Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • burdusa_costel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Sunt proaspatul posesor al unui Opel Astra j 2012 1.7 Cdti 125 hp 190.000 km.
Va rog sa ma ajutati cu problema filtrului de particule , masina face mereu regenerare la 300 km si ma prinde mereu in oras in aglomeratie bara la bara si nepregatit.Intrebarea mea este daca exista un program de diagnoza sau ceva asemanator cu care as putea porni regenerarea atunci cand ies din oras.
Va multumesc anticipat si astept orice sugestie, idee sau cum procedați voi in asceasta situatie.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate, nu exista asa ceva... Sad
Alegerea pe care ai efectuat-o se pare ca nu este cea mai buna...,pentru drumuri preponderent urbane acest tip de motorizare 9diesel) iti va aduce numai necazuri.
Singura optiune pentru a scapa de aceasta problema, este anularea DPF-ului, atat fizic cat si din soft, exista firme specializate in astfel de operatiuni, alegerea iti apartine... Idea
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Benzina e sfântã Smile)).
On topic: din ce am auzit se poate face și regenerare în mers, de pe laptop , dar trebuie fãcutã de cineva cu experiențã pentru ca exista riscuri destul de mari (sa iei foc). Sunt firme care fac asta .Mai mult nu știu pentru ca eu am benzina ,dar din ce am citit în tipicul cu regenerari ,la 300 de km este chiar foarte bine .
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu il mai invata prostii, regenerarea fortata nu este benefica...
Mai bine efectuezi un drum mai lung, eventual la sfarsit de saptamana, insa nu te va scuti de posibile regenerari in oras... Idea
Asa se intampla cu cei care efectueaza drumuri preponderent urbane, cu motoare diesel de generatie noua(dotate cu DPF), 300km intre regenerari este aproape de limita inferioara, sunt colegi "fericiti" daca intervalul intre regenerari depaseste 200km...

Schimburi mai dese ale uleiului, pentru a evita alte neplaceri... Idea
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Nu are nimic daca masina isi face regenerare in oras sau cand esti in trafic. Sigur, nu este cea mai eficienta regenerare, dar atata timp cat nu opresi motorul, e ok. Arunca doar un ochi pe consumul instantaneu sau pe turometru inainte sa iesi din masina. Daca isi face regenerarea, asta e, trebuie sa stai dupa ea si sa o mai lasi cateva minute dupa ce termina, sa se mai raceasca Smile
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
La mine regenerarea se face la 150 km, maxim 200, am avut un ford escort si multe masini pe motorina simple fara injectoare sofisticate, dpf, sau alte minuni ale tehnologiei si mergea motorul bine, pornea in orice conditii, nu se strica mai nimic, ne complicam singuri viata.
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Si Ford Escort ala era Euro cat?
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
La vremea aia nu se impunea nimic si motorina era la jumate din pretul benzinei, era non euro
  • Turb0

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2010

  • Mesaj Privat
protect a scris:La mine regenerarea se face la 150 km, maxim 200, am avut un ford escort si multe masini pe motorina simple fara injectoare sofisticate, dpf, sau alte minuni ale tehnologiei si mergea motorul bine, pornea in orice conditii, nu se strica mai nimic, ne complicam singuri viata.


Pai chiar ca va complicati viata singuri. Nu inteleg ce va intereseaza pe voi cat de des se face regenerarea parca va pune cineva sa va bagati pe sub masina sa invartiti de o maneta.
Deasemenea foarte tare si faza ca-l prinde pe colegu "nepregatit"; curios ce presupune pregatirea asta...
Eu am peste 70.000 km din care 90% facuti in oras si las sa regenereze doar cand am timp daca mi se intampla sa porneasca cand ajung la destinatie.Ea face regenerarea oricum: relanti, bara la bara in oras sau alergata pe autostrada.
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Foarte tare remarca, un raspuns corect de la un om relaxat, fara nicio urma de ironie, Turb0, Felicitari!
  • adydelabv

  • Mesaje scrise: 799
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dpf off (fizic si psihic aaa soft Smile )si ai scapat de regenerari. Acum serios vorbind bine ca le face mai rau daca nu facea- pana la urma partea mai nasoala este ca ar trebui schimbat uleiul mai des , in rest apa paie si bataie Smile) . Am aceasi motorizare ca tine si intradevar o apuca regenerarile cand ajung acasa sau cand e bara la bara. In legatura cu regenerare fortata - nu recomand . Numai bine
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR