florinsfk
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2015
- Mesaj Privat
Salut opelisti din toatã România.
De curând am cumpãrat un Omega B 2.0 16V (x20xev), desigur am dat 300€ pe ea, însã am întâmpinat destule probleme cu ea. Îmi cer scuze dacã s-a mai discutat despre aceeași problema, însã uitându-ma pe forum nu am gãsit ceva exact. Acum sa încep sa expun problemele:
- Când am adus-o din Leipzig (470km) de vreo 3-4 ori s-a oprit motorul in mers, s-a aprins martorul motor, dupã care a luat-o imediat, dupã câțiva km se stinge martorul.
-Am bãgat aproximativ 45Litri benzina, si m-a uitam la ac, spre surprinderea mea a urcat pana undeva la 20, pe urma a cãzut pe roșu, numai in momentul in care mai am aproximativ 10-15 litri începe sa arate normal, mai cade câteodatã.
-Alta problema ar fi ca la gropi, denivelãri sau asemanator troncane si pe fata(mai mult dreapta) si pe spate dreapta. As dori sa știu cum schimb toate bucsile, bascule si ce mai e pe acolo( aducã un întreg ansamblu din ce e constituit?)
-Încã o problema ar fi ca atunci când pun frâna tremura ca toți dracii, se poate sa fie din discuri?( pe care oricum le schimb in urmãtoarele zile pe toate 4) sau e alta cauza?
-încã ceva ar ca închiderea centralizatã nu mai funcționeazã (nu mai avea baterie , am cumpãrat alta noua ) .
Va mulțumesc tuturor celor care îmi puteți da sfaturi cum as putea sa o Transform in prima mea mașina de familie cu buget redus.
Țin sa Menționez ca pornește la cheie, motorul merge rotund, Climatronic funcționeazã si pe cald si pe rece( asta poate ajuta pe cineva la simptome )
O zi buna va doresc.
De curând am cumpãrat un Omega B 2.0 16V (x20xev), desigur am dat 300€ pe ea, însã am întâmpinat destule probleme cu ea. Îmi cer scuze dacã s-a mai discutat despre aceeași problema, însã uitându-ma pe forum nu am gãsit ceva exact. Acum sa încep sa expun problemele:
- Când am adus-o din Leipzig (470km) de vreo 3-4 ori s-a oprit motorul in mers, s-a aprins martorul motor, dupã care a luat-o imediat, dupã câțiva km se stinge martorul.
-Am bãgat aproximativ 45Litri benzina, si m-a uitam la ac, spre surprinderea mea a urcat pana undeva la 20, pe urma a cãzut pe roșu, numai in momentul in care mai am aproximativ 10-15 litri începe sa arate normal, mai cade câteodatã.
-Alta problema ar fi ca la gropi, denivelãri sau asemanator troncane si pe fata(mai mult dreapta) si pe spate dreapta. As dori sa știu cum schimb toate bucsile, bascule si ce mai e pe acolo( aducã un întreg ansamblu din ce e constituit?)
-Încã o problema ar fi ca atunci când pun frâna tremura ca toți dracii, se poate sa fie din discuri?( pe care oricum le schimb in urmãtoarele zile pe toate 4) sau e alta cauza?
-încã ceva ar ca închiderea centralizatã nu mai funcționeazã (nu mai avea baterie , am cumpãrat alta noua ) .
Va mulțumesc tuturor celor care îmi puteți da sfaturi cum as putea sa o Transform in prima mea mașina de familie cu buget redus.
Țin sa Menționez ca pornește la cheie, motorul merge rotund, Climatronic funcționeazã si pe cald si pe rece( asta poate ajuta pe cineva la simptome )
O zi buna va doresc.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
-martor aprins=erori stocate.. trebuie citite cu un aparat de diagnoza sau cu "metoda agrafa".. cauta pe forum.. sa nu fie calculatorul motorului
-nivelul carburant este dat de plutitorul din rezervor... un potentiometru... trebuie verificat.. conductori, contacte... sa nu se blocheze..
-trebuie cu un levier sa verifici starea bucsilor.. de la brate, bara stabilizatoare... pivotii daca au joc... sau sunt scursi..Semibieletele... capetele de bara directie .. Trebuie verificata si geometria rotilor...
-foarte probabil ca tremuratul la franare sa fie din cauza discurilor... alea se schimba usor.. cu ocazia asta poti verifica si placutele.. eventual sa le schimbi
-dupa ce ai cumparat alta baterie functioneaza telecomanda?
Multe operatii se pot face acasa daca ai sculele necesare si un pic de experienta....
In service in germania o sa te sece de bani..
-nivelul carburant este dat de plutitorul din rezervor... un potentiometru... trebuie verificat.. conductori, contacte... sa nu se blocheze..
-trebuie cu un levier sa verifici starea bucsilor.. de la brate, bara stabilizatoare... pivotii daca au joc... sau sunt scursi..Semibieletele... capetele de bara directie .. Trebuie verificata si geometria rotilor...
-foarte probabil ca tremuratul la franare sa fie din cauza discurilor... alea se schimba usor.. cu ocazia asta poti verifica si placutele.. eventual sa le schimbi
-dupa ce ai cumparat alta baterie functioneaza telecomanda?
Multe operatii se pot face acasa daca ai sculele necesare si un pic de experienta....
In service in germania o sa te sece de bani..
florinsfk
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2015
- Mesaj Privat