luuc1an
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
max26
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2014
- Mesaj Privat
- Cristopher10
- *
- 2 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Buzau
Cristopher10
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salut!
Am un opel corsa b din anul 1999 moto 1.0 cu instalatie gpl.
Astazi in jurul orei 13:00 am pornit masina si am observat ca trebuie sa tin cheia mai mult timp invartita ca sa porneasc, iar dupa ce o pornea mergea foarte bine. calatoria a durat 2 ore.
La ora 16 a trebuit sa plec din nou, cand sa o pornesc observ ca mi se aprind toti martorii de pornire, iar motorul nu mai pornea. Am tinut cheia in pozitia a treia vreo 30 de secunde fara sa se invarta electromotorul. Practic masina trebuia sa porneasca, dar indica la fel ca atunci cand ii pui contactul.
Imediat ma apuc de treaba. Trag un fir de la electromotor, il leg cu tabloul de sigurante, sa vad dac e de vina electromotorul. Masina a pornit dar se accelereaza singura, se accelereaza foarte tare(nu am turometru).
Dupa ceva timp de gandire, uitandu-ma la motor observ o mufa deasupupra sufei de acceleratie(de unde accelerezi cand esti la motor) o scot si repet operatiunea de mai sus.
Masina a pornit, ii pot controla acceleratia, dar merge in hoputi( ca atunci cand nu merge un piston sau mai degraba o bujie)
Ies sa ii fac o proba, masina merge in hopuri, iar pedala de frana este ridicata sus si tare(aproape ca nu pot frana).
In timpul probei a stat aprins martorul ca infica faptul ca e o problema la motor. (nu prea ma pricep bine)
CE credeti ca are?
O sa va fiu recunoscator pentru fiecare parere!
Am un opel corsa b din anul 1999 moto 1.0 cu instalatie gpl.
Astazi in jurul orei 13:00 am pornit masina si am observat ca trebuie sa tin cheia mai mult timp invartita ca sa porneasc, iar dupa ce o pornea mergea foarte bine. calatoria a durat 2 ore.
La ora 16 a trebuit sa plec din nou, cand sa o pornesc observ ca mi se aprind toti martorii de pornire, iar motorul nu mai pornea. Am tinut cheia in pozitia a treia vreo 30 de secunde fara sa se invarta electromotorul. Practic masina trebuia sa porneasca, dar indica la fel ca atunci cand ii pui contactul.
Imediat ma apuc de treaba. Trag un fir de la electromotor, il leg cu tabloul de sigurante, sa vad dac e de vina electromotorul. Masina a pornit dar se accelereaza singura, se accelereaza foarte tare(nu am turometru).
Dupa ceva timp de gandire, uitandu-ma la motor observ o mufa deasupupra sufei de acceleratie(de unde accelerezi cand esti la motor) o scot si repet operatiunea de mai sus.
Masina a pornit, ii pot controla acceleratia, dar merge in hoputi( ca atunci cand nu merge un piston sau mai degraba o bujie)
Ies sa ii fac o proba, masina merge in hopuri, iar pedala de frana este ridicata sus si tare(aproape ca nu pot frana).
In timpul probei a stat aprins martorul ca infica faptul ca e o problema la motor. (nu prea ma pricep bine)
CE credeti ca are?
O sa va fiu recunoscator pentru fiecare parere!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat