Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Poate sa-mi zica cineva dimensiunile racordului? Am masurat in fuga cu sublerul si am obtinut dimensiunea de 40 X100. Dar nu am fost atent sa vad daca difera la un capat fata de celalat. Si maine as vrea sa-l cumpar, dar nu dispun de un canal ca sa mai masor din nou... Sad
Skip ads

  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Montat racord 40x200. e cu vreo 60 de mai mare decat cel de pe masina. Toate bune si frumoase. Montat sonda lambda, dat cheie. Suna frumos, nu mai baraie... Diagonza.
Criza de nervi. Eroare P0141. Inainte dadea P0136.
Nu mai stiu ce sa-i fac. O fi o problema din firele de la sonda la ECU.
Aporpo, sonda lambda 2 nu poate fi anulata din soft?
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Merita investitia cu montatul racordului? sau mai bine sa iau o toba sh care e vreo 200 lei asta ca tot mai am si ceva gauri in toba finala ?M-am saturat de peticeala face ca un tractor si ma gandeam sa o schimb cu totul asta ca sa nu dau de un sudor "bun" si sa-mi arda burduful la planetara cum am vazut ca au patit altii la sudarea racordului.Deci cat te-a costat?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am eu toba SH cu racord nou daca te doare.
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
ok ramane sa vorbim la un telefon (am numarul dvs.)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Racordul flexibil pica de la borduri, damb de gheata sau impact. Cel mai des intalnim la Corsa ca aia e mai joasa.
Acum cu inlocuitul racordului grija mare cum se face. Am intalnit cam asa :
1. rupte prezoane catalizator, sunt macinate la baza si piulitele sudate, plus tampenii
2. sudat stramb racord, mai lung, mai scurt, in sus sau jos, banga-banga sau talanga la fund
3. parlit burduf planetara cea de fuzeta sau baie
4. legat cu sarma ca mai mult nu-i duce capul
5. sudura incontinua
6. terminat sonda lambda 2, asta crapa prima, restul uneori scapa = sudura electrica de mioritic
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Azi am probat si alt ECU. Partea prosta e ca nu am reusit sa pornesc pentru ca doar l-am asezat pe masina, neavand la indemana alte unelte, schimbandu-l cu al meu. Nu a pornit, a dat eraoare pe injectie, dar mai frumos a dat si el eraoare in asteptare P0141. Deci nu-i nici ECU, nu-i nici sonda, mai ramane cablajul. Acum mi-ar fi de folos o schema pentru ca nu-mi dau seama care e traseul firului de la sonda mai departe si la o inspectie sumara fierele par ok. ma gandeasc sa nu fie o masa imperfecta sau ceva. Cineva imi spunea ca circuitul de incalzire e comun pentru ambele sonde. Am intrat in ceata. Idei?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tu crezi ca asa se schimba un ECU ? De cod securitate si pin, programari, reset, learn, eventual resoftare ai auzit ? Altfel nu porneste in veci ! De "cod in asteptare" eu nu am auzit, o fi un tester dubios cu soft in romana.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sunt cam afon in opcoame si chestii trestii. Iata ce am gasit in romana:
Test Senzor O2
EOBD are un mod opþional pentru monitorizarea rezultatelor testelor senzorului de
oxigen în funcþie de metoda folositã de producãtorul vehiculului de a respecta
cerinþele de monitorizare a senzorului de oxigen. Dacã producãtorul foloseºte acest
mod nu vor fi suportate toate testele. Instrumentul de diagnozã va afiºa toate
testele suportate ºi datele aferente acestor teste ex. Senzorul de tensiune maximã
pentru un ciclu de testare (calculat).
Teste continue (Coduri în aºteptare)
Când "monitorizarea continuã" detecteazã un defect într-o componentã sau într-un
sistem al grupului motopropulsor care are legãturã cu emisiile poluante, doar o datã
într-un ciclu de funcþionare al vehiculului, acesta stocheazã un cod "Continuu" în
memoria modulului de control. Dacã monitorizarea continuã detecteazã acelaºi
defect în timpul urmãtorului ciclu de funcþionare al vehiculului, înregistreazã un DTC
ºi aprinde indicatorul MI.
decupat din cartulia aparatelului
Nu am inteles nimic din relatarea colegului care are probleme dar am retinut ca un mototol nu poate fi pornit cu un alt ECU decat in configuratia: ECU+ IMMO+ CHEIE fara sa te atingi de opocomo. Adica fix pix, hai sa invatam cum se scot mufele la ECU.
P0141 il am pe cap de 40 luni aproximativ, nu am observat nimic deosebit ina afara beculetului. Il sterg, apare, mai tine 3 luni, iar apare, iar il sterg si tot asa. Are o legatura cu puterile mistice deoarece nimeni nu ii da de cap, si eu am tot schimbat pe la a mea, s-a umblat si cu tech-ul si cu mari inginerasi de la muma lor. Asa am cumparat, asa se duce, alti nervi nu mai imi fac cu un bec.
Symptoms
You will likely notice poor fuel economy the illumination of the Check Engine Light. - din cauza aia nu mai fuge de rupe

Solutii
Replace oxygen sensor (cannot repair open or short that occurs internally to sensor)- am facut
Repair short or open or high resistance in wiring harness or harness connectors -am facut
Cand o sa ma deranjeze becul aprins o sa il scot:D
Bafta!
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Uite ca au auzit altii de cod in asteptare... Smile
  • reylo

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Imi cer scuze ca postez la un thread mai vechi.

Acum o luna am inceput sa am si eu aceeasi problema. Ieri dupa un drum de 12 km, cand am ajuns la destinatie, am oprit motorul, am asteptat 10-15 minute sa astept pe cineva, iar inainte sa plec m-am uitat de curiozitate la racordul respectiv si am observat ca fix sub, pe asfalt, era o pata de ulei cu un diametru de aproximativ 10 cm. Dupa un drum de 15 km, unde, din nou am stationat 15-20 de minute, m-am uitat iar sub racord si nu mai era nici o pata. Nu stiu care ar fi efectul acestei probleme.

Intrebarile mele sunt:
1) Este mai rentabil sa iau o toba intreaga sh? Sau mai degraba schimb racordul
2) Cam care ar fi totalul unei astfel de interventii
3) Mai pot astepta 2-3 luni pana sa ma ocup de asta? La ce ma pot astepta daca aman
4) Cunoaste cineva un sudor bun in bucuresti?
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
De curand am avut si eu aceasi problema, adica burduf metalic de dupa galeria de admisie sectionat, aveam un barait parca era masina sport de curse, am facut comanda de racord flexibil cu dimensiunile 45 mm diametru, 150 mm lungime (pret 45 lei). Am fost la service mi-a taiat cu flexul burduful si mi-a sudat cu autogen racordul flexibil. Nu a fost nevoie sa-mi dea jos intreg sistemul de evacuare cu toba. (Manopera 70 lei).
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
acelasi racord flexibil l-am gasit si eu rupt,si am ales o solutie de moment pana gasesc un alt racord sau un sudor,si am infasurat racordul cu folie de aluminiu de mai multe ori dupa care la capete am pus doua coliere din tabla,am curatat toba ca sa vad rezultatul in zilele ce vor urma (toba era neagra) va tin la curent cu cele ce vor urma.nu cred ca va tine prea mult improvizatia dar sper ca motorul sa functioneze mai bine avand in vedere ca acest burduf se afla intre cele doua sonde lambda iar ecu face diferentele de citire dintre ele.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR