Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • jebitm

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Si la mine a fost la fel, mergea foarte greu schimbatorul si la vreo 3-4 luni se mai si bloca (am mers 1 an asa cu ea). Acum am rezolvat cu Spray WD 40 , am pus un prieten la volan , am vazut ca in stanga motorului exista mecanismul de schimbare viteze care se misca cand se schimba vitezele , am dat cu spray pe el si acum schimbatorul merge incredibil de usor. Efectul este WoW, as recomanda ca cei de la orice service , cand te duci la rezivie, sa iti unga mecanismul acela pentru ca se simte o diferenta foarte mare intre ce era inainte si ce este dupa gresare.
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pai de aia ziceam si eu .... tijele alea sunt oarecum expuse la praf si dupa o vreme praful + vaselina sau cu or fi unse initial = love

uite nu m-am uitat in ce pozitie (treapta) tija aia e cel mai bine protejata, sa o las de acum incolo in treapta aia de viteza.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In R (si chiar in tr1) sunt trase amandoua tijele la maxim in camasa.
In tr6 sunt scoase la maxim din camasa
  • alex_mih

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2011 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut.Cand am avut probleme in iarna ,de intra mai greu in viteza la rece am schimbat uleiul la cutie .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR