Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Stai liniștit, se repara însã sunt ceva costuri...
Skip ads

  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Se reparea, dar costurile mi se par enorme... Mi-a zis ca se poate si repara cumparand arborele cotit nou, pompa ulei noua si nu mai siu ce, dar ar ajunge undeva la 8000 lei, iar daca s-au mancat cuzinetii de mult timp, si au contribuit la a face joc in locul unde se prinde arborele cotit pe motor, atunci nu se poate repara caexista riscul de a se bloca motorul...
Tu ce stii ca optiuni?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pânã nu se desface motorul nu poți decât sa presupui ce este afectat, de aceea îți recomand sã-l desfaci (bineînțeles nu tu, apoi sa determini ce se reparã și ce se înlocuiește, evaluezi și apoi decizi...
Vezi ca mai este un coleg care abia ce a efectuat aceastã operațiune, îl gãsești în topicul cu reparația vilbrochenului...
  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am facut o noua progeamare pentru a desface motorul pentru o evaluare mai detaliata a problemei... In caz ca intr-adevar sunt cuzinetii de vina, nu ar putea fi o optiune sa cumpar doar vibrochenul cu cuzineti din dezmembrari si sa schimb pompa de ulei? Am vazut vibrochen undeva la 2500 lei... Mi se par niste costuri imense pentru schimbatul motorului...
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Dacã motorul nu consuma ulei pãrerea mea este ca problema semnalata de tine este de la injectoare. Acestea nu pulverizeazã motrina asa cum ECU o cere și apare acel rapait. În termeni mai plastici ,,bate avansul''.
Ca sa ai un verdict clar pe motor verifica ce presiune de ulei ai la rece și la cald. Daca ai fi avut probleme cu vibrochenul și cuzineți ,,rapaiala'' specifica atunci când reperele de mai sus sunt defecte, se aude tot timpul mai ales atunci când motorul este cald. Mai mult becul de ulei care monitorizeazã presiunea ar trebuii sa se aprindã sau sa pâlpâie în ralanti.

Referitor la turbina aceasta se aude perfect. Toți cei care ti-ai recomandat s-o schimbi habar n-au cum trebuie sa funcționeze și sa se auda o turbo-suflanta.

Bafta
  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mersi pt pãrere. .. eu oricum, am mai fãcut o programare la service sa desfacã motorul sj sa verifice cuzinetii.... pana atunci, încerc sa nu mai merg așa mult cu mașina. .. le-am spus celor de la service sa verifice și presiune, dar ziceau ca dacã bate sunt clar cuzinetii... pff. ..
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cum de au ajuns la acel deviz? Au desfacut ceva, au pus tester, au masurat presiuni?
  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nope, deocamdata nu au facut mare lucru... Doar asa dupa ureche... Urmaza miercuri sa o desfaca.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu as merge la alt service pentru o noua constatare...........astia au citit prea mult pe forum. Trebuia sa iti verifice presiunea la ulei! Ce fel de service e asta? Nu desfa motorul pana nu mai primesti o alta constatare pentru ca mai nou, toate motoarele cu probleme, e de la lipsa de presiune ulei.........pana acum jumatate de an nu era niciunul...........curios zic. Nu zic ca nu au fost colegi cu probleme, dar.........

Tu faci cum consideri dar parca nu m-as arunca din prima cu capul inainte!
  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mie mi se pare ciudat ca nu suna motorul tot timpul, doar cand pornesc cu el... Nu ar fi fost normal sa sune mai tare atuci cand se incalzeste?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Poate, nu stiu ce sa zic, dar o decizie sa te apuci sa desfaci motorul, cand tu nu ai facut macar o verificare a presiunii la ulei, mi se pare treaba de amatori.........mergi si la alt service, si in primul rand verifica presiunea la ulei la cald.........chiar si o presiune de 1.3 bari nu e grav si nu ar fi afectat motorul.......
  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cat ar trebui sa fie acea presiune in mod normal la cald? citisem pe undeva ca in jur de 4-5, nu? si la rece de 1.8... stii cumva, opcom-ul de china, poate sa se mai conecteze la insignia?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Presiunea se masoara la cald, adica apa 90 grade, dar sa mai mergi un pic, de obicei uleiul ajunge la temperatura de lucru un pic mai greu (aia e relevanta) si normal ar trebui sa fie 1.7-1.8 bari la relanti.........eu am avut 1.8 la relanti cu aprx. 5 bari la 2000 RPM.........ulei SAE30. Se moasoara cu un manometru (cred ca asa ii zice), e o sonda in spatele motorului.........cei de la service stiu ce si cum.
  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
o sa trec pe la reprezentanta luni, in cazul asta... sigur nu va dura f mult timp. mersi de sugestii
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Chiar nu sunt alte service-uri de calitate in ditamai Bucurestiul? Du-te la un service de calitate (in afara de EDS si revizii Opel care poate sunt influentati de zvonurile de pe forum), masoara presiunea la ulei si sa mai primesti o constatare........iti zic cum as face eu, mai mult nu ma bag.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
gaby390 a scris:cat ar trebui sa fie acea presiune in mod normal la cald? citisem pe undeva ca in jur de 4-5, nu? si la rece de 1.8... stii cumva, opcom-ul de china, poate sa se mai conecteze la insignia?


Din pacate cu OP-COM nu poti citi presiunea de ulei, deoarece nu ai senzor de presiune...


  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Avea unul o cunoștințã și mã gândeam ca poate ies mai ieftin... Mersi! .. oricum, chiar și o reprezentanta ar trebui sa fie ok pt citirea presiunii... m-as risca dacã nu, sa merg pana la Cluj cu ea sa o duc acolo...
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
problema asta este doar la motoare 2.0 dth dupa parerea voastra,
@gyzmo, off topic, ce versiune ai la op-com,ms


Ultima modificare făcută de klod la Sam 14 Mar, 2015 8:49 pm, modificat de 2 ori în total
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Op-com Prof 131223c, VAUX-com Prof 131223c
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pentru citirea presiunii da, ar trebui sa se priceapa, ca si constatare nu sunt prea convins.........sa nu primesti acelasi raspuns din acelasi motiv, asa ca as incerca la un service neutru marcii. Si nu e scump, 50 lei, dureaza 2 minute.

klod, asa se pare, doar cele DTH din prima serie au fost cu probleme, dar nu putem GENERALIZA.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR