- ionut.unikatu
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Feb 2015
- Dambovita
ionut.unikatu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Sunt nou pe forum si am mare nevoie de ajutor cu urmatoarea problema.
Am un opel omega 2.5 td din 95 acela cu motor de bmw, si pompa injectie bosch.
Recent am schimbat garniturile de la capacul pompei iar masina porneste si se opreste imediat ;nu sta pornita.
Am vazut tot felul de raspunsuri foarte bune pe acest forum dar imi trebuie unul exact.
Am pus inelul de acceleratie cum trebuie la capac , am reglat din capacul pompei debitul de motorina dar masina porneste la prima cheie dar se opreste imediat.
Multumesc.
Sunt nou pe forum si am mare nevoie de ajutor cu urmatoarea problema.
Am un opel omega 2.5 td din 95 acela cu motor de bmw, si pompa injectie bosch.
Recent am schimbat garniturile de la capacul pompei iar masina porneste si se opreste imediat ;nu sta pornita.
Am vazut tot felul de raspunsuri foarte bune pe acest forum dar imi trebuie unul exact.
Am pus inelul de acceleratie cum trebuie la capac , am reglat din capacul pompei debitul de motorina dar masina porneste la prima cheie dar se opreste imediat.
Multumesc.
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- ionut.unikatu
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Feb 2015
- Dambovita
ionut.unikatu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
- ionut.unikatu
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Feb 2015
- Dambovita
ionut.unikatu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
Ma inscriu si eu cu aceeasi problema la x25dt 1999 cutie automata. Am schimbat senzorul de turatie pt. ca mecanicul a spus ca pe tester are eroare la el dar masina tot la fel face, porneste la sfert dar dupa 30 secunde se opreste. Daca o tin turata pot sa circul cu ea dar cand franez sau o las la relanti se opreste.Mentionez ca problema a aparut singura nefiind provocata de schimbarea unor piese sau reglaje.Prima oara a facut in trafic la franare iar dupa o zi a aparut si problema cu statul la relanti. Daca ionut.unikatu ar putea sa-si aminteasca cum si-a rezolvat problema ii sunt recunoscator, daca nu, poate cineva s-a batut de aceasta problema si poate da mai multe informatii. Va multumesc.
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
In cele 30 de secunde cat spui tu ca sta pornita coboara si urmareste daca pe furtunul de tur motorina, intre filtrul de carburant si pompa de injectie se plimba bule de aer. Furtunul e transparent din fabrica (daca nu a facut nimeni vreo interventie ulterioara) si ar trebui sa poti vedea usor eventuale urme de aer. Am patit cu una indentica saptamana trecuta cam ceea ce descrii tu si am rezolvat-o prin etansarea corespunzatoare a traseului de motorina, tragea aer la greu.
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
Multumesc pt. raspuns.Am sa verific si asta dar intre timp m-a sunat mecanicul si mi-a spus ca de vina ar fi pompa de injectie pt. ca a scos senzorul de temperatura de la motor si zice el ca asa merge. Oricum vreau sa duc masina de acolo pt. ca atelierul respectiv este mai mult de mecanica, masina fiind acolo pt. ca am schimbat niste bucse, iar mecanicul colaboreaza cu cineva ce are tester.In urma raspunsului dat de mecanic credeti ca se poate ca pompa sa fie defecta si totusi motorul sa functioneze? Explicatia lui este ca functioneaza cu socul electronic tras si implicit cantitatea de motorina este mai mare , ceea ce face ca motorul sa functioneze fara sa se mai opreasca!?
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
ionut.unikatu a scris:Puteti inchide subiectul ca habar nu aveti, s-a rezolvat in service.
Si ce cauti de fapt?
Ca sa intelegi mai bine ce e acela un forum: un fel de piata, in care fiecare vine cu ceva la vanzare (problematicul) si tipa in gura mare "am castraveti, am castraveti! nu luati de la ala ca ai mei sunt mai mari!" .
Cumparaciosii te aud, dar daca ii convingi cu argumente serioase (mai amanuntita descrierea si cine si cu ce a intervenit asupra masinii/problemei) atunci vei fi rasplatit cu minim un raspuns, fie el si dat in derizoriu. Uneori si ala poate fi constructiv!
Replica ta "...ca in spatele monitorului toti sunteti mari si tari!" sau mai bine zis afirmatia facuta, nu isi are rostul. De ce?
Pai, in spatele monitorului poate fi un inginer, un spalator auto, un politist, un pompier (je ), unul care nu stie sa citeasca dar care "a remarcat cuvintele tale inofensive".
Personal am avut parte de multe belele cu harbul meu anterior, insa acest forum mi.a fost de un real folos, mai ales buzunarului. Si crede.ma ca te sperii daca te.ai uita in "cererile" mele. Iar in service m.am lamurit. Toata Constanta imi cunoaste masina ca fiind mai mult prin serviceuri decat pe drum.
Este dificil sa dat un "pronostic" legat de orice problema. Pana nu vezi si testezi nu poti sti cauza care a influentat defectul.
Ori de cate ori mai intrebi ceva va trebui sa sti sa formulezi pentru ca sa ti se raspunda.
In viata la fel se procedeaza. Ba mai mult, in viata nimic nu iti este pus pe tava.
Succes si fara rautate, doar ti-am dat un sfat, fiindca eu si inca cateva sute de colegi de aici (de pe forumul asta slab.... dar si cel mai activ si vechi de pe "piata") ne.am simtit jigniti.
Eu as ruga administratorul sa nu stearga acest topic, ci sa te stearga pe tine, dar chiar si asa, noi tot te asteptam, intr.un membru mai bun, cinstit si activ.
Cu respect,
Secarianu
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
Revin cu aceeasi problema inca nerezolvata. Pana la sfarsitul anului trecut a mai mers cumva dar acum se pare ca problema devine complexa. Am schimbat si curatat pompa din rezervor , schimbat filtrul de motorina , inlocuit furtunul de tur dintre filtru si pompa de injectie cu unul transparent si nu se vede nici o bula de aer si totusi... nimic. Cand porneste acum se balbaie iar daca o tin putin turata se simte ca motorul nu merge rotund. Pe un tester Autocom sunt erorile : DF122 Termocontact nr.3 Releu circuit , scurtcircuit la +12V ; Intermitent , DF031 PAS Asamblu releu circuit control , scurtcircuit la +12V ; Intermitent , DF001 Computer , date calibrare injector ; Intermitent. Pe net nu am gasit ceva clar referitor la acestea, doar o posibila analogie cu codurile P0122 Throttle position sensor , P0031 Oxygen sensor si P0001 Fuel volume regulator. Este posibil sa fie oare de la "potentiometrul" de la pedala de acceleratie? Spun asta pt. ca in momentele cand merge si sta la relanti parca este subturata, turometrul arata ca este cam la 550-600 rot/min. Maine o sa vina alt meserias cu alt tester si o sa vad ce concluzii trage, iar in functie de asta sa vad unde sa o duc sa o repar.
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema pana la urma si masina merge foarte bine. Scurt istoric: dupa un timp ce a aparut aceasta problema , cand mecanicul mi-a spus ca senzorul RPM trebuie schimbat, in prima faza am pus (mecanicul l-a montat) un senzor RPM dar nu a fost reglat corespunzator si cand i-am dat cheie senzorul s-a rupt pt ca a fost bagat in orificiu prea mult. A scos resturile care au ramas in interior zicand cu mana pe inima ca nu mai este nimic ramas si am pus altul dar problema nu s-a rezolvat si am dus masina de acolo. A venit un meserias cu un tester bosch si mi-a spus ca o problema este cu senzorul RPM! , reglaj sau resturi ramase. Am rugat un prieten sa ma lase la el in atelier si am ridicat masina pe cricuri si m-am bagat sub ea sa vad cu ochii mei ce este la senzor, l-am scos din orificiu si nu am vazut ceva suspect dar cand m-am uitat prin camera de vizitare de pe cutie (chiar in partea de jos este o gaura pe unde se vede volanta, senzorul RPM si ghinturile, 6 la numar, pe care le citeste senzorul) STUPOARE: o gramada de lita subtire infasurata pe langa volanta si pe ghinturi! Dupa aprox 2 ore am rausit sa scot toate resturile ramase pe volanta si am incercat din nou: pornire la sfert , mers rotund dar se oprea . A venit mecanicul din nou cu testerul, am dat galeria de admisie jos si s-a reglat pompa, avans si debit, iar problemele au disparut.Daca ajuta pe cineva cele relatate aici, ma bucur, dar trebuie avut grija la cine ducem masina pt. ca dintr-o problema ajungi sa nu m-ai sti ce sa faci. Multumesc tuturor ce au citit si mi-au sugerat unele indicatii.