Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • catalin_stoicescu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2014

  • Mesaj Privat
salut,
am o mica problema cu schimbatorul de viteze dupa o perioada de mers shimbatorul nu mai trece in pozitia normala in dreptul vitezelor 3cu4

Multumesc,
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Scuze dar: era o intrebare sau o afirmatie? pentru partea intai te rog a consulta un mecanic (Reprezentanta/EDS/ETC ETC).
Pentru partea a dou-a, imi pare rau ca ai problema acesta si ai constatat-o dar chiar nu iteleg mesajul tau.Ne povestesti ca in treptele x si y nu mai revine si dupa ne multumesti, Chiar sunt foarte confuz.
. Din pacate eu( personal) nu te pot ajuta cu nimic. Nici macar nu ai specificat ce motorizare ai.

3. Mesajele trebuie sa cuprinda cat mai multe informatii. Daca doresti un raspuns prompt asigura-te ca oferi cat mai multe informatii.


Referitor la topicul thread-ului, da, exista timonerie pentru schimbator de insignia si se poate schimba (oare si repara) daca este defect.
  • catalin_stoicescu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Scuze pentru confuzia creata, am opel insignia motorizare 2 litri 130 hp diesel cutie manuala 6 trepte.
când este rece timoneria functioneaza normal (adica revine singura intre treptele 3 si 4)
când se incalzeste nu mai revine in aceasta pozitie(de exeplu daca o mut in dreapta intre treptele 5 si 6 ramane acolo)
Ce parere aveti?Oare de la ce poate fi?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cabluri timonerie pline de mizerie, timonerie murdara ...asta in cel mai bun caz. Desfaci cureti, lubrifiezi si ar trebui sa fie ok. Fiind aproape gripate cablurile sau parghiile dupa ce se incalzeste se mai dilata, iar impreuna cu mizeria aferenta produc efectul de care vorbesti.
  • Ily_GL

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
La mine cateodata mai "agata", in treptele 1 si 2, nu este o regula ca e cald/sau rece motorul, motor 2.0 - 130 Cp , cutie 6+1.

S-au efectuat urmatoarele etape ( care au ameliorat efectul - tot mai agata, dar schimbul treptelor ( la intrarea in trepte ) este mai fluent ca inainte ) :

- inlocuire ulei cutie 75W-85 ( 2.2 L ) - ulei Slenia de la Petronas ;
- adaugare aditiv Liqui Moly pt. cutie de viteze.

Referitor la curatarea timoneriei am sa incerc acest lucru, dar, din cate am mai studiat e mai importanta recalibrarea acesteia ( datorata uzurii) ( ceea ce nu prea stiu multi dintre mecanici, fiind un lucru delicat ) - la noi in tara au mai ramas in mare parte schimbatori de filtre si ulei ...

Sper sa fie de ajutor.
  • bloodreaver

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2013

  • Mesaj Privat
catalin_stoicescu a scris:salut,
am o mica problema cu schimbatorul de viteze dupa o perioada de mers shimbatorul nu mai trece in pozitia normala in dreptul vitezelor 3cu4

Multumesc,



Am avut si eu aceeasi problema.
La drumuri mai lungi, schimbatorul nu mai revenea spre pozitia neutra. La schimbarea treptei 2 in 3, schimbatorul trebuia ghidat spre dreapta, el ramanad in partea stanga. Similar la revenirea din 4 in 3, schibatorul ramanea in partea dreapta si trebuia ghidat spre stanga.

S-a rezolvat prin curatarea cautatorului de la cutia de viteze. Doar curatarea si ungerea timoneriei nu au dat nici un rezultat.
  • catalin_stoicescu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

imi poti da mai multe detalii, crezi ca pot face aceasta procedura acasa sau trebuie sa merg la un service autorizat?
  • bloodreaver

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut.
Eu am fost la service. Am inteles ca a fost necesara demontarea. Aproximativ 250 lei a fost totul
  • finubv

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut!
Problema aceasta am avut-o si eu insa la mine nu conta daca era motorul cald sau rece.
Imi cer scuze ca nu stiu denumirile corecte ale componentelor mecanice, dar o sa incerc sa-ti explic cum am scapat eu de ea:
Initial am demontat/curatat/gresat toate componentele schimbatorului de viteze din habitaclu, fara nici un efect. Totul s-a rezolvat dupa ce am curatat/gresat cu un wd40 "parghiile" de pe cutia de viteze ce sunt antrenate de cablurile de la schimbator. Treaba asta o faci in 5 minute tu dar mai ai nevoie de cineva sa ca treaca schimbatorul prin toate treptele atata timp cat tu gresezi. Parghiile sunt pe corpul cutiei de viteze in partea de sus, daca nu le gasesti roaga pe sineva sa miste de schimbatori si o sa le vezi imediat. O lanterna ar fi utila.
  • catalin_tanase13

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia w0lgt8em9a10241
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2013

  • Mesaj Privat
bloodreaver a scris:Salut.
Eu am fost la service. Am inteles ca a fost necesara demontarea. Aproximativ 250 lei a fost totul

Salut. Aceasi problema o am si eu. Imi poti spune la ce service ai facut reparatia
Multumesc
  • bloodreaver

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Eu am fost la Radacini Brasov.
  • catalin_tanase13

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia w0lgt8em9a10241
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Imi poti spune cat a durat?
  • Cipvdv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salutare! Am si eu o problema cu maneta de schimbator automat (Insignia 2.0 CDTI 2009). S-a spart/rupt ansamblul din interior care actioneaza butonul, s-a dezlipit cauciucul de deasupra si s-a desfacut nuca cu totul. Butonul nu prea mai sta pe pozitie, e cam jumatate pe afara. Se mai poate folosi dar nu stiu pentru cat timp...

A mai patit cineva asta?
Eu as avea nevoie doar de maneta/nuca sau cum se numeste Smile insa se pare ca parcurile de dezmembrari (inclusiv opel) vand timoneria cu totul si as vrea sa stiu daca au mai existat cazuri si cum s-a rezolvat.

Mutumesc!
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
O varianta ar fi http://www.ebay.com/itm/AUT...sh=item41986f76e4 (sper sa nu se considere reclama!)
Mie mi s-a deteriorat doar cauciucul de sus. Si saptamana viitoare ma duc sa il imbrac in piele...
  • doruro

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am aceiasi problema vreau sa-i schumb cauciucul ca mi-a crapat, este nuca de cutie automatã , daca mã poate ajuta cineva cu descrierea cum desfac acea nucã ii multumesc anticipat (insignia)
  • doruro

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am rezolvat, am scos cauciucul si i-am pus piele
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Pana la urma se scoate nuca la schimbatorul automat ( banuiesc ca da, daca se vand la greu peste tot ) , pentru ca eu la care service merg , toti imi spun ca se schimba numai cu toata timoneria pana jos...la circa 1200 la unii - 1600 la altii ...
Am cautat peste tot internetul dupa un tutorial ceva , cum se demonteaza dar nu am gasit nimic...
Voi ati gasit ceva? Ati reusit careva sa faceti montajul singuri?
Nuca in sine se gaseste pe internet incepand cu 100 Ron..
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
uite Stefane, https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=131679
  • Marianu0009

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
A schimbat cineva dintre voi cablurile din timonerie si cum a facut reglajul lor sa nu agate la schimbatul treptelor pentru o Insignia 2016 1.6 136 hp.
Personal am schimbat acele cabluri ( montat si demontat) si am facut cateva reglaje dar mai agata un pic la treapta a doua.
Am nevoie de un sfat.
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR