Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Vlad Ciocoiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Dau cateva detalii despre simptomele pe care le are masina.
Se aprinde martorul de service in special cand conduc prin oras. Daca merg in felul asta mult timp (in oras, prin trafic aglomerat), se aprinde in cele din urma si martorul de motor, care dispare abia dupa cateva zile (spre deosebire de martorul service care dispare dupa ce opresc motorul si il repornesc) daca o mai scot din oras la un drum mai lung sau nu dispare deloc daca merg numai prin oras.
La drum lung, daca o forjez (peste 3000-3500 rpm) merge normal cateva minute, dupa care imi limiteaza turatia la 3000 rpm. Daca opresc motorul si il repornesc, limitarea dispare pana la urmatoarea forja.

Astept pareri, sfaturi din partea celor care au patit acest lucru sau au idee despre ce e vorba.

Repet, eroarea este ECN 040061 si se refera la EGR. Pe tester am pus-o in urma cu 2 saptamani si tot la EGR se refera eroarea care apare.

Masina este Astra H 1.3 CDTI, fabricata in 2007. Acum are 181.000 km si eu am luat-o la 130.000 km.

Multumesc.
Skip ads

  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Cum am mentionat si mai sus, SE POATE CURATA, dar depinde de norocul tau cat te tine dupa aceea! Bafta!
  • Vlad Ciocoiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut din nou!

Ieri am curatat EGR-ul, eroarea a disparut, am facut un drum de aprox. 70 km si nu a reaparut. Intr-adevar era plin de mizerie inauntru.
Problema este ca am constatat un comportament putin diferit al acceleratiei, in sensul ca motorul incepe sa aiba viata abia dupa 2500 rpm, in conditiile in care inainte de curatarea EGR-ului simteam ca incepe sa accelereze mai serios dupa 1800-2000 rpm iar acum la aceasta turatie este aproape mort.
Ar putea avea legatura cu faptul ca masina a stat fara baterie timp de 2 ore si s-au resetat anumiti parametri ai computerului de bord? Nu stiu daca este adevarat dar mai demult mi-a spus cineva ca masina memoreaza cumva stilul de condus al soferului pentru a se adapta la cerintele lui, de aceea ma gandesc ca stand 2 ore fara baterie s-au resetat acei parametri memorati anterior.

Multumesc.
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Nu cred ca exista vre-o legatura cu bateri si cu acei parametrii de care spui, NU STIU! DAR TE INTREB, PANA LA 2500 DE TURE NU SIMTI NICI UN "ZVÂC"? Adica masina accelereaza constant si fara sa simti cand intra turbina? Daca da, vezi ca e posibil sa nu fie bagata bine MUFA TURBINEI, am patit la fel cand am schimbat ELECTROMOTORUL! Este pe sub motor pe undeva, tot prin zina EGR-ului si a ELECTROMOTORULUI alimentarea TURBINEI, A BAGAT MECANICUL MANA, A MISCAT PUTIN SI A READUS-O LA VIATA! Bafta!
  • Vlad Ciocoiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Da, pana la 2500 rpm nu simt zvac, accelereaza usor iar cand ajunge la 2500 rpm are zvac si urca rapid in ture, deci prinde viata si se comporta ca inainte.
Singura diferenta este ca inainte incepea sa urce in ture mai rapid de la 1800-2000 rpm in sus si intre 2500-3300 rpm avea explozia de putere.
Acum si-a pastrat doar explozia de putere de dupa 2500 rpm, insa pana la aceasta turatie urca usor de tot.

Mersi pentru raspuns Andrei.
Sper ca m-am facut inteles.
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am inteles perfect ce ai spus, incearca sa mergi la mecanic sa verifice ce ti-am spus eu, iar dc nu asta este problema... Sad( din pacate poate fii tot EGR-UL sau sa faci o diagnoza pt a afla! Multa bafta!
  • Vlad Ciocoiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ok, o sa tin cont de ce mi-ai spus. Multumesc.

Daca tot vorbim de impresii de dupa curatarea EGR-ului, indraznesc sa mai pun o intrebare.
Am remarcat ca atunci cand opresc motorul, se opreste mai zgomotos decat inainte si cu o mica trepidatie. Nu este foarte puternica trepidatia si nici zgomotul nu este foarte deranjant, dureaza o fractiune de secunda, dar intreb asta pentru ca inainte de curatarea EGR-ului nu facea asa.

Ce ar putea fi? Ceva care nu a fost insurubat bine inapoi?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
posibil clapeta de acceleratie sau voleti din admisie ,dar eu cred ca clapeta este defecta de acolo si urcatul in ture la accelerare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR