kaput2006
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
Azi am desfacut pompa de vacuum de pe masina pentru ca aveam pedala de frana cam tare.
Dupa ce am demontat-o am constatat ca era uzata bine, mai exact corpul pompei (care este din aluminiu) era zgariat de paletii de plastic (sau textolit nu stiu sigur din ce material sunt), astfel incat agata la trecerea unghiei.
Am trecut la slefuirea capetelor paletilor, cu o hartie abraziva fina (240-400), dupa care am slefuit cu miscari circulare si interiorul corpului pompei (acolo unde freaca paletii).
Slefuirea a fost facuta ochiometric si tactil (la deget) nu am avut instrumente speciale.
Dupa spalare cu motorina, am montat totul la loc punand in pompa cam o lingura de ulei si intinzand peste tot uleiul.
Am montat pompa pe masina si am pornit motorul. la ramura de la frana tragea bine degetul, lucru pe care inainte nu o facea asa bine.
Am plecat la probe si masina se comporta mult mai bine la franare, si cred ca intra si turbina mai repede, sau este doar o senzatie.
Acum sper ca o sa mearga asa catva timp, pentru ca nu am bani sa cumpar o pompa de vacuum noua.
Am scis acest post pentru a veni in ajutorul colegilor forumisti care se confrunta cu aceleasi probleme.
Dupa ce am demontat-o am constatat ca era uzata bine, mai exact corpul pompei (care este din aluminiu) era zgariat de paletii de plastic (sau textolit nu stiu sigur din ce material sunt), astfel incat agata la trecerea unghiei.
Am trecut la slefuirea capetelor paletilor, cu o hartie abraziva fina (240-400), dupa care am slefuit cu miscari circulare si interiorul corpului pompei (acolo unde freaca paletii).
Slefuirea a fost facuta ochiometric si tactil (la deget) nu am avut instrumente speciale.
Dupa spalare cu motorina, am montat totul la loc punand in pompa cam o lingura de ulei si intinzand peste tot uleiul.
Am montat pompa pe masina si am pornit motorul. la ramura de la frana tragea bine degetul, lucru pe care inainte nu o facea asa bine.
Am plecat la probe si masina se comporta mult mai bine la franare, si cred ca intra si turbina mai repede, sau este doar o senzatie.
Acum sper ca o sa mearga asa catva timp, pentru ca nu am bani sa cumpar o pompa de vacuum noua.
Am scis acest post pentru a veni in ajutorul colegilor forumisti care se confrunta cu aceleasi probleme.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
kaput2006
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
kaput2006
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
- andreicroitoru90
- *
- 21 mesaje
- din 05 Mar 2013
- Astra 2007 Z19DT
- Giurgiu
andreicroitoru90
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salutare! Am un Astra H 1.9 cdti, si cred ca am pompa de vacuum dusa.. ideea este ca am pe circuitul de vacuum ulei, am scos un furtun din pompa si a curs ulei si pica ulei si pe la electrovalva turbo.. intrebarea este: oare aceasta pompa vacuum influenteaza si consumul masinii? in ultima periodata m-a cam speriat cat poate sa consume...