare mica,, ? Am de gand dupa ce ,,imi intru in mana,, sa-mi zugravesc exterior opelul. Smile) Daca n-o sa iasa rau ,,coaja de portocala,, eu voi fi multumit. Smile
Pana atunci am sa chinui experimental o Dacia 1310 ce o tin in curte la tara de vreo 3 ani.
  • nelutzu_

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Exact la asta m-am referit. Vopsitoria auto pare ceva simplu la prima vedere dar daca masina dvs. e nemetalizata merita sa incercati.
Ps. Am uitat sa va urez succes.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu e metalizat. Nici nu cred ca m-as risca la un metalizat. Cunosc cat de cat ce inseamna pregatirea suprafetelor , procedeul de pulverizare si uscarea , toate etape foarte importante unde fara dispozitive profi mori incet.
In urma cu ceva ani mi-am mai zugravit Dacia si am ramas cu 2 necunoscute. Realizand in rinduri orizontale pulverizarea unei piese ( ex capota motor ) , spre capatul piesei opresti pistoletul , depasesti cu mana astfel piesa si la revenire , inainte de capatul piesei , pornesti pistoletul din nou - sau - nu opresti deloc pistoletul , te apropi de capat , depasesti astfel incat la un moment dat pulverizezi vopsea pe langa masina si te intorci pe piesa tot pulverizand ?
Intreb pentru ca la zugravitul daciei in zona marginilor suprafetelor vopseaua avea tendinta sa curga. Bine-inteles plus la final o adevarata coaja de portocala , clasa intai ! Dar nu m-a deranjat fiind data marca auto. Smile
Opelul doar e plin de zgarieturi pe usi de la parcarea de la locul de munca conceputa parca pentru carucioare de supermarket , nu pentru masini + vopsea arsa de soare si intemperii.
In fine , o sa vad eu ce o sa iasa in final. Smile Deocamdata sa-mi pregatesc niste conditii si sa ma apuc de incercari.
  • cipri_astra

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2014

  • Mesaj Privat
AndrewBv ce debit de aer are compresorul tau?
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR