Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
angel247 a scris:si niste coduri la produse pentru ca baietii nu stiau codurile pentru hitachi si nu puteau sa imi caute pe net... daca se poate .. mersi


Alternatorul original de pe masina mea este model HITACHI,marca HR Automotive made in Poland 12V-110A, cod HITACHI LR1110-503, cod ISUZU 897363 8320,cod OPEL 6204197, oring etansare stator pompa vacum cod 84037724, la simering nu mai am codul, cod releu incarcare de pe alternator(original marca HITACHI)1185, cod dioda(originala marca HITACHI) Z5F (55A).
Luni, marti o sa-ti dau si codul de pe releul original de astra G marca Hitachi, chiar o sa pun o poza.
Skip ads

  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Asta este alternatorul meu care s-a ars a doua oara, la stator am gasit o spira cu lacul sarit, nu stiu daca dadea la masa...


Releu si codul original Hitachi pent astra H

Releu original Hitachi pentru astra G

  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 665
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa ai viata lunga cu alternatorul cauta unul de 120A.Il gasesti de obicei pe masinile care au incalzire in scaune...Ala nu se suprasolicita !
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am incalzire in scaune si am alternator de 100A

A avut defapt, a fost schimbat pe garantie ca s-a ars si acum au pus alternator cu codu 6204270 si care ar fii de 120A, cand am schimbat fulia la el sa potrivit doar de la bosch si din cate mi-a zis mecanicul ar fii alternator bosch. A fost schimbat pe 20.05.2009 si pana acum nu sa mai umblat la el. Deci recomand alternatoru asta.
  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
george_eu25 a scris:Daca vrei sa ai viata lunga cu alternatorul cauta unul de 120A.Il gasesti de obicei pe masinile care au incalzire in scaune...Ala nu se suprasolicita !


Pe astra H 1.7 CDTI nu am vazut alternatoare mai mari de 100-110 A.
Stiu ca alternatorul este subdimensionat, am luat in calcul sa-l schimb cu unul mai mare, dar nu gasesc sa aiba si pompa de ulei, si au si altfel de carcasa (prindere), nu se potriveste nimic (stator, rotor, releu, punte diode).
Asa arata.

  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Alexandru.Filip a scris:Am incalzire in scaune si am alternator de 100A

A avut defapt, a fost schimbat pe garantie ca s-a ars si acum au pus alternator cu codu 6204270 si care ar fii de 120A, cand am schimbat fulia la el sa potrivit doar de la bosch si din cate mi-a zis mecanicul ar fii alternator bosch. A fost schimbat pe 20.05.2009 si pana acum nu sa mai umblat la el. Deci recomand alternatoru asta.

Ce masina ai de s-a potrivit alternatorul cu codul ala, eu am 1.7CDTI cod motor Z17DTH. Nu merge pus decat alternator cu pompa pe el. Modelul este Cosmo, incalzire in scaune, clima, proiectoare ceata etc.

  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Z19DTH 150cp
  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Dupa ce am rascolit tot Bucurestiul, am gasit un alternator sa se potriveasca pe masina si gustul meu.
Intentionez sa il demontez sa il curat, schimb rulmentii, simeringul, oringul daca este nevoie.


Sper sa nu mai am probleme cu el. Very Happy
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
deci ma scoate din minti acest alternator...

1/ am luat masina in urma cu 4 luni avea un vuiet in zona alternator - curea accesorii - compresor.
2/ cand am schimbat distributia am dat jos si alternatorul si i-am facut urmatoarele:
- schimbat oring
- schimbat carbune
- schimbat capac (al meu avea o bucsa de teflon in capat care era sparta).

O zi a disparut vuietul, dar apoi a reaparut la aceeasi intensitate.

Ma intorc la service-ul de alternatoare de pe Calea Ferentari si nimic, ei au zis ca alternatorul merge ok, si se dadeau si ca nu auzeau acel zgomot.

Zgomotul se aude doar pe accelerare (chiar si slaba), deloc la ralanti.
Fara cureaua de accesorii pusa nu se mai aude nimic.

Am fost azi la un service - s-au controlat toate rolele, se decide demontarea alternatorului ca cica ce acolo ar fi.
Electricianul l-a luat, l-a testat (la mana, ce-i drept) si totul i-a parut ok - fulia, rulmentii, tot. Concluzia - cica ar putea fi ceva, dar nu e sigur de la pompa de vacuum.

Am plecat si cu problema nerezolvata si cu banii pe manopera demontatului-montatului dati.

Are cineva vreo idee?...Multumesc.
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sincer zic ca ar trebui sa vindem prastiile astea si sa luam ceva simplu de depanat... O idee careva?
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
alternatorul de 1.9 pe motor de 1.7 e plug&play? sau nu se potriveste?
  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Christu a scris:deci ma scoate din minti acest alternator...

1/ am luat masina in urma cu 4 luni avea un vuiet in zona alternator - curea accesorii - compresor.
2/ cand am schimbat distributia am dat jos si alternatorul si i-am facut urmatoarele:
- schimbat oring
- schimbat carbune
- schimbat capac (al meu avea o bucsa de teflon in capat care era sparta).

O zi a disparut vuietul, dar apoi a reaparut la aceeasi intensitate.

Ma intorc la service-ul de alternatoare de pe Calea Ferentari si nimic, ei au zis ca alternatorul merge ok, si se dadeau si ca nu auzeau acel zgomot.

Zgomotul se aude doar pe accelerare (chiar si slaba), deloc la ralanti.
Fara cureaua de accesorii pusa nu se mai aude nimic.

Am fost azi la un service - s-au controlat toate rolele, se decide demontarea alternatorului ca cica ce acolo ar fi.
Electricianul l-a luat, l-a testat (la mana, ce-i drept) si totul i-a parut ok - fulia, rulmentii, tot. Concluzia - cica ar putea fi ceva, dar nu e sigur de la pompa de vacuum.

Am plecat si cu problema nerezolvata si cu banii pe manopera demontatului-montatului dati.

Are cineva vreo idee?...Multumesc.


Atentie la zgomot, zornaitul de rulmenti este de la role, iar vuietul este atunci cand alternatorul nu mai incarca, o spun din propia experienta. Ai incercat si la cei din Baicului?
  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Christu a scris:alternatorul de 1.9 pe motor de 1.7 e plug&play? sau nu se potriveste?


Singurul alternator cu pompa vacuum se gaseste pe motoarele 1.7cdti, motoarele 1.3cdti,1.9cdti si benzinarele au alternatoare fara pompa vacuum.
  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am 1.7 cdti Z17DTH 2005, cumparata in 2009 la 42000 km. prima data s-a ars alternatorul (doua diode) la 65000km. 2012, reparat (modificat) de mine, a doua oara s-a stricat (doua diode) la 81000 km. 2015, alternator HR Automotiv Made in Poland 110 A.alternator original in dotarea masinii. Acum am cumparat unul SH. Hitachi 110 A Made in Japan. Ce vreau eu sa spun este ca; masina a venit dotata cu scutul la motor de metal, scutul de plastic aste mai mare in sensul ca are protectii laterale in parti. Eu am cumparat de curand acea protectie curea accesorii (asa se numeste) care lipsea, este foarte importanta pentru protejarea alternatorului de apa care este aruncata de roata. Eu cred ca, daca aveam acea protectie dinainte nu se mai ardea alternatorul, o spun pentru ca inainte sa o montez pe masina orice balta luam pe parte dreapta, se auzea un scartait la cureaua de accesorii (patina cureaua pe fulia alternatorului).
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
la mine incarca ok, nu am probleme, am trecut iarna mai mult decat bine.
nu am nici scut si inainte de interventia cu schimbatul carbunelui si a capacului intra ulei in el pe la un semering - era plin de ulei in interior, ma mir cum de mai mergea.
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
postez aici ca nu vad unde in alta parte - in speranta ca voi scapa de zgomotul enervant am schimbat azi alternatorul cu unul din dezmembrari.
zgomotul nu a disparut...

fara cureaua de accesorii pusa nu se mai aude.

trag concluzia ca trebuie sa fie de la rolele angrenate de curea sau de la compresor. toate au fost verificate la mana si par ok.

daca aveti idei va rog nu ezitati, ma dispera acest zgomot.
pana una alta am ramas cu gaura in buzunar si alternator bun in porbagaj...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pe langa rola intinzatoare poate fi uzata fulia de vibrochen. Fa o verificare atenta.
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
afisajul din meniul secret afiseaza mai putin cu 0.2 - 0.3 V decat realul masurat pe borna.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Depinde cu ce aparat ai masurat.
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
mini tehnicus a scris:Am 1.7 cdti Z17DTH 2005, cumparata in 2009 la 42000 km. prima data s-a ars alternatorul (doua diode) la 65000km. 2012, reparat (modificat) de mine, a doua oara s-a stricat (doua diode) la 81000 km. 2015, alternator HR Automotiv Made in Poland 110 A.alternator original in dotarea masinii. Acum am cumparat unul SH. Hitachi 110 A Made in Japan. Ce vreau eu sa spun este ca; masina a venit dotata cu scutul la motor de metal, scutul de plastic aste mai mare in sensul ca are protectii laterale in parti. Eu am cumparat de curand acea protectie curea accesorii (asa se numeste) care lipsea, este foarte importanta pentru protejarea alternatorului de apa care este aruncata de roata. Eu cred ca, daca aveam acea protectie dinainte nu se mai ardea alternatorul, o spun pentru ca inainte sa o montez pe masina orice balta luam pe parte dreapta, se auzea un scartait la cureaua de accesorii (patina cureaua pe fulia alternatorului).


Interesant!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR