toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
s_narcis
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am si eu o problema relativ asemanatoare. Relanti oscilant(doar scade turatia, nu creste) si "datul in nas" la acceleratie la turatie mica. La turatie mai mare de 2000 n-am remarcat sa faca probleme. Am fost prin nenumarate service-uri, chiar si la reprezentanta Opel si nu s-a rezolvat. Mentionez ca am schimbat debitmetrul de aer, am curatat EGR-ul, care intr-adevar nu lucra(clapeta era intepenita rau). In prima faza n-a mai pornit masina si mi s-a spus ca a crapat debitmetrul. Mi s-a adus altul nou care mi-a facut o groaza de nervi: martori aprinsi, mers ca dracu', timp pierdut prin service-uri. Nu am mai putut sa-l returnez si tipul de la care l-am luat mi-a adus unul de pe un Fiat, sh evident. Acum mai da in nas, dar nu asa de mult ca inainte de a crapa cel original iar relanti-ul e variabil (nu mereu). Acum ma mai intreb daca acel debitmetru luat de pe Fiat, e compatibil 100% cu motorul meu(z13dt).
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- fritzcon
- **
- 267 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
mishu88 a scris:Salutãri! Oscileazã și la mine (Corsa 1.3 DTJ) la relanti, coboarã sub 750 rpm și dã în nas pe la 1800-2000 de ture. Are 222.000 de km sãraca... Ce-i de fãcut?
Dupã pãțania asta de ieri cu datul în nas, astãzi de dimineațã nu pornește nici de-al naibii... Când era frig, era perfect. Acum cã s-a încãlzit nițel, apar probleme.
toldo75
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI, 70 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
toldo75 a scris:eu am rezolvat problema postata aici / era un injector defect si l-am inlocuit
problema e ca mi-a aparut aceeasi problema ca a lui s_narcis.
Vre-o remediere ?
problema e ca mi-a aparut aceeasi problema ca a lui s_narcis.
Vre-o remediere ?
Am rezolvat la mine ! Am curatat EGR-ul si si-a revenit ! Acum merge buburuza perfect.
Cat despre problema lui mishu88: incearca sa verifici injectoarele, sa cureti EGR si admisia. Am avut si eu problema ta, a fost de la putina motorina cu apa (am vrut sa o convertesc pe H2O dar nu a mers). S-au blocat injectoarele, unul s-a defectat. A trebuit sa le curat si sa inlocuiesc un injector.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Soluția la problemele de mai sus:
- am schimbat 2 injectoare cu alte 2 second: 250 lei/buc.
- am schimbat rampa comunã + senzor rampã comunã: 50 E;
- am schimbat pompa de înaltã presiune: 150 E.
Acum funcționeazã normal, nu mai dã în nas, nu mai trepideazã la ralanti și... am trecut și RAR-ul!
În trecut trebuia sã dau 20-30 de secunde la automat sã facã 20 bar în rampa comunã. Acum o ia din prima.
- am schimbat 2 injectoare cu alte 2 second: 250 lei/buc.
- am schimbat rampa comunã + senzor rampã comunã: 50 E;
- am schimbat pompa de înaltã presiune: 150 E.
Acum funcționeazã normal, nu mai dã în nas, nu mai trepideazã la ralanti și... am trecut și RAR-ul!
În trecut trebuia sã dau 20-30 de secunde la automat sã facã 20 bar în rampa comunã. Acum o ia din prima.
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
A mea incepe sa oscileze la 10 secunde dupa ce am pornit motor.De la 950(turatia prescrisa)scade pe la 700si tot asa(defapt motorul intrerupe ca face zgomote ca un rateu).Dar am auzit ca ar fi de la fitrul dpf care ar vrea regenerare.De la ce poate sa fie tinand cont ca dupa ce ma plimb nitel cu ea ralantiul nu mai scade de la 800.
- ddragobete
- *
- 8 mesaje
- din 23 Mar 2015
- Dolj
ddragobete
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,am si eu nevoie de cateva idei poate voi v-ati lovit de asa ceva,de ceva timp cad e cald afara imi face probleme da in nas in turati joase.
Am schimbat si EGR data jos admisia si curatata,turbo de asemenea dat si el jos si curatat cu toate ca nu avea nimic.
degeaba am facut toate aste si nici o imbunatatire cand este cald afara tot asa face in rest este ok.
Am schimbat si EGR data jos admisia si curatata,turbo de asemenea dat si el jos si curatat cu toate ca nu avea nimic.
degeaba am facut toate aste si nici o imbunatatire cand este cald afara tot asa face in rest este ok.
- ddragobete
- *
- 8 mesaje
- din 23 Mar 2015
- Dolj
ddragobete
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
S-ar putea sã fie de la alimentare - regulator presiune combustibil de pe rampa comunã. Dacã urci un deal sau mergi cu 1500-1700 de ture și urci pânã la 2000 și îți dã în nas - poți pune pe seama regulatorului. Așa am pãțit și eu și pânã n-am schimbat rampa cu totul, nu am scãpat de problema asta. De obicei dã eroarea P1191 sau ceva legat de Low Pressure Sensor.
- ddragobete
- *
- 8 mesaje
- din 23 Mar 2015
- Dolj
ddragobete
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- ddragobete
- *
- 8 mesaje
- din 23 Mar 2015
- Dolj
ddragobete
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- ddragobete
- *
- 8 mesaje
- din 23 Mar 2015
- Dolj
ddragobete
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- ddragobete
- *
- 8 mesaje
- din 23 Mar 2015
- Dolj
ddragobete
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ddragobete
- *
- 8 mesaje
- din 23 Mar 2015
- Dolj
ddragobete
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare am revenit cu rezolvare problemei la mine
Am fost la rucom reprezentanta Opel craiova si ma ajutat un domn sorin. Problema a fost din egr cu toate ca la schimbat nou,ni-a for resoftat calculatorul si a mai scurtat cursa egr sa lucreze la jumãtate din cat trebuia este o problemã cu ele find electrice nu pe vacum. Problema de fabricație si au mai întâlnit problema asta mai ales la Astra h. Scuze pentru pomelnic. Va mulțumesc pt sfaturi.
Am fost la rucom reprezentanta Opel craiova si ma ajutat un domn sorin. Problema a fost din egr cu toate ca la schimbat nou,ni-a for resoftat calculatorul si a mai scurtat cursa egr sa lucreze la jumãtate din cat trebuia este o problemã cu ele find electrice nu pe vacum. Problema de fabricație si au mai întâlnit problema asta mai ales la Astra h. Scuze pentru pomelnic. Va mulțumesc pt sfaturi.