Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • pisoiashoo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si este ok ?
Skip ads

  • banomix

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2011

  • Mesaj Privat
un post vechi dar totusi interesant. Si pe mine ma bate gandu sa-l curat mai ales ca am Z16SE, slabut in comparatie cu un 16v. Ideea e ca motorul acu cativa ani imi dadea ulei grav in camera de ardere, intre timp s-a segmentat motorul dar uleiul evident a ramas in catalizator... m-am gandit sa-l las la inmuiat in benzina sau cum a spus colegul in motorina, dar rezultatul care va fi?! ....
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ieri am facut diagnoza la mirel_ch caruia ii multumesc inca odata pe aceasta cale si mi-a confirmat ca este infundat (sau topit) catalizatorul,astept si eu o solutie de curatat catalizatorul,pana acum am retinut o solutie ce mi se pare cea mai buna ..cea cu calcatul la drum intins dar nu am inca certitudinea.
a mai incercat cineva aceasta solutie si a dat randament ,a trecut si ITP? ..Dnul Cuciureanu nu are nimic de spus pentru aceasta problema?
o seara buna tuturor detinatorilor opel!
  • leon_leonis

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2010

  • Mesaj Privat
si eu am avut probleme cu catalizatorul, adica era infundat!cum l-am curatat?cu solutia de aragaze triumf.am astupat gaurile la catalizator si am pus 2 sticle de triumf(trebuia mai multe)si am lasat la inmuiat cam o ora!si apoi l-am spalat cu apa calda si detergent pana s-a curatat!l-am lasat la uscat pana a doua zi!am trecut itp fara probleme
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 508
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
@leon_leonis solutia ta e buna si pentru cele pe motorina?
  • jambonel

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Bun topicul asta.
  • cristy905

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salut.am si eu o problema cu masina.cam la 100 km se aprinde check engine.opcom imi da cod de eroare p0704-eficienta catalizator peste limita.oare este catalizatorul terminat sau ar putea sa fie alta problema.va rog sa ma ajutati cu pareri daca stiti.ms anticipat
  • florin220791

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2002 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare mai se aude ceva cu curatrea de catalizatoare ma intereseaza daca variana cu triumf este eficienta ?
  • Liviu_pl

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ete ca si eu am citit acum toate paginile si chiar ma nedumereste de ce nu se poate curata catalizatorul...
Din ce stiu la motoarele tdci ford cu filtru de particule isi face o regenerare prin accelerare masiva timp de cateva minute stand pe loc. Aceasta se face prin intermediul unui tester.
Acum stau si ma gandesc ca este diesel despre ce vorbesc eu...dar regenerarea am inteles ca se face cu o substanta care o are intr-un rezervor amplasat inspre spatele masinii.
Mai stiu pe cineva care avea filtru de pparticule infundat l-a dat jos de pe masina si l-a dus la curatat. La o curatatorie chimica...dar care este procesul acolo nu l-am aflat poate reusesc zilele astea sa discut cu el si sa imi spuna si daca e sigura treaba.
Drumuri bune
  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Catalizator infundat > acum spart, genereaza probleme la acceleratie. Se inneaca si accelereaza sacadat. Exista o solutie pentru a elimina aceste simptome sau trebuie sa il schimb? Mentionez ca de cand l-am spart a crescut consumul cu aprox. 1,5 l in oras.
  • petreiulian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Cred ca este destul de tarziu sa postez si eu parerea mea, dar totusi o sa o exprim. Am un astra h din 2007 motor 1.9 cdti 120 cp. Pana acum am facut 4 ITP - uri si nici macar o singura data nu a verificat mimeni noxele. Nu inteleg care este rolul discutiei , daca dupa spalere mai raman sau nu metalele nobile pe fagure sau nu. Cred ca esential este sa se faca evacuare optima si gata.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ai facut Itp....pe pile atunci.....si nu mai scrie si aici.
  • petreiulian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Nu te supara, dar chiar nu cunostean pe nimeni. An inteles ca la motoarele cu recuperator de particule (sau cam asa ceva) nu se iau noxele.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR