- chupachabra
- **
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Nu inteleg cum nimeni pana acum nu a elucidat miserul asta . de ce se arde puntea de diode ? trebuie sa existe o explicatie , normal asa ar fi .
Astra h e cea mai proasta masina creata vreodata de opel . un prieten a luat masina noua ,pe comanada , dupa 60 k i s-a ars puntea de diode pentru prima data , masina fiind in garantie a scapat ieftin , pana la 100 k s a mai ars de 4 ori si 2 alternatoare noi de la opel +3 baterii. + suspensii schimbate . rulmentii, supapa rampa presiune , cim ul , volanta ,injectoare + garnituri injectoare ,plus clancanitul de la acesorii neelucidat nici pana astazi , de 4 ori l a lasat pe drum . de 4 ori l-am tractat . Eu la vechea mea masina in 10 ani si 400.000 km cat a fost in familie nu s-a defectat absolut nimic am schimbat de 4 ori cureau de distributie si de doua ori rolele .. atat !
Astra h e cea mai proasta masina creata vreodata de opel . un prieten a luat masina noua ,pe comanada , dupa 60 k i s-a ars puntea de diode pentru prima data , masina fiind in garantie a scapat ieftin , pana la 100 k s a mai ars de 4 ori si 2 alternatoare noi de la opel +3 baterii. + suspensii schimbate . rulmentii, supapa rampa presiune , cim ul , volanta ,injectoare + garnituri injectoare ,plus clancanitul de la acesorii neelucidat nici pana astazi , de 4 ori l a lasat pe drum . de 4 ori l-am tractat . Eu la vechea mea masina in 10 ani si 400.000 km cat a fost in familie nu s-a defectat absolut nimic am schimbat de 4 ori cureau de distributie si de doua ori rolele .. atat !
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
"Pulse-width modulation (PWM), or pulse-duration modulation (PDM), is a modulation technique that controls the width (in time) of an electrical pulse, formally the pulse's duration, based on modulator signal information.
The average value of voltage (and current) fed to the load is controlled by turning the switch between supply and load on and off at a fast rate. The longer the switch is on compared to the off periods, the higher the total power supplied to the load.
The PWM switching frequency has to be much higher than what would affect the load (the device that uses the power), which is to say that the resultant waveform perceived by the load must be as smooth as possible. "
The average value of voltage (and current) fed to the load is controlled by turning the switch between supply and load on and off at a fast rate. The longer the switch is on compared to the off periods, the higher the total power supplied to the load.
The PWM switching frequency has to be much higher than what would affect the load (the device that uses the power), which is to say that the resultant waveform perceived by the load must be as smooth as possible. "
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- chupachabra
- **
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- deleted-93144
- **
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
Din cate apare pe cartea service la masina mea, fostului proprietar a schimbat alternatorul pe garantie si au pus unu bosh, dupa ce am citit zilele astea despre alternatoare am intrat in meniul ascuns si cu urmatoarele functii activate: faruri, dezaburire, incalzirea in ambele scaune statea la 13.9 14v in schimb cand miscam de volan pe loc se ducea in 13.2 13.4 13.6 fluctua intre aceste valorii cand dadeam de volan, intreb si eu ca nu stiu, credeti ca si asta este pe duca.
PS: in primavara o sa vreau sa schimb bateria sa pun una de 72 sau 74Ah, sa aibe voltaj mai mare la pornire, credeti ca o sa fie vreo problema?
PS: in primavara o sa vreau sa schimb bateria sa pun una de 72 sau 74Ah, sa aibe voltaj mai mare la pornire, credeti ca o sa fie vreo problema?
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Liviu85
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2011
- Mesaj Privat
Daca faci regulat drumuri scurte nu pune una mai mare. Cauta una care sa aiba descarcarea mai mare la pornire (nu rombat, am eu si nu e nimic de ea). Incarcarea este perfect normala fiindca directia este electric-hodraulica. De curiozitate, acum cat timp a fost schimbat alternatorul și ce putere are?
- deleted-93144
- **
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- mini tehnicus
- *
- 31 mesaje
- din 23 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
mini tehnicus
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
chupachabra a scris:Nu inteleg cum nimeni pana acum nu a elucidat miserul asta . de ce se arde puntea de diode ? trebuie sa existe o explicatie , normal asa ar fi .
