Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Tony Montana

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1985 1300
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna tuturor,

sunt nou pe acest forum si as avea si eu nevoie de cateva sfaturi, va rog.
Masina mea e un Opel Kadet 1.3 -1985-pe benzina. De vre-o doua luni am probleme cu radiatorul, mai scapa apa din cand in cand si trebuia sa completez periodic. De ieri insa m-am trezit cu rezervorul de apa gol iar dupa ce am completat era gol din nou dupa mai putin de 30 min de condus. Am turnat iar apa in rezervor iar ea curegea jos instantaneu in partea stanga a radiatorului.
Am descoperit o crapatura in partea de sus a garniturii laterale care e facuta dintr-un material de plastic. Am astupat pareta respectiva cu poxipol si acuma astept.
Vreau sa va intreb daca am sanse cu o asemenea improvizatie ? Are rost sa cumpar alt radiator sau daca se gasesc garnituri laterale(plasticurile laterale ale radiatorului)? Sa iau unul de la dezmebrari ? sau orice alta idee.
Orice sfat sau idee este binevenit, nu prea ma pricep la mecanica auto iar masina o am de un an de zile.

Va multumesc,
Tony





Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
fix acolo am avut si eu problema, doar la mine mecanici lau rupt impingand masina de radiator.daca dadeai o cautare gaseai metode!am postat la alte discuti!
daca nu tine poxipolul dute la cei ce repara spoilere,plasticuri,cei este din plastic.... asa am procedat si eu si mai mult de 3 ani imi tine.
nu poti inlocui acel plastic doar tot radiatorul!
  • Tony Montana

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1985 1300
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna Adam Opel,
multumesc de raspuns.Am uitat sa mentionez ca initial am mai folosit si o sulutie lichida, 2+2 ii zice. Un timp nu prea a mai curs dar gand desfaceam dimineata sa verific vedeam o pojghita deasupra apei din rezervor, probabil era solutia respectiva, nu-mi dau seama. Mi-e sa nu fi infundat aia ceva si acolo unde imi curgea la greu sa fi "explodat " din cauza presiunii, ca am vazut apa improscata in jur chiar dupa ce am deschis capota, in ziua cand pierdusem toata apa.Ma oprisem din mers ca vazusem aburi iesind de sub capota. Am sunat la un dealer de piese si mi-a zis ca un radiator pt masina mea,Opel Kadet E e 2.5 milioane.Sa vad daca gasesc si ceva mai ieftin.Inca nu stiu daca merita sa iau de la dezmebrari.
Multumesc de raspus.
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am avut radiatorul fisurat tot in locul ala.l-am lipit cu poxipol si am mers o perioada asa,dar tot mai curgea cand se facea presiune(trebuia sa completez rezervorul cam la 500km).pana la urma l-am schimbat cu unul nou 2 mil buc.nu stiu daca merge reparat....doar sa toarne plastic topit peste crapatura,altfel nu vad cum.cu solutii de lipit nu cred ca o sa tina...o sa cedeze la un moment dat de la presiune.
  • Tony Montana

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1985 1300
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna dodo_f2k,

Se pare ca ai dreptate cu lipitura aia. Recent am pus apa in bidonul de apa si mai curgea si pe altundeva mai jos tot in aceasi parte stanga la plasticul ala negru. Apoi am facut o tura de proba sa vad totusi cat tine.Dupa 15 min de mers cu masina am oprit si am constatat ca apa din bidon era rece, furtunul ce duce de la radiator la bidon era rece la fel iar pe langa lipitura curgea apa.Se pare ca nu a tinut. Asta e v oi lua un radiator nou si sper sa rezolv problema.

Multumesc tuturor care mi-au raspuns.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
poti lua radiatorul de la dezmembrari dar poate nu te va tine mult...deoarece este o piesa delicata: sub presiune,cine stie ce solutie a folosit.apa normala(probleme cu depunerile de calcar)sau soluti pt 'spalat' radatorul care face mai mult rau decat bine.
  • overtaxer

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2005

  • Mesaj Privat
nu stiu, dar poate am avut eu noroc. aceeasi problema si am lipit cu Poxilina si a etansat perfect, nu mai curge deloc de 1 an si ceva si am facut drumuri de peste 500km fara nici cea mai mica problema. Ma gandesc ca plastelina asta fiind strat mai gros altfel tine presiunea decat poxipol, doar o parere.
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Lipirea se poate face inclusiv cu chit auto ( baza + intaritor )
Foarte buna este rasina industriala DINOX ( baza + intaritor ) - era produsa de SINTOFARM- Bucuresti , se face beton pe radiator . E fara greseala , eu am lipit o gramada de radiatoare si de alama si de aluminiu .
Incercati !
  • Tony Montana

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1985 1300
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma am cumparat un radiator nou, nu am avut alta solutie si eram tare grabit. A fost 260 RON iar montatul 20 RON.
Acuma merge brici.
Sper sa nu mai am probleme cat de curand.
Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns si mi-au dat sfaturi.

Numai bine.
Tony.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR