- ddragobete
- *
- 8 mesaje
- din 23 Mar 2015
- Dolj
ddragobete
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- KNUSSPERONNE
- *
- 13 mesaje
- din 07 Sep 2014
- Corsa 2005 Z13DT
- Belgia
KNUSSPERONNE
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Belgia
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut, sunt recent posesorul unui Opel Corsa 1.3 CDTI 2005 - 165000km, masina cumparata din Belgia. Problema pe care o am este una asemanatoare cu cele descrise mai sus, doar ca la mine se manifesta o mica intrerupere (da de 2 ori in nas ) atunci cand sunt in mers si calc acceleratia brusc, iar apoi isi revine si merge normal. Acceleratia nu fluctueaza la relanti, iar motorul tremura foarte foarte putin atunci cand o turez in gol pe la 1500rpm. Multumesc frumos
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut! Sã-l pãstrezi sãnãtos! Dacã dã în nas la accelerație (la deal sau în depãșiri), fã test la injectoare sã le elimini din ecuație (faci testul foarte simplu, demontezi furtunașele de retur și vezi sã nu curgã motorinã în abundențã din injectoare). Dacã injectoarele sunt ok, atunci e regulatorul de presiune de pe rampã (cel din dreapta). Cumperi unul sh sau mai degrabã nou (era vreo 7-800 lei unul) și scapi de probleme. De pornit pornește la prima cheie? Sã ai drumuri bune cu ea!
- KNUSSPERONNE
- *
- 13 mesaje
- din 07 Sep 2014
- Corsa 2005 Z13DT
- Belgia
KNUSSPERONNE
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Belgia
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2014
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Așa am pãțit și eu cu a mea, regulatorul de presiune era pe ducã. Urcam un deal, apãsam pe accelerație, îmi dãdea în nas, luam piciorul de pe accelerație dupã care apãsam iar și își revenea. Am schimbat cu diverși meșteri injectoare și pompe de înaltã presiune, dar pânã la urmã a fost un regulator de presiune ajuns la final de carierã. Dupã ce l-am schimbat, mașina a funcționat corect. Regulatorul de presiune este cel care, comandat de ECU, decide câtã motorinã intrã în injectoare. Tu, apãsând la maxim pedala de accelerație, injectoarele nu primesc motorina suficientã și îți dã în nas (apare și cheița în bord, nu?). Fã și un test de erori, ar trebui sã ai P1191, P1093 sau P0090.
- KNUSSPERONNE
- *
- 13 mesaje
- din 07 Sep 2014
- Corsa 2005 Z13DT
- Belgia
KNUSSPERONNE
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Belgia
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2014
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Cautã pe google: regulator presiune Corsa C Z13DT. Dar nu te baza cã e 100% regulatorul. http://www.megavaux.co.uk/U...-dsc08832.jpg.jpg
Nu e normal sã rãmânã cheița aprinsã când pui contactul. Dacã nu ai erori înregistrate, cheița se stinge dupã 2-3 secunde.
Nu e normal sã rãmânã cheița aprinsã când pui contactul. Dacã nu ai erori înregistrate, cheița se stinge dupã 2-3 secunde.
- KNUSSPERONNE
- *
- 13 mesaje
- din 07 Sep 2014
- Corsa 2005 Z13DT
- Belgia
KNUSSPERONNE
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Belgia
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2014
- Mesaj Privat