Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • danutz bd

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
salut sunt nou pe forum si poate fac greseli dar sunt f nemultumit de mecanicii nostri. am un opel astra g 1.6 simplu z16xe si de curand in viraj dreapta maxim se taie curentul la masina si moare...am fost la mecanici si unul zice ca alternatorul nu incarca bine in cabraj(cu rotile drepte da 14 A dar cand cabrez stg sau drp scade la 12),altul zice ca bateria e prea mare(72 A)ca ar fi de la masa de pe motor...etc ajutatima va rog! multumesc
Skip ads

  • avram1987

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2012

  • Mesaj Privat
daca face numai in viraj asa eu as banui ceva la pompa de servodirectie (parerea mea)
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Bateria este intradevar prea mare pentru motorul tau. Chinui alternatorul sa o incarce.
Mecanic ai verificat directia? E OK?
Partea hidraulica a directiei este OK?
Iti pot pune poze cu toate punctele de masa la Astra ta.
Trimite VIN-ul pe privat....la profil ai Z16SE si aici scrii Z16XE. Unul e cu 8V altul cu 16V.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cata benzina mai ai in rezervor cand face asta?
Daca pui mai multa de jumate de rezervor mai face?
  • danutz bd

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
sal! am cam chiulit de pe forum si nu am mai rasp la msg voastre:( am incercat si cu benzina mai multa in rezervor(de obicei mergeam mai pe rosu) dar apoi a inceput sa moara in linie dreapta,in special cand ajung la o intersectie si tre sa reduc,am stat si odata la semafor iar cand sa plec la verde ghici ce?motorul mort si ramane ca si cum as pune doar contactul:( partea cu directia sincer nu am verificat( am schimbat bucse capete bara amortizoare metahoane...),dar pompa lichid are...mai nou a inceput sa trepideze la plecarea de pe loc cu 1 si ambreajul e schimbat de 6 luni (Luk + rulment de presiuneTRV ) schimbate filtre benzina, aer,ulei,ulei motor,tampon motor fata,distributie cu pompa apa,rola intinzator ..
total dezamagit de piesele cica din germania dupa o investitie de 1000euro trancane toata si precizez k piesele cica de top:(((( multumesc si astept parerile voastre...PS: SUNT FAN OPEL dar ma gandesc ca in ritmul asta va trebui sa o schimb:((((((((((((((!
  • cristian.capra

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Verifica si EGR. Dupa simptomele care le spui ar putea sa fie si de la el.
Relanti-ul cum iti sta?
  • razzz911

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Eu am avut o problema asemanatoare, si am schimbat bujiile, problema s-a rezolvat. Incearca sa le schimbi, si apoi mergi cu ea in viteza a 2a la 4000 de ture, 30 de secunde- 1 minute macar o data la 2 sapt sa se mai curete.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR