Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
-Salut,am si eu nevoie de ajutorul vostru,dupa ce am rasfoit mai tot forumul,nu am gasit nicaieri o rezolvare la aceasta problema,sau nu a mai revenit nimeni cu remedierea...normal,dupa ce se repara,nu mai spune nimeni cum...oricum:
Am urmatoarea problema :
la pornire,tija de la turbina este trasa maxim,apoi dupa cateva secunde,aceasta este eliberata(deci,nu sta trasa ...doar cand o turez pana la 2000,o trage,apoi daca o las la relanty,dupa cateva sec revine in pozitia initiala.)
am verificat tot circuitul de vacuum..
am verificat,curatat egr-ul
am verificat tot ce tine de vacuum totul este ok
am masurat curentul care vine la electrovalve,am 7.8 v la toate(nu trebuie minim 11,conf TIS?)
nu am erori stocate in calc masinii,am op-com si verific periodic,si nici nu mi se aprinde martor in bord.
Deci totul pare ok,doar ca masina este relativ puturoasa,si consumul de 8,5-9 % mixt pe computerul de bord,la relanty 0.7/h .
Daca scot mufa de la debitmetrul de aer,tija la turbina se trage la pornirea motorului si asa ramane.Cu debitmetrul bagat,nu ! (debitmetrul este in parametrii conform Tis,iar cu el scos,nu o pot tura mai mult de 3400rot/min.)
Singurul care nu este ok conform tis-ului este PULSE RATIO BOOST PRESURE SOLENOID VALVE,care ar trebuii la relanty sa fie 65%,iar la mine este 0 %.
Va rog sa imi spuneti,cam ce ar trebui sa mai verific,si de ce am factorul de umplere ventil comanda turbionare 0% ?
Chiar nu mai stiu ce sa ii fac...admisia curatata,totul verificat...daca doriti,si nu deranjez,voi pune si valorile reale citite cu op-com-ul...Multumesc !
Am urmatoarea problema :
la pornire,tija de la turbina este trasa maxim,apoi dupa cateva secunde,aceasta este eliberata(deci,nu sta trasa ...doar cand o turez pana la 2000,o trage,apoi daca o las la relanty,dupa cateva sec revine in pozitia initiala.)
am verificat tot circuitul de vacuum..
am verificat,curatat egr-ul
am verificat tot ce tine de vacuum totul este ok
am masurat curentul care vine la electrovalve,am 7.8 v la toate(nu trebuie minim 11,conf TIS?)
nu am erori stocate in calc masinii,am op-com si verific periodic,si nici nu mi se aprinde martor in bord.
Deci totul pare ok,doar ca masina este relativ puturoasa,si consumul de 8,5-9 % mixt pe computerul de bord,la relanty 0.7/h .
Daca scot mufa de la debitmetrul de aer,tija la turbina se trage la pornirea motorului si asa ramane.Cu debitmetrul bagat,nu ! (debitmetrul este in parametrii conform Tis,iar cu el scos,nu o pot tura mai mult de 3400rot/min.)
Singurul care nu este ok conform tis-ului este PULSE RATIO BOOST PRESURE SOLENOID VALVE,care ar trebuii la relanty sa fie 65%,iar la mine este 0 %.
Va rog sa imi spuneti,cam ce ar trebui sa mai verific,si de ce am factorul de umplere ventil comanda turbionare 0% ?
Chiar nu mai stiu ce sa ii fac...admisia curatata,totul verificat...daca doriti,si nu deranjez,voi pune si valorile reale citite cu op-com-ul...Multumesc !
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Modelul ales>,2001,Zafira,Motor,Y 20 DTH
Valori reale: la relanty
Tensiune sistem,14.0 V
Semnal senzor poziþie pedalã,0.0 %
Contact ralanti,Activ
Senzor masã aer,309 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.1 bar
Presiune turbo,1.2 bar
Temperatura aer admisie,14 °C
Temperaturã lichid rãcire,86 °C
Temperatura ulei motor,74 °C
Temperatura combustibil,31 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,21.6 grade
Inceput de injecþie calculat,4.2 grade
Inceput de injecþie real,4.2 grade
Cantitate injectatã calculatã,4.7 mg/cursã
Cantitate injectatã,4.8 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,0.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),273 mg/cursã
Factor de umplere AGR,65 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,800 RPM
Turaþie pompã,400 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv[b]
Valori reale: la relanty
Tensiune sistem,14.0 V
Semnal senzor poziþie pedalã,0.0 %
Contact ralanti,Activ
Senzor masã aer,309 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.1 bar
Presiune turbo,1.2 bar
Temperatura aer admisie,14 °C
Temperaturã lichid rãcire,86 °C
Temperatura ulei motor,74 °C
Temperatura combustibil,31 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,21.6 grade
Inceput de injecþie calculat,4.2 grade
Inceput de injecþie real,4.2 grade
Cantitate injectatã calculatã,4.7 mg/cursã
Cantitate injectatã,4.8 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,0.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),273 mg/cursã
Factor de umplere AGR,65 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,800 RPM
Turaþie pompã,400 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv[b]
- OpelAstraCaravan
- **
- 194 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
salut,am verificat electrovalvele,toate 3 daca tin vacuum ,cuplandu-le pe rand,direct la bateria masinii si facand vid cu limba:)...si sunt in regula...una singura cea de la voleti scapa putin,dar am inlocuit-o.sensurile furtunaselor sunt in regula,vac-pompa de vacuum,si out spre actuatori.
Masina are consumul mare,(8,5%-9%) la mers normal ...asta ma deranjeaza cel mai tare,apoi este si lipsita de putere.Am problema asta de 1 an,de cand am luat-o,nu i-am dat de cap..am curatat admisia,i-am facut tot ce era de facut...refuz sa cred ca este de vina calculatorul...nu stiu....intrebam mai sus,de ce daca scot mufa debitmetrului de aer,se trage tija la turbina ?si cu debitmetru mufat,nu sta trasa decat cateva secunde?
Asta nu inteleg,este pe dos de cum ar trebui sa fie!
multumesc...trebuie sa fie ceva mai complex cred,ca maruntisurile le-am verificat pe toate....mai astept pareri
Masina are consumul mare,(8,5%-9%) la mers normal ...asta ma deranjeaza cel mai tare,apoi este si lipsita de putere.Am problema asta de 1 an,de cand am luat-o,nu i-am dat de cap..am curatat admisia,i-am facut tot ce era de facut...refuz sa cred ca este de vina calculatorul...nu stiu....intrebam mai sus,de ce daca scot mufa debitmetrului de aer,se trage tija la turbina ?si cu debitmetru mufat,nu sta trasa decat cateva secunde?
Asta nu inteleg,este pe dos de cum ar trebui sa fie!
multumesc...trebuie sa fie ceva mai complex cred,ca maruntisurile le-am verificat pe toate....mai astept pareri
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Bun...altfel pusa problema....plecand de la convingerea ca totul este ok din pct de vedere vacuumatic si senzorial...Din ce motiv ar putea creste presiunea in admisie,astfel incat,ecu sa dea comanda ca wastegate-ul sa arunce gazele in esapament,prin deschiderea electrovalvei turbo(implicit retragerea tijei turbo,deschiderea valvei de ocolire a palelor turbinei)?
- OpelAstraCaravan
- **
- 194 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Obosit in ce fel? Intra usor in viteza,iar daca o bag in treapta unu,fara sa accelerez,pleaca apoi pot baga treptat in orice viteza,fara sa accelerez,si motorul nu moare...se simte cum cupleaza si isi ia demaraj...deci nu m-am gandit la ambreiaj...
Aici arata cum trebuie sa functioneze turbo cu geometrie fixa si wastegate https://youtube.com/watch?v=amGMO8dt21g
Aici arata cum trebuie sa functioneze turbo cu geometrie fixa si wastegate https://youtube.com/watch?v=amGMO8dt21g
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nu il cureti. desfaci evacuarea din racord si vezi cum trage. Daca trage doar putin mai bine, catalizatorul este in regula. Daca trage mult mai bine ai mari sanse sa fie infundat. In acelasi timp, o diagnoza completa presupune salvarea unui log cu toti parametrii de functionare a motorului atat la rece cat si la cald. In viteza a 3-a spre exemplu, cu pedala la podea de la 1700-1800 rpm pana aproape de limitare (4000+), apoi un log cu rafe de 4-5 secunde, apoi unul cu mers constant cu pedala la 40-50%
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat,voi incerca si aceasta operatiune cu catalizatorul,si voi revenii cu raspuns.Macar daca ar fi asta...m-am cam saturat de problemele y20 dth-ului..de cand am luat masina ,de fix un an,am suportat-o si mi-am batut capul cu ea asa cum merge acum...nu i-am gasit problema cu consumul/puterea...si am facut 45.ooo km in anul asta.Masina are in prezent 198.000km,luata de la un om in varsta care a cam chinuit-o...in admisie aveam 4kg de pamant,voletii blocati pe inchis,si egr intepenit...asa am adus-o din Iasi cu check-ul aprins si P0105 si P 0100 ,cu consum de 6.2% mixt,de la plin la plin,la fel arata si pe mid.dupa ce am curatat admisia si voletii si egr-ul,si-a dat drumul la consum...la putere foarte putin...si nici o eroare pana in prezent...dupa atatia mii de km...dar...tot puturoasa
Ultima modificare făcută de Boby-Geo la Vin 13 Mar, 2015 6:26 pm
Ultima modificare făcută de Boby-Geo la Vin 13 Mar, 2015 6:26 pm
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut tuturor ! Am revenit cu valorile date de op-com la 2000 si la 3000 rot /min in mers:
Modelul ales>,2001,Zafira,Motor,Y 20 DTH
Valori reale:2000 rot /min
Tensiune sistem,14.1 V
Semnal senzor poziþie pedalã,22.5 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,363 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.3 bar
Presiune turbo,1.2 bar
Temperatura aer admisie,20 °C
Temperaturã lichid rãcire,47 °C
Temperatura ulei motor,35 °C
Temperatura combustibil,32 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Activ
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,27.7 grade
Inceput de injecþie calculat,7.2 grade
Inceput de injecþie real,7.3 grade
Cantitate injectatã calculatã,11.8 mg/cursã
Cantitate injectatã,12.8 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),365 mg/cursã
Factor de umplere AGR,22 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,900 RPM
Turaþie motor,2.064 RPM
Turaþie pompã,1.030 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Vitezã vehicul,31 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
Valori reale:3000 rot/min
Tensiune sistem,14.1 V
Semnal senzor poziþie pedalã,20.2 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,384 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.5 bar
Presiune turbo,1.4 bar
Temperatura aer admisie,19 °C
Temperaturã lichid rãcire,50 °C
Temperatura ulei motor,37 °C
Temperatura combustibil,31 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,29.0 grade
Inceput de injecþie calculat,7.7 grade
Inceput de injecþie real,7.9 grade
Cantitate injectatã calculatã,10.1 mg/cursã
Cantitate injectatã,8.2 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),361 mg/cursã
Factor de umplere AGR,23 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,900 RPM
Turaþie motor,2.969 RPM
Turaþie pompã,1.481 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Vitezã vehicul,45 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
Vedeti ceva in neregula la datele astea?Multumesc !
Modelul ales>,2001,Zafira,Motor,Y 20 DTH
Valori reale:2000 rot /min
Tensiune sistem,14.1 V
Semnal senzor poziþie pedalã,22.5 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,363 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.3 bar
Presiune turbo,1.2 bar
Temperatura aer admisie,20 °C
Temperaturã lichid rãcire,47 °C
Temperatura ulei motor,35 °C
Temperatura combustibil,32 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Activ
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,27.7 grade
Inceput de injecþie calculat,7.2 grade
Inceput de injecþie real,7.3 grade
Cantitate injectatã calculatã,11.8 mg/cursã
Cantitate injectatã,12.8 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),365 mg/cursã
Factor de umplere AGR,22 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,900 RPM
Turaþie motor,2.064 RPM
Turaþie pompã,1.030 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Vitezã vehicul,31 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
Valori reale:3000 rot/min
Tensiune sistem,14.1 V
Semnal senzor poziþie pedalã,20.2 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,384 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.5 bar
Presiune turbo,1.4 bar
Temperatura aer admisie,19 °C
Temperaturã lichid rãcire,50 °C
Temperatura ulei motor,37 °C
Temperatura combustibil,31 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,29.0 grade
Inceput de injecþie calculat,7.7 grade
Inceput de injecþie real,7.9 grade
Cantitate injectatã calculatã,10.1 mg/cursã
Cantitate injectatã,8.2 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),361 mg/cursã
Factor de umplere AGR,23 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,900 RPM
Turaþie motor,2.969 RPM
Turaþie pompã,1.481 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Vitezã vehicul,45 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
Vedeti ceva in neregula la datele astea?Multumesc !
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
- OpelAstraCaravan
- **
- 194 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
- OpelAstraCaravan
- **
- 194 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Nu..imi trebuie rampa sa ajung la catalizator...este cam ultima solutie ...azi i-am scos mufa map-ului si am pornit masina...tija la wastegate ramane trasa asa cum ar trebui,doar ca nu pot tura masina mai mult de 3400 rpm,si check in bord...apoi am conectat senzorul,am sters eroarea,si am scos-o pe autostrada 40km intr-a patra cu 4000rot pe pilot automat...130 km/h...sperand ca mai desfund catalizatorul...nici o diferenta...nici o eroare in bord...ma dispera masinuta asta...cand prind o zi libera si calduroasa,dau jos evacuarea sa vad ce e pe acolo
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat