- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Nu stiu ce intelegi tu ca se plafoneaza, in primele trepte ar trebui sa urce repede in turatie/viteza, in treptele superioare urca mai greu, normal.
Nu are cum sa urce in turatii si in viteza nu, decat daca patineaza ambreiajul. Cat sa urce in viteza in prima treapta? Fa-ne un video si mai discutam. Nu stiu daca masina are o problema sau... tu!
Nu are cum sa urce in turatii si in viteza nu, decat daca patineaza ambreiajul. Cat sa urce in viteza in prima treapta? Fa-ne un video si mai discutam. Nu stiu daca masina are o problema sau... tu!
- gabi timis
- OP
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- gabi timis
- OP
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Totusi cred ca si dupa 2500 de rot/min ar trebui sa mai urce in viteza masina chear daca e in treapta 1, nu sa urce pana la 30 km/h si apoi se tureaza dar viteza nu mai prinde si in treapta a 2-a iarasi urca pana pe la 50 si apoi nu mai urca in viteza dupa 2500 rot/min. Ori ce masina ar fi si ce cuplu ar avea ar trebui sa urce in viteza si turatii proportional!
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Corect, trebuie sa urce in viteza proportional cu turatia in treapta respectiva.
Daca, asa cum spui tu, la 2500 in tr1 ai 30km/h, la 4000 in tr1 ar trebui sa ai 48km/h.
Iar daca in tr2 ai 50km/h la 2500, la 4000 ar trebui sa ai 80km/h.
Daca nu e asa, inseamna ca motorul se tureaza fara sa iei viteza => ambreiaj.
Dar ar trebui sa se intample si in treptele superioare acelasi fenomen.
Daca, asa cum spui tu, la 2500 in tr1 ai 30km/h, la 4000 in tr1 ar trebui sa ai 48km/h.
Iar daca in tr2 ai 50km/h la 2500, la 4000 ar trebui sa ai 80km/h.
Daca nu e asa, inseamna ca motorul se tureaza fara sa iei viteza => ambreiaj.
Dar ar trebui sa se intample si in treptele superioare acelasi fenomen.
- gabi timis
- OP
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
https://m.youtube.com/watch?v=-GkBblUpJps - orienteaza-te dupa acest video, e un opel insignia 2.0 hdi 160 hp 0-200 km/h, in treapta 1 pe la 4000 rpm are in jur de 45 km/h si in a 2-a cam 75km/h
- gabi timis
- OP
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
GREMLIN81
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2013
- Mesaj Privat
@gabi timis
Daca ai avea probleme cu ambreiajul(in sensul ca iti patineaza), turometrul iti urca in prima faza brusc la 4000 de ture fara ca masina sa atinga viteza corespunzatoare celor 4000 de turatii/minut. I faza a doua turometrul incepe sa descreasca (sa zicem catre 3000 de ture) si ansamblul disc/placa/volanta in sfarsit joaca in aceeasi echipa si masina accelereaza oarecum normal. In faza a treia, masina trave bine dar ramai cu "sechele psihice".
Indiferent de masina pe care o ai, daca iti patineaza ambreiajul iti dai seama foarte simplu si dupa mirosul de "ambreiaj ars".
Iti recomand:
-forjeaza masina si vezi daca miroase a ambreiaj
-gaseste pe cineva cu o masina identica si roaga-l sa o testeze pe a ta, el isi va da seama mult mai bine daca ai o problema "la drum" sau daca problema e pur imaginara "la sertarul tau superior"(ceea ce cu toti iti dorim).
Daca ajungi in Buzau/Brasov, te pot ajuta eu cu testarea.
Daca ai avea probleme cu ambreiajul(in sensul ca iti patineaza), turometrul iti urca in prima faza brusc la 4000 de ture fara ca masina sa atinga viteza corespunzatoare celor 4000 de turatii/minut. I faza a doua turometrul incepe sa descreasca (sa zicem catre 3000 de ture) si ansamblul disc/placa/volanta in sfarsit joaca in aceeasi echipa si masina accelereaza oarecum normal. In faza a treia, masina trave bine dar ramai cu "sechele psihice".
Indiferent de masina pe care o ai, daca iti patineaza ambreiajul iti dai seama foarte simplu si dupa mirosul de "ambreiaj ars".
Iti recomand:
-forjeaza masina si vezi daca miroase a ambreiaj
-gaseste pe cineva cu o masina identica si roaga-l sa o testeze pe a ta, el isi va da seama mult mai bine daca ai o problema "la drum" sau daca problema e pur imaginara "la sertarul tau superior"(ceea ce cu toti iti dorim).
Daca ajungi in Buzau/Brasov, te pot ajuta eu cu testarea.
- gabi timis
- OP
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Da, probabil cu ambreiajul nu am probleme in sensul ca cu siguranta nu patineaza pentru ca nu are decat vreo 10.000 km, iti multumesc pentru sfat Gremlin81 si ideea de a testa o masina asemanatoare cu amea. Poate ca e doar o impresie dea mea, in wekend voi face un drum mai lung cu ea si voi vedea exact cum se comporta masina, daca am eu o problema sau are masina o problema, ori cum voi face si un video sa vedeti si voi daca doar am eu inchipuiri sau nu.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Eu asa stiu: viteza 1 e pentru urnit masina de pe loc, a 2-a o poti folosi aproape de 1000 ture la cit cuplu ai la turbodiesel, la fel cum a 3-a poate fi folosita si ea de la vreo 1200 ture de unde ai zis ca urca normal. De ce ai tine in a2-a la 3000 ture? Exceptind cazul in care faci "liniute", nu vad care e problema aici. Poate volanta, poate protectie electronica... Poate maistorii...
- gabi timis
- OP
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- gabi timis
- OP
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Vezi pe forum la intiniri Opel Timisoara, desi nu prea vin Insignia acolo, desi majoritatea in TM sint diesel. Pot doar sa-mi dau cu parerea cind zic ca Insignia fiind o masina grea pina o urnesti e greu, de aici impresia ca ezita, dar odata in mers e altceva. Doar o data am probat un dieselar si am avut impresia asta. Si asta pe cind aveam aveam Focul diesel cu turbina generatie veche care nu tragea liniar ci avea zvicul ala oarecum brutal. Incearca fiind deja in a-3-a, adica mers lejer sa o retrogradezi in a 2-a, apoi tureaz-o sa vezi daca face la fel, ca sa elimini inertia masinii.
- atlantistm
- **
- 75 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
atlantistm
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
gabi timis a scris:Ibanias, vad ca esti din Timisoara si vad ca ai tot Insignia dar benzina, daca cunosti pe cineva cu un motor ca si al meu si ma poti ajuta sa fac un test drive cu masina lui ti-as ramne recunoscator, sa ma linistesc si eu cu aceasta problema. Multumesc anticipat!
Eu am varianta de 131 Cp ..nu e chiar ca si al tau dar poti sa testezi si pe a mea ca sa-ti faci o idee. Da-mi nr tau pe privat si ne intalnim sambata sau duminica daca vrei.
- gabi timis
- OP
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Se pare ca problema mea defat nu exista, am fost in wekend cu masina la ProMotor in Timisoara si cei de acolo mi-au facut o constatare, iar din asta a reiesit ca masina e in regula si totul e doar in mintea mea. Asta ma bucura mult! Se pare ca Insignia fiind o masina mare e destul de greu sa o urnesti din loc. Asa ca cei care mai aveti impresia asta stati linistiti ca e normal ca in treapta 1 si 2 sa traga putin mai greu.
Va multumesc pentru sfaturile date si interesul aratat pentru problema mea!
Va multumesc pentru sfaturile date si interesul aratat pentru problema mea!
- 99sit
- **
- 472 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
- gabi timis
- OP
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- gabi timis
- OP
- 62 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Timis
gabi timis
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
GREMLIN81
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2013
- Mesaj Privat