- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
uite ca am patit-o si eu
azi dimineata atrebuit sa scot masina din curte,eu nu o folosesc decat in week-end,am masina de servici
a pornit la sfert,am dat-o afara,iar acum dupa 10 ore nu vrea sa mai porneasca deloc
rezervorul e mai mult de jumate.
mentionez ca am fost vineri pana la orastie cu ea sa o mai plimb,si a avut o intrerupere care zic eu ca a fost egr-ul,adica nu a mai tras,apasam pedala la fund si nu tragea deloc.am fortat-o un pic si mi s-a aprins becul cu masina de service din bord.
am mai mers 15 km si am fortat-o in viteza a 3 a si si-a revenit si de atunci nici o alta figura nu mi-a mai facut decat ca nu vrea sub nici o forma sa mai porneasca. deci ce credeti ca ar putea fi?
tot furtunasele?
pana acum mi-a pornit mereu in maxim 2-3 secunde
am gasit urmatoarele erori :
P 1169
P 1125
astea doua am reusit sa le stergem,una din ele are legatura cu o sonde de pe turbosuflanta,iar a doua nu imi mi amintesc exact
a 3 a problema este un 17.NO ENGINE RPM SIGNAL
care credem noi ca pare a fi senzorul de pe volanta care nu mai merge si nu o mai lasa sa porneasca.
o sa il schimb si o sa vad cum se comporta poate reusesc sa o pornesc.
bucuria mea e ca nu e pompa de injectie
ma mai ajuta cineva cu alte sugestii?
motor y 2.0 dth
Ultima modificare făcută de flavius1611 la Sam 08 Sep, 2007 12:11 pm
azi dimineata atrebuit sa scot masina din curte,eu nu o folosesc decat in week-end,am masina de servici
a pornit la sfert,am dat-o afara,iar acum dupa 10 ore nu vrea sa mai porneasca deloc
rezervorul e mai mult de jumate.
mentionez ca am fost vineri pana la orastie cu ea sa o mai plimb,si a avut o intrerupere care zic eu ca a fost egr-ul,adica nu a mai tras,apasam pedala la fund si nu tragea deloc.am fortat-o un pic si mi s-a aprins becul cu masina de service din bord.
am mai mers 15 km si am fortat-o in viteza a 3 a si si-a revenit si de atunci nici o alta figura nu mi-a mai facut decat ca nu vrea sub nici o forma sa mai porneasca. deci ce credeti ca ar putea fi?
tot furtunasele?
pana acum mi-a pornit mereu in maxim 2-3 secunde
am gasit urmatoarele erori :
P 1169
P 1125
astea doua am reusit sa le stergem,una din ele are legatura cu o sonde de pe turbosuflanta,iar a doua nu imi mi amintesc exact
a 3 a problema este un 17.NO ENGINE RPM SIGNAL
care credem noi ca pare a fi senzorul de pe volanta care nu mai merge si nu o mai lasa sa porneasca.
o sa il schimb si o sa vad cum se comporta poate reusesc sa o pornesc.
bucuria mea e ca nu e pompa de injectie
ma mai ajuta cineva cu alte sugestii?
motor y 2.0 dth
Ultima modificare făcută de flavius1611 la Sam 08 Sep, 2007 12:11 pm
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
p 1125 - Fault location - turbocharger (TC) wastegate regulating valve - circuit malfunction. - probable cause - wiring TC wastegate regulating valve
- ceea ce cred eu ca inseamna ca ai probleme cu supapa de la turbina
p 1169 - nu o gasesc..........
p 0017 cumva?
inclin sa cred ca ai o problema cu alimentarea cu aer......, adica nu cred ca mai ajunge aerul in motor......
- ceea ce cred eu ca inseamna ca ai probleme cu supapa de la turbina
p 1169 - nu o gasesc..........
p 0017 cumva?
inclin sa cred ca ai o problema cu alimentarea cu aer......, adica nu cred ca mai ajunge aerul in motor......
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
cip_ri
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1994 V6 C25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Si eu cred ca e senzorul de la camshaft( arborele cotit).
Camshaft - ax cu came.
Crankshaft - arbore cotit.
Motorul asta nu are senzor camshaft.
Uite ce am gasit aici: "Whilst this is a digression, to avoid unnecessary worry, it should be noted that if the fault codes are read without the engine running, the ECU will probably report a fault code for an absent RPM signal - this is simply because the engine is not running and no cause for concern."
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
[quote="murzick"]
Camshaft - ax cu came.
Crankshaft - arbore cotit.
Motorul asta nu are senzor camshaft.
Ai dreptate , crankshaft=arbore cotit de fapt am gresit doar pe jumatate caci in paranteza am scris corect
Sincer am facut cateva diagnoze la motorul de 2l si cu motorul pornit si fara si nu aparea eroarea asta atunci cand motorul e oprit. E posibil totusi.
Fa si tu o verificare daca vine motorina spre injectoare, slabeste conducta de la un injector si da la cheie, daca sare motorina inseamna ca e bine, daca nu e de jale.
Apropo, flavius incearca o pornire cu spray de pornire sa vezi daca o ia.Am pornit o masina care avea probleme cu senzorul de la arborele cotit cu spray, iar cand am pus testerul pe ea imi dadea 0 rpm.Daca inceri asta, da cu spray dupa debitmetru(adica desfa tubulatura de dupa debitmetru si da cu spray). Bafta.
popescu iulian a scris:Si eu cred ca e senzorul de la camshaft( arborele cotit).
Camshaft - ax cu came.
Crankshaft - arbore cotit.
Motorul asta nu are senzor camshaft.
Ai dreptate , crankshaft=arbore cotit de fapt am gresit doar pe jumatate caci in paranteza am scris corect
Sincer am facut cateva diagnoze la motorul de 2l si cu motorul pornit si fara si nu aparea eroarea asta atunci cand motorul e oprit. E posibil totusi.
Fa si tu o verificare daca vine motorina spre injectoare, slabeste conducta de la un injector si da la cheie, daca sare motorina inseamna ca e bine, daca nu e de jale.
Apropo, flavius incearca o pornire cu spray de pornire sa vezi daca o ia.Am pornit o masina care avea probleme cu senzorul de la arborele cotit cu spray, iar cand am pus testerul pe ea imi dadea 0 rpm.Daca inceri asta, da cu spray dupa debitmetru(adica desfa tubulatura de dupa debitmetru si da cu spray). Bafta.
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
am mai vorbit cu cineva,care are un service si mi-a garantat ca e senzorul de pe volanta.
mi-a zis sa il schimb si ca o sa remediez sigur problema.
daca era pompa de injectie o dadea sigur pe tester cat de prost ar fi fost programaul testerului.
cu spray nu am incercat si nici nu incerc pana nu ii schimb senzorul asta
mi-a zis sa il schimb si ca o sa remediez sigur problema.
daca era pompa de injectie o dadea sigur pe tester cat de prost ar fi fost programaul testerului.
cu spray nu am incercat si nici nu incerc pana nu ii schimb senzorul asta
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
am zis ca am rezolvat-o,dar iar nu imi mai porneste.
furtunasele de la injectoare sunt bune ,mie nu imi vine motorina din rezervor,cum am spus si mai sus am suflat si turul si returul si am tras-o,altfel nu mi-a pornit.
sa fie oare mizerie asa de multa in rezervor sa nu ii mai dea voie sa treaca,sau sa aiba parafina sau ce contine motorina depusa pe conductele ce vin de la rezervor?
poate aveti idee sau ati mai patit asa ceva?
astept sugestii.
furtunasele de la injectoare sunt bune ,mie nu imi vine motorina din rezervor,cum am spus si mai sus am suflat si turul si returul si am tras-o,altfel nu mi-a pornit.
sa fie oare mizerie asa de multa in rezervor sa nu ii mai dea voie sa treaca,sau sa aiba parafina sau ce contine motorina depusa pe conductele ce vin de la rezervor?
poate aveti idee sau ati mai patit asa ceva?
astept sugestii.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
incerca sa desfaci acolo la filtru daca simti ca pe masura ce desfaci incepe sa intre aer si filtrul e gol atunci ai sigur un gunoi pe conducta tur si pompa se chinuie sa suga pana ramane pe sec , daca era pe retur si nu lasa motorina sa se duca in rezervor sigur pornea masina si dadea fum ca ardea motorina degeaba, daca nu... poti sa incepi cu senzorul de pe volanta
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
e bun senzorul de pe volanta,l-am verificat cu unul nou si l-am si masurat cu un aparat de masura.
acum o sa incerc sa ajung iar la service,si mi-a zis sa o duc trasa ,sa vada daca are motorina in filtru si sa incerce sa imi puna o supapa pe un singur sens cum ai si tu drogas montata pe masina,si sa sper ca o sa o rezolv definitiv
acum o sa incerc sa ajung iar la service,si mi-a zis sa o duc trasa ,sa vada daca are motorina in filtru si sa incerce sa imi puna o supapa pe un singur sens cum ai si tu drogas montata pe masina,si sa sper ca o sa o rezolv definitiv
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Nu ai nevoie de service pentru treaba asta, mai scutesti niste bani, cu un torx desfaci la filtru si te uiti daca ai motorina, s-ar putea sa ai o dezamorsare, ca sa pui o supapa unisens, ai nevoie de 40 cm de furtun de 10" de combustibil(din ala panzat) o supapa unisens si 4 coliere te uiti bine ce conducta tai pe acolo se o tai pe aia pe care scrie out si duce undeva jos la o imbinare de aluminiu, ce tre sa dai jos e furtunul de cauciuc de dupa turbina si intercoler ca sa ai acces la teava asta de aluminiu de care scriu, prinzi toate colierele completezi paharul de motorina pana sus si dai o cheie(va porni greu) si imediat o accelerezi la 3000 de ture cu orice risc altfel stai cu ea iar dezamorsata si nu o ia decat dupa chei lungi de omori bateria ...
Bafta, daca te mai pot ajuta cu ceva ...
EDIT : Si inca ceva, cum ti-ai dat seama ca furtunasele sunt bune ? pana nu le scoti si nu te uiti la ele nu vezi daca sunt sau nu bune ca nu se vor sparge sa curga motorina, ele se coc acolo de la caldura motorului da-le afara si pune altele e 14 ron metrul si ai nevoie de 80 de cm .
Bafta, daca te mai pot ajuta cu ceva ...
EDIT : Si inca ceva, cum ti-ai dat seama ca furtunasele sunt bune ? pana nu le scoti si nu te uiti la ele nu vezi daca sunt sau nu bune ca nu se vor sparge sa curga motorina, ele se coc acolo de la caldura motorului da-le afara si pune altele e 14 ron metrul si ai nevoie de 80 de cm .
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- flavius1611
- OP
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
am scimbat furtunul care vine din filtru in pompa de injectie si pe cel care vine din pompa de injectie in injectoare si porneste la sfert.
sper sa o fi rezolvat-o definitiv,acum nu stiu care din ele a fost spart sau crapat si tragea aer,dar de azi de la 11 si pana acum la 18.30 nu mi-a mai facut figuri.
deci sper sa nu mai fiu nevoit sa ostez la probleme tehnice
sper sa o fi rezolvat-o definitiv,acum nu stiu care din ele a fost spart sau crapat si tragea aer,dar de azi de la 11 si pana acum la 18.30 nu mi-a mai facut figuri.
deci sper sa nu mai fiu nevoit sa ostez la probleme tehnice