Astra h e cea mai proasta masina creata vreodata de opel . un prieten a luat masina noua ,pe comanada , dupa 60 k i s-a ars puntea de diode pentru prima data , masina fiind in garantie a scapat ieftin , pana la 100 k s a mai ars de 4 ori si 2 alternatoare noi de la opel +3 baterii. + suspensii schimbate . rulmentii, supapa rampa presiune , cim ul , volanta ,injectoare + garnituri injectoare ,plus clancanitul de la acesorii neelucidat nici pana astazi , de 4 ori l a lasat pe drum . de 4 ori l-am tractat . Eu la vechea mea masina in 10 ani si 400.000 km cat a fost in familie nu s-a defectat absolut nimic am schimbat de 4 ori cureau de distributie si de doua ori rolele .. atat !
Astra h e cea mai proasta masina creata vreodata de opel . un prieten a luat masina noua ,pe comanada , dupa 60 k i s-a ars puntea de diode pentru prima data , masina fiind in garantie a scapat ieftin , pana la 100 k s a mai ars de 4 ori si 2 alternatoare noi de la opel +3 baterii. + suspensii schimbate . rulmentii, supapa rampa presiune , cim ul , volanta ,injectoare + garnituri injectoare ,plus clancanitul de la acesorii neelucidat nici pana astazi , de 4 ori l a lasat pe drum . de 4 ori l-am tractat . Eu la vechea mea masina in 10 ani si 400.000 km cat a fost in familie nu s-a defectat absolut nimic am schimbat de 4 ori cureau de distributie si de doua ori rolele .. atat !
Salut, si eu tot la capitolul asta sunt, asta dupa 2 ani- 18000 km. de cand am modificat alternatorul (iar s-a ars). De data asta vreau sa-i schimb statorul cu unul legat in stea, cu 8 diode, sau sa-l schimb cu totul cu unul Hitachi sh. Dar inainte sa il montez pe masina o sa-i modific puntea redresoare, inca ma mai documentez in privinta diodelor.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107924
- mini tehnicus
- *
- 31 mesaje
- din 23 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
mini tehnicus
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
angel247
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
Asta am facut si eu astazi, am fost in service si am pus un alternator valeo de astra g 1.7 cdti pe masina mea care este un astra h 1.7 cdti .Problema initiala ß alternatorul nu incarca, am crezut ca este stricat dar baiatul a descoperit ca nu primeste excitatie de la ecu. S-a facut un fel de improvizatie pana ajung din nou luni la service ... sa testeze ecu , au zis sa nu fie stricat. Intrebarea mea este, pentru ca am vazut si comentariul de mai sus ... puntea de diode si releu am inteles din service ca sunt la fel si la astra h si la astra h , modelul 1.7 cdti . Deci este stricat Ecu sau releul difera ?
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- mini tehnicus
- *
- 31 mesaje
- din 23 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
mini tehnicus
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
angel247 a scris:Asta am facut si eu astazi, am fost in service si am pus un alternator valeo de astra g 1.7 cdti pe masina mea care este un astra h 1.7 cdti .Problema initiala ß alternatorul nu incarca, am crezut ca este stricat dar baiatul a descoperit ca nu primeste excitatie de la ecu. S-a facut un fel de improvizatie pana ajung din nou luni la service ... sa testeze ecu , au zis sa nu fie stricat. Intrebarea mea este, pentru ca am vazut si comentariul de mai sus ... puntea de diode si releu am inteles din service ca sunt la fel si la astra h si la astra h , modelul 1.7 cdti . Deci este stricat Ecu sau releul difera ?
Alternator VALEO pe astra G 1.7 cdti? Eu am vazut numai HITACHI, poti sa pui o poza cu el, dar sa se vada si acea "eticheta" cu modelul.
Uite diferenta dintre alternatoare (mufa releului de incarcare).
Astra G
Astra H
angel247
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
Mdap ...am prins ideea oricum ca nu treb sa pun alternator de Astra g pe astra h ca difera releul si ecu nu primeste semnal de excitatie de la releul de Astra g ... problema am sa o rezolv EU luni ... ca totusi baietii de la eds sunt OK ... e prima data din 2010 cand a fost o problema dar trebuiau sa stie ca releul de la alternatorul de Astra g nu o sa trimita semnalul de excitatie la ecu , in schimb mi-au zis ca e posibil sa fie ecu bulit loghic ca nu primeste semnal daca este releu de astra g ) , este valeo si este de astra g ca scria si pe cutie , am avut 2 variante oferite de ei , un alternator bosh la 2350 ron si 150 ron manepera sau alternatorul acesta de astra g care au spus ca este identic cu cel de astra h si scap si de problema cu frai, acesta nu are frai , acesta fiind 1100 ron si 150 ron manopera. Mai sunt si alte variante de alternatoare in preturi omenesti ? ca ulterior am aflat ca exista si alternator hitachi si inca unul qw ... ceva
angel247
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat