- gevolleyball
- OP
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Buna,
Azi mergand cu masina...aveam cam 130km/h..cand brusc scade puterea motorului....un zgomot ca de farfurii de tabla trase pe asfalt si un fum albicios in spate....Am mers asa in continuare...pentru ca nu puteam ramane in trafic...Atentie!Nu s-a aprins nici un martor luminos la bord?!Trag pe dreapta...ridic capota...nimk suspect...in fine...Am pornit din nou..acelasi zgomot si fum si motor care se super-forta sa ajunga la 2000ture....Am verificat antigel,ulei...nu sunt probleme...Sa fie dus turbo?Crapate ceva furtune?Valva EGR?Asa se manifesta?Va rog un ajutor ca e weekend si n-am pe nimeni pana luni...Merci
Vectra C 2.2 Dti
Azi mergand cu masina...aveam cam 130km/h..cand brusc scade puterea motorului....un zgomot ca de farfurii de tabla trase pe asfalt si un fum albicios in spate....Am mers asa in continuare...pentru ca nu puteam ramane in trafic...Atentie!Nu s-a aprins nici un martor luminos la bord?!Trag pe dreapta...ridic capota...nimk suspect...in fine...Am pornit din nou..acelasi zgomot si fum si motor care se super-forta sa ajunga la 2000ture....Am verificat antigel,ulei...nu sunt probleme...Sa fie dus turbo?Crapate ceva furtune?Valva EGR?Asa se manifesta?Va rog un ajutor ca e weekend si n-am pe nimeni pana luni...Merci
Vectra C 2.2 Dti
andreih
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Seamana cu ce mi s-a intimplat mie acum 3 luni cu unele diferente totusi. In momentul in care am simtit ca nu mai imi trage motorul am tras pe dreapta si am chemat platforma sa ma duca la service (nu am mai miscat masina nici un metru).
Povestea la mine s-a terminat cu inlocuirea unui piston. Sper din toata inima ca in cazul tau sa fie o chestie minora (de ex: garnitura chiuloasa sau vacuum).
Povestea la mine s-a terminat cu inlocuirea unui piston. Sper din toata inima ca in cazul tau sa fie o chestie minora (de ex: garnitura chiuloasa sau vacuum).
- gevolleyball
- OP
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
andreih a scris:Seamana cu ce mi s-a intimplat mie acum 3 luni cu unele diferente totusi. In momentul in care am simtit ca nu mai imi trage motorul am tras pe dreapta si am chemat platforma sa ma duca la service (nu am mai miscat masina nici un metru).
Povestea la mine s-a terminat cu inlocuirea unui piston. Sper din toata inima ca in cazul tau sa fie o chestie minora (de ex: garnitura chiuloasa sau vacuum).
Povestea la mine s-a terminat cu inlocuirea unui piston. Sper din toata inima ca in cazul tau sa fie o chestie minora (de ex: garnitura chiuloasa sau vacuum).
Pai si cat te-a costat reparatia cu pistonu?Eu am mai facut vreo 15km cu masina in stare de "avarie"..de ce naiba n-a aparut "masinuta cu cheitza" sau orice alt rahat...Maine la 10 sunt programat la un service..desigur ca ma astept la ce e mai rau..Fumul acela alb si gros..urat mirositor...Treaba e ca pana nu-si dau "mesterii" cu parerea ..ce sa mai zic eu
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- gevolleyball
- OP
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Din pacate am ajuns la service si s-a dat verdict: Turbosuflanta stricata...ceva ax din turbina avea un joc ff mare...in fine...Mi-au confirmat temerile...Shit happens,nu?Acuma va intreb de unde sa-mi comand sa iasa cat de cat un pret ok...La reprez Opel au zis c-o aduc la 6000ron in 3 zile...Meteor cu 4000Ron in 5zile...Cred ca daca fac un drum de Ungaria..o scot la 700euro...E model Garret..dar nu stiu seria exact...voi afla luni cand merg iar pana la service ..Dezamagit ca la nici o luna de la achizitie...turbo is down...ce urmeaza? Sa schimb tot si s-o aduc la 24000 euro cat e una noua?Faaak!
andreih
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
andreih... ai fost tepuit daca pentru inlocuirea unui piston ti-au luat atatia bani...
Pistonul in sine nu costa mai mult de 9 mil (gasesti si mai ieftin) si manopera pentru asta nu poate fi mai mult de 1 zi de manopera la un service... inmulteste 10 sau 20 sau 30 de euro cat o fi manopera pt 1 ora la un service normal cu 8-10 ore de lucru si iti da mult sub cat ai platit tu...
geovolleyball cauta la dezmembrari o turbina... tre sa fie intre 300 si 500 eur... Inlocuirea iarasi trebuie sa se faca cu manopera de maxim 1 - 2 mil intrucat sunt cateva suruburi...
Pistonul in sine nu costa mai mult de 9 mil (gasesti si mai ieftin) si manopera pentru asta nu poate fi mai mult de 1 zi de manopera la un service... inmulteste 10 sau 20 sau 30 de euro cat o fi manopera pt 1 ora la un service normal cu 8-10 ore de lucru si iti da mult sub cat ai platit tu...
geovolleyball cauta la dezmembrari o turbina... tre sa fie intre 300 si 500 eur... Inlocuirea iarasi trebuie sa se faca cu manopera de maxim 1 - 2 mil intrucat sunt cateva suruburi...
- gevolleyball
- OP
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Ma gandesc ca daca nimeresc la dezmembrari vreo turbina pe cale de duca si experimentez din nou un fiasco cu ea...mai bine una aftermarket sau originala noua,,,e drept ca pretul intre 4-6000 RON este MARE .Oricum din cate-am auzit turbosuflanta noua vine cu supapa westgate montata si calibrata din fabrica..Chiar si asa decat o ruginitura care nu stii cand te lasa...Din ce cred eu...la a mea...s-a blocat ceva tija si asa si-a dat duhul...Oare daca...(si cu paca) as fi dat cu degripant in zona tijei actionate de westagte s-ar fi putut evita chiar asa devreme o asemenea "gaura" in buget?
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
- gevolleyball
- OP
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- nydu2007
- **
- 240 mesaje
- din 20 Apr 2007
- GIURGIU
nydu2007
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: GIURGIU
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
- gevolleyball
- OP
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Fratilor am ales varianta mai costisitoare...1000eur turbina noua...inca vreo 100eur filtre+ulei Mobil1 5W40...plus manopera care nu stiu inca cat e...va anunt la final..
Oricum..niste sfaturi pt viata lunga la turbina:
-Schimbul de ulei obligatoriu la perioadele indicate de cartea tehnica..desogur aici fiecare cum crede(10-30mii km).
-Nu este recomandata folosirea la turatii mari a motorului rece.
-La sarcini mari(mers pe autostrada,urcare pante abrupte,remorcare)se recomanda ca inaintea opririi motorului sa rulati la relanti 3-4 minute pentru a scadea temperatura turbinei.
Happy days!
Intrebare de baraj!
De unde gasesc pentru noua turbina kitul de instalare?In garantia ei se specifica foarte clar : ESTE INTERZISA CU DESAVARSIRE REFOLOSIREA GARNITURILOR VECHI!!!
Oricum..niste sfaturi pt viata lunga la turbina:
-Schimbul de ulei obligatoriu la perioadele indicate de cartea tehnica..desogur aici fiecare cum crede(10-30mii km).
-Nu este recomandata folosirea la turatii mari a motorului rece.
-La sarcini mari(mers pe autostrada,urcare pante abrupte,remorcare)se recomanda ca inaintea opririi motorului sa rulati la relanti 3-4 minute pentru a scadea temperatura turbinei.
Happy days!
Intrebare de baraj!
De unde gasesc pentru noua turbina kitul de instalare?In garantia ei se specifica foarte clar : ESTE INTERZISA CU DESAVARSIRE REFOLOSIREA GARNITURILOR VECHI!!!
- firefighter
- *
- 27 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Vectra 2003
- Vrancea
firefighter
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
- nydu2007
- **
- 240 mesaje
- din 20 Apr 2007
- GIURGIU
nydu2007
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: GIURGIU
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
- firefighter
- *
- 27 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Vectra 2003
- Vrancea
firefighter
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
schimbul de ulei + filtre e facut la 120.000 si acum are 122.000 si motorina eu cred ca e buna..pujn super euro disel (euro 4)...plus ca ..nu prea are vlaga motorul...demaraj greu...si daca accelerez putin mai tare ..turometrul o ia inainte si viteza ramane aceasi..nu stiu care sa fie cauza..si...la 140km\h am 3000 rot/min...e normal asa?...merge tare greu...ajutati-ma!
Ultima modificare făcută de firefighter la Lun 22 Oct, 2007 4:43 pm
Ultima modificare făcută de firefighter la Lun 22 Oct, 2007 4:43 pm
- firefighter
- *
- 27 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Vectra 2003
- Vrancea
firefighter
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
- poe
- **
- 205 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
poe
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
"..si daca accelerez putin mai tare ..turometrul o ia inainte si viteza ramane aceasi..nu stiu care sa fie cauza..si...la 140km\h am 3000 rot/min...e normal asa?...merge tare greu...ajutati-ma!"
Daca creste turatia motorului si viteza nu, sau daca raportul turatie viteza nu mai e acelasi intr-o anumita treapta ca inainte inseamna ca-ti patineaza discul de ambreiaj. Asta inseamna kit de ambreiaj.
Daca creste turatia motorului si viteza nu, sau daca raportul turatie viteza nu mai e acelasi intr-o anumita treapta ca inainte inseamna ca-ti patineaza discul de ambreiaj. Asta inseamna kit de ambreiaj.
- firefighter
- *
- 27 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Vectra 2003
- Vrancea
firefighter
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat