VictorT
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
Salut,
am un Opel Astra G 1.7 D de 55kW din 2003 si am o problema la turometru - dupa ce merg o vreme, turometrul "cade" si se aprinde un bec galben dedesubt (NU e becul cu cheita Check Engine), dupa care oscileaza, iar devine inactiv si tot asa...Cand pornesc dimineata la rece nu se manifesta problema ci doar dupa ce merg vre-o 10-15 km. Mentionez ca motorul merge perfect si NU se modifica deloc turatia. Am schimbat la recomandarea unor mecanici senzorul de turatie de pe vibrochen insa problema NU s-a rezolvat. Cineva a verificat masina si pe calculator si acolo NU apare nici un cod de eroare. Are cineva vre-o idee ce poate fi?
am un Opel Astra G 1.7 D de 55kW din 2003 si am o problema la turometru - dupa ce merg o vreme, turometrul "cade" si se aprinde un bec galben dedesubt (NU e becul cu cheita Check Engine), dupa care oscileaza, iar devine inactiv si tot asa...Cand pornesc dimineata la rece nu se manifesta problema ci doar dupa ce merg vre-o 10-15 km. Mentionez ca motorul merge perfect si NU se modifica deloc turatia. Am schimbat la recomandarea unor mecanici senzorul de turatie de pe vibrochen insa problema NU s-a rezolvat. Cineva a verificat masina si pe calculator si acolo NU apare nici un cod de eroare. Are cineva vre-o idee ce poate fi?
dan nvm
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Calarasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2015
- Mesaj Privat
VictorT
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
Am avut si eu o problema asemanatoare pe un opel astra h. Daca opream motorul si il porneam iar, isi revenea...pana intr.o zi...nu s.a mai miscat. i.am dat ceasurile jos si am vazut ca motorasul de la turometru are niste lamele care fac contact pe placuta pcb.de la vibratii,gropi etc nu mai faceau contact bine. am sters cu smirghel partile care trebuiau sa faca contact(se corodasera putin) le.am montat la loc si nu am mai avut probleme de atunci...daca tot dai ceasurile jos ai putea sa verifici tensiunea pe placuta PCB(elimini o cauza,daca placuta PCB debiteaza tensiune inseamna ca e motorasul sau un contact imperfect ceva, daca nu poate fi ars ceva pe placutza pcb,pui testerul si te lamuresti). 2 conductoare emit 5v iar celelalte 2 emit tensiune in functie de turatie..parca asa era nu mai stiu sigur.bafta daca inca nu ai rezolvat.o