Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Despre masina:

Masina: Opel Astra G
An fabricatie: 1999
Motorizare: Diesel
Cod Motor: X17TD
Motor: GM (nu este Isuzu)


Simptom: Masina porneste foarte bine la rece. Daca plec cu ea sa zicem cativa zeci de kilometri si o opresc, apoi o pornesc iar, porneste la fel de usor ca si cum ar fi la rece. Daca dupa ce am facut acesti kilometri o las cateva minute pe dreapta (un timp intre 25 - 90 minute) trebuie sa dau vreo 6-7 secunde la cheie ca sa porneasca. (electromotorul invarte in tot acest timp) Nu am alte probleme cu masina, gen opriri in mers sau altceva. Totul merge ok, trage bine.

Piese verificate/inlocuite

    Bujii
    Circuit alimentare motorina (chiar am si montat o supapa de sens langa filtrul de motorina in caz de dezamorsare) dar degeaba.
    Furtunase retur inlocuite.
    Schimbat senzor temperatura (acel ECT - Engine Coolant Temperate)
    Schimbat filtre ulei, motorina, aer recent.
    Schimbat distributie.
    Schimbat EGR.
    Schimbat Pompa Vaacum.
    Schimbat antigel.
    Nu am becul check engine aprins in bord.
    Nicio eroare pe tester.


Pornire grea la cald este de cand am cumparat-o din Austria, fara sa schimb vreo piesa facea tot la fel.
Am fost la trei mecanici cu ea, s-au uitat cam peste tot si nu stiu din ce cauza este. Au verificat si pompa de injectie si au zis ca nu este de la ea. (masina mea este GM, nu este Isuzu, nu are calculator pe pompa de injectie)

Care este cauza pornirii grele?

Ofer recompensa 25 de lei in PayPal pentru solutie.
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ești conștient ca nimeni nu o sa Îți ofere pentru 25 lei soluția care 3 mecanici nu au fost în stare...?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Aici oamenii se ajuta gratis. Oricum ar fi de verificat injectoarele sau unul dintre senzorii de turatie.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Subscriu la ce zice @alre...
Din putina mea experienta in 2 cazuri din 3 a fost senzorul crankshaft.
Care nu dadea eroare nici pe tester. Dar dupa ce se incalzea biata masina isi modifica valoarea substantial.
De facut proba cu unul...
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
pustiu_pst a scris:Ești conștient ca nimeni nu o sa Îți ofere pentru 25 lei soluția care 3 mecanici nu au fost în stare...?


Tu esti constient ca raspunsul tau nu are nicio logica? Poate din tot clubul de aici cineva a mai avut problema mea si poate foarte usor sa spuna cauza. Mecanicii sunt mecanici, ei inlocuiesc ce le dai la mana. Nu sunt atotcunoscatori.

alre a scris:Aici oamenii se ajuta gratis. Oricum ar fi de verificat injectoarele sau unul dintre senzorii de turatie.


Cum as putea verifica injectoarele? Si daca ar fi injectoarele, de ce masina porneste bine la rece?
Hmm, senzorii de turatie au treaba cu pornirea la cald?

alre a scris:
Din putina mea experienta in 2 cazuri din 3 a fost senzorul crankshaft.


Senzorul crankshaft? Unde se gaseste acest senzor? De unde as putea achizitiona unul?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La service ceri sa vada cat dau injectoarele pe retur. Se face un test cu eprubete. Senzorul de care a vorbit si Catastefan din cate stiu si eu face probleme la cald. Nu mai porneste. Senzorul monitorizeaza rotatia vibrochenului. Daca nu ma insel la modelul tau se afla langa electromotor.
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pai la mine masina porneste dar trebuie sa tin cheia spre pornire vreo 6-7 secunde, dupa cum am zis si in topicul initial. (electromotorul invarte)
Am inteles dupa internet ca este greu de dat jos. Si nu ati stii cum as putea sa il verific? Unul nou e 300 de RON.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Senzorul crankshaft posibil , dar ar fi trebuit sa faca si la relanti.Dezamorsare nu ar fi vb pt ca pornirile la rece sunt ok
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Zice ca la rece porneste ok. E exclusa dezamorsarea ma gandandesc. @gabiopel scriam in acelasi timp.
Asta nu are calculator pe injectie....problema cu lipiturile reci?


Ultima modificare făcută de alre la Vin 27 Feb, 2015 8:57 pm
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am citit pe internet legat de acest senzor crankshaft. Am vazut ca multi ce au problema cu acest senzor au in timpul mersului, masina nu are putere etc.

La mine masina merge foarte ok si isi foloseste toti caii.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Apa la ce temperatura iti sta in mod normal?, cand o pornesti ,,la cald,, porneste greu chiar daca apa e la 70 gr sa zicem?
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pai depinde, temperatura o indica bine. Daca apa e la 70 de grade sa zicem porneste tot greu. Am spus foarte clar cum este simptomul. Daca opresc imediat (chiar daca apa e la 90 de grade sa zicem) si dau cheie din nou, o ia la sfert. Daca mai astept 15-20 de minute, dau 7-8 secunde la automat pana cand sa o ia.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
fa urmatorul test!

Avand in vedere ca masina are pompa VP30 (tu ai spus nu este ISUZU) si se ajunge relativ usor la ea pentru anumite operatii, cand e calda masina " arunca cu o cana de apa" pe pompa - daca electronica din pompa e responsabila pentru problema ta atunci masina va porni la fel ca atunci cand e rece.

SPor
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am facut testul asta, si tot la fel porneste.
  • alex01

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
adystanley a scris:Despre masina:

Masina: Opel Astra G
An fabricatie: 1999
Motorizare: Diesel
Cod Motor: X17TD
Motor: GM (nu este Isuzu)


Simptom: Masina porneste foarte bine la rece. Daca plec cu ea sa zicem cativa zeci de kilometri si o opresc, apoi o pornesc iar, porneste la fel de usor ca si cum ar fi la rece. Daca dupa ce am facut acesti kilometri o las cateva minute pe dreapta (un timp intre 25 - 90 minute) trebuie sa dau vreo 6-7 secunde la cheie ca sa porneasca. (electromotorul invarte in tot acest timp) Nu am alte probleme cu masina, gen opriri in mers sau altceva. Totul merge ok, trage bine.

Piese verificate/inlocuite

    Bujii
    Circuit alimentare motorina (chiar am si montat o supapa de sens langa filtrul de motorina in caz de dezamorsare) dar degeaba.
    Furtunase retur inlocuite.
    Schimbat senzor temperatura (acel ECT - Engine Coolant Temperate)
    Schimbat filtre ulei, motorina, aer recent.
    Schimbat distributie.
    Schimbat EGR.
    Schimbat Pompa Vaacum.
    Schimbat antigel.
    Nu am becul check engine aprins in bord.
    Nicio eroare pe tester.


Pornire grea la cald este de cand am cumparat-o din Austria, fara sa schimb vreo piesa facea tot la fel.
Am fost la trei mecanici cu ea, s-au uitat cam peste tot si nu stiu din ce cauza este. Au verificat si pompa de injectie si au zis ca nu este de la ea. (masina mea este GM, nu este Isuzu, nu are calculator pe pompa de injectie)

Care este cauza pornirii grele?

Ofer recompensa 25 de lei in PayPal pentru solutie.
. Salut! Problema ta vine clar de la unul din injectoare,este un simptom des întâlnit la motoarele diesel , trebuie sa te duci la un service care se ocupa numai de asa ceva si o sa iti rezolve problema sunt câteva in bucuresti care se ocupa numai cu asta,nu mai schimba piese aiurea, am pãtit-o personal la un astra h 1.7 cdti,exact cum ai spus si tu pornea greu la cald si usor usor nu am mai pornit deloc, decat la spray in admisie.
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu cred ca poate fi de la injector, eventual de la supapa de pe rampa. Alte pareri?

O sa schimb azi senzorul crankshaft.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sa cauti senzorul la un prieten sau la dezmembrari ca sa-l poti duce inapoi in caz ca.....
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
In caz ca ... l-am schimbat si tot la fel face. Deci nu este asa zisul senzor.

Am fost la mecanic, masina mea nu are injectie pe common rail, deci nu poate fi nici supapa de la injectoare. Mecanicul mi-a zis ca injectoarele nu au cum sa fie, daca nu mergea unul mergea in 3 injectoare, daca erau duse 2 numai mergea deloc. Tot el este convins ca nu este pompa de injectie.

Alte opinii / pareri? Sunt foarte nervos pe aceasta situatie, ce mai poate fi?
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Fa urmatorul test: atunci cand vrei sa o pornesti si ai certitudinea ca o sa faca iar figuri scoate mofa senzorului de temperature a apei ECT si porneste masina cu senzorul scos, Evident o sa iti dea eroare, martorul de la bujii o sa stea aprins si o sa porneasca electroventilatoarele, dar nu ai nici o problema. Vezi cum porneste si dupaia o opresti si bagi mufa inapoi. Revii pe forum cu cele constatate.
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
O sa fac acest test, dar am observat ca mai sunt momente cand apare martorul cu bujii la bord si tot greu porneste.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR