Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Tazar

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am tot cautat pe forum dar nu am gasit nimic care sa ma ajute legat de inlocuirea de condecute frana la un vectra b 97
Ieri de dimineata incercand sa franez a pleznit o ruginita de conducta de pe pe spate dreapta.
Am cautat pe forum si am gasit diferite pareri:
1 multi spun ca tivele de cupru nu sunt bune pentru masini cu sistem de franare abs datorita presiunei foarte mari ( cupru metal moale )
2 multi au pus aceste tevi de cupru dar nu au mai revenit cu pareri si impresii
3 se pot gasi tevile acestea noi ?
4 cam la ce pret as putea gasi toate aceste conducte ?

am facut o verificare amanuntita dupa incidentul de ieri si am constat ca toate bucatile de tevi au pe la indoituri umflaturi de rugina.
Skip ads

  • merlin2trades

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Am cumparat pe e-boy kit complet de frane din CuNifer Cupru-Nichel - niciodata nu o sa ai cupru simplu nici nu exista un metal feros sau neferos care sa nu fie aliat intr-o oarecare masura. Si cu 0,1% alt metal si tot e aliaj.

Ca sa gasesti cauti asa pe e-boy sau orice alt sait de licitatii online :
"Bremsleitungssatz 11-teilig Opel Vectra B"
Sau
"Bremsleitung Kunifer opel vectra b"
e pentru versiunea .de mai ai de cautat si pe .co.uk dar e mai scump la unele(si bineinteles traduci in engleza).

Si da le-am luat noi. Preparate in Suedia parca daca gasesc certificatul de garantie pun poza.
"1 multi spun ca tivele de cupru nu sunt bune pentru masini cu sistem de franare abs datorita presiunei foarte mari ( cupru metal moale ) "
Vrajeala se fac in UK pentru Lotus si Jaguar pe Cunifer fara greata pentru masini de strada si pentru curse.
In alte tari din EU nu am prieteni care sa lucreze in garaje auto.Asa ca de altii nu stiu.
Probabil se practica si in alte parti.
"2 multi au pus aceste tevi de cupru dar nu au mai revenit cu pareri si impresii "
Am revenit citeste postu meu cred ca am scris pe acolo de schimbarea sistemului de franare.
(probabil)
"3"
DA
"4"
Io am dat intre 100~150 de euroi 110 parca era setu am primit era de RHD nu LHD si am mai dat ceva euroi transformat la noi sa-mi schimbe 2 mufe intre ele....(erau mai mult de 2 cred)

Pun frana sa-mi intre ABS 3 din 5 zile pe sapt circul in Bucuresti (ma duc la munca cu masina) distanta este din sector 4 -pana la- pipera vreo 10~15 km dus si idem intors
In fiecare zi e un bou sau VACA (de obicei) care nu stie ce e ala drum cu prioritate sau semafor(culoare rosie) sau semnal (baaa vezi ca depasesc) sau linie continua etc. , aa da si de obicei au SUV sau Dacia 1310
In concluzie TINE frate frana si nu a pocnit nimic din August anul trecut de cand le am!
E-boy e acronimul de la .... ca sa nu zica lumea ca fac reclama.

LE
Am cautat noi din magazin dar samsari nostri de piese (magazinele de piese auto) nu se baga la conducte din ~otel poate la reprezentata... dar la ce preturi au....pui singur a doua zi Cunifer.
LE2
Daca iei RHD o sa ai problema la distribuitorul hidraulic de langa pompa Stanga are mufa mica si dreapta mare sau ceva in genu e sistemu poka yoke (japoneza) "mistake-proofing"(engleza) sau anti-prost.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La Vectra mea de cupru erau.Sau cel putin asa aratau.
  • pharawom

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cel mai bine îți cumperi conducta de cupru, te duci la meseriaș sa le belcuiasca si ai terminat problema. Numai ca este munca de sisif pana le inlocuiesti. Am patit la fel si eu anul trecut la RAR dupã ce a testat-o la frane, s-a spart cea mica de pe spate, dar le-am înlocuit pe toate pentru ca aratau bine la prima vedere, dar cum miscam putin se rupeau ca niste bete.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Dar astia de la reprezentanta oare ce pun?
Si eu aveam in gand sa fac asta, dar mai caut inca...
https://www.clubopel.com/vie...62&highlight=
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu vad ca ti-am pus poza ca exista acele conductE:) pentru vectra B
Altceva ce mai cauti ?
  • merlin2trades

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Colegu nu pune aliaj de cupru ordinar gen sanitar sau pentru conductele de AC sunt Aliaje Cu-Ni pentru auto (Kunifer sau Cunifer depinde de limba) are aproape aceleasi propietati ca si o conducta de Otel doar ca este maleabil si nu rugineste. se bercuieste la mecanic sau se cumpara setul deja facut.
pentru indoit se foloseste o unealta gen arc si mai sunt si kit-urile de indoit tevi , nu face pe genunchi ai sansa sa crape in timp.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR