88ady88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2015
- Mesaj Privat
O sa incerc sa fiu cat se poate de explicit.
Am un Astra G Y17DT 2002. Imi picura ulei pe la garnitura de la culbutori. Am zis sa fac o treaba buna si sa schimb garnitura , zis si facut doar ca mecanicul in cauza nu a pus pasta de etansare cum e indicat in manualul de reparatii opel. Dupa 2 saptamani iara a inceput sa curga , am desfacut in weekend din nou capacul dela culbutori am etansat bine cu pasta rosie rezistenta la ulei si temperatura si am remontat. Practic sambata am demontat si marti am pus tot la loc ( in tot acesttimp unitatea de management al motorului a fost demontata ) dupa ce l-am remontat totu bun si frumos am pornit de 2 3 ori ca in manual a dat o tura de cartier si cum totul functiona perfect dupa fericit m-iam vazut de viata.
a doua zi dimineata surpriza intru in masina Pornesc motorul nu ajung la coltul blocului si mi se aprinde martorul luminos al bateriei in bord , si brusc sa intarit si volanul practic nu mai functiona servo directia, cum intarziam la servici am facut stanga inprejur si am lasat masina in parcare.
Seara cu un multimetru verific daca alternatorul functioneaza si surpriza nu da nici un semn. Acuma nu am ideie daca face asta pentru ca am stat cu masina demontat 2 zile
Va rog dati-mi un sfat
Va multumesc anticipat
Am un Astra G Y17DT 2002. Imi picura ulei pe la garnitura de la culbutori. Am zis sa fac o treaba buna si sa schimb garnitura , zis si facut doar ca mecanicul in cauza nu a pus pasta de etansare cum e indicat in manualul de reparatii opel. Dupa 2 saptamani iara a inceput sa curga , am desfacut in weekend din nou capacul dela culbutori am etansat bine cu pasta rosie rezistenta la ulei si temperatura si am remontat. Practic sambata am demontat si marti am pus tot la loc ( in tot acesttimp unitatea de management al motorului a fost demontata ) dupa ce l-am remontat totu bun si frumos am pornit de 2 3 ori ca in manual a dat o tura de cartier si cum totul functiona perfect dupa fericit m-iam vazut de viata.
a doua zi dimineata surpriza intru in masina Pornesc motorul nu ajung la coltul blocului si mi se aprinde martorul luminos al bateriei in bord , si brusc sa intarit si volanul practic nu mai functiona servo directia, cum intarziam la servici am facut stanga inprejur si am lasat masina in parcare.
Seara cu un multimetru verific daca alternatorul functioneaza si surpriza nu da nici un semn. Acuma nu am ideie daca face asta pentru ca am stat cu masina demontat 2 zile
Va rog dati-mi un sfat
Va multumesc anticipat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Da e din alternator! Acum tre sa il dai jos, pe jos iese mai bine, si sa il verifici, daca e ars bine ai 2 variante si pot sa zic ambele la fel de riscante- fie il faci pe al tau ( da calitatea pieselor lasa de dorit ), fie dai o fuga la dezmembrari si iti iei altul ( cu proba si garantie, pe original ).
- CoconeaValentin
- **
- 233 mesaje
- din 20 Mar 2011
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
CoconeaValentin
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
Si eu am patit aceeasi problema. Am reparat alternatorul existent pe masina cu releu si punte de diode. Dupa 6 luni, alternatorul nu numai ca s-a stricat iar, dar s-a stricat luand foc. Noroc ca eram pe avarii langa o florarie si mi-a dat tiganca o galeata de apa. Solutia? Fa ce am facut si eu: mergi la dezmembrari si cumpara alternator de Astra H. Se potriveste. De 4 ani nu am avut probleme cu el.
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Piesele sunt de o calitate mediocra, pe mine m-a costat 420 de lei inlocuirea puntii redresoare si a releului de incarcare si m-a tinut exact 20000 de km as zice foarte putin. Ultima data am inlocuit eu releul de incarcare care m-a costat 80 de lei +10 lei am dat de cositorit firele. Dar cum zice Coconea, e bine de stiut ca vin si alternatoare de Astra h