- vlad-OPC
- ****
- 1,073 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,073
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
F17 se tine bine , nu sunt probleme cu cutia / doar daca nu faci raliu. Motorul XER- e rezistent, dar nu ii place uleiul vechi ! VVT-ul are mereu de suferit din cauza uleiului prost sau tinut mult. Probleme pe partea electrica la motor nu sunt, in rest se considera fiabil. Zgomotul de dizel se trateaza schimbarea actuatorilor VVT si cu valve noi de admisie si evacuare.
Merge si cu benzina 95 de proasta calitate, fara probleme !
Merge si cu benzina 95 de proasta calitate, fara probleme !
- varzarumihai
- **
- 51 mesaje
- din 20 Aug 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Sibiu
varzarumihai
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2014
- Mesaj Privat
nika_xs
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2012
- Mesaj Privat
- ador13
- **
- 292 mesaje
- din 28 Jun 2009
- Astra 2007 Z16XER
- Constanta
ador13
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2009
- Mesaj Privat
Pe electrica XER cred ca are totusi o hiba, bobina. Eu am schimbat-o pe a treia in ultimii 5 ani.
Dar nu este un dezavantaj major, a ajuns 250-300 lei o bobina. In rest absolut nici o problema la motor.
Posibil sa fi fost si vina mea, mi-am pus blana la motor de vreo 3 ani si de atunci au inceput sa cada bobinele.
Citisem pe un forum sa nu pun blana la benzinar, ca tine umezeala la bobina si cade mai repede, dar am zis ca este vrajeala.
Am dat pana la urma blana jos si am dat si niste gauri in capacul Ecotec, pentru aerisire.
Acum sa vedem cat tine ultima bobina
Dar nu este un dezavantaj major, a ajuns 250-300 lei o bobina. In rest absolut nici o problema la motor.
Posibil sa fi fost si vina mea, mi-am pus blana la motor de vreo 3 ani si de atunci au inceput sa cada bobinele.
Citisem pe un forum sa nu pun blana la benzinar, ca tine umezeala la bobina si cade mai repede, dar am zis ca este vrajeala.
Am dat pana la urma blana jos si am dat si niste gauri in capacul Ecotec, pentru aerisire.
Acum sa vedem cat tine ultima bobina
- vlad-OPC
- ****
- 1,073 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,073
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
valipopa
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Narcis90
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut. Sunt posesorul unu Astra H 2005 caravan 1.6 z16xep +GPL. Ca si consum pe GPL o sa te invartii in jurul a 8% mediu in oras poate sa ajunga si la 10% iar extraurban poti scoate si consum de 6%. In mare parte consumul tine si de piesa dintre scaunu si volan iar in cazul GPL-ului de cat de bine este reglata instalatia. Iti recomand ca pe GPL sa faci schimbul de ulei la 10k km si bujiile la 30k km sau daca ti se da mana sa cumperi bujii speciala pentru GPL dar sunt undeva la 100 ron bucata. Ar fi ideeal daca ai putea lua masina in probe macar o saptamana sa vezi cum se comporta. Cela mai atent sa fii la consumul de ulei ar fi ideal daca ai face macar 1000 de km cu masina. Probleme ce mai apar sunt garnitura de la capac culbutori dar este ieftina si se schimba usor si EGR mai poate face probleme. Bafta la alegere!
- vlad-OPC
- ****
- 1,073 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,073
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Narcis90
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2014
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
klaus74
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2014
- Mesaj Privat
Masina aia pe care vrei sa o iei e cumva argintie ? Intreb si eu asa.
Eu am fost in situatia ta. Aveam un Focus diesel din 2008 cu cca 130k km la bord si am schimbat-o pe o Opel Astra H 1.6 benzina 2010 argintie
Acum, lucrurile la mine au stat cam asa:
- Fordul nu l-am avut de nou si avea ceva elemente revopsite
- anul de fabricatie si km incepeau sa-si spuna cuvantul. In sensul ca nu avem probleme cu ea, dar a mai picat cate un maruntis ceva pe el. Probabil dupa inca 15-20k km m-as fi putut astepta sa apara ceva probleme mai serioase pe la ea.
- diferenta de dotari intre masini nu prea exista. Practic Fordul avea inplus oglinda interior heliomata si jante de aliaj, pe Astra am structurale, deci nimic special. In rest cam la fel, clima automata, geamuri electrice, pe Astra am mp3 etc
- acum, Astra era in urmatoarea situatie: era masina de serviciu a sefului meu, pe care a condus-o numai el si care e tip grijuliu; 51.000 km la bord, service numai la reprezentanta, absolut nici un element revopsit. Singurul incident o piatra in parbriz care a fost schimbat pe CASCO. Pret de vanzare imbatabil, tot istoricul masinii luate cunoscut
Rezultat: totul e pe super plus, chiar in contextul unui consum mai mare. Fata de 1.8-ul de pe Ford ia undeva intre 2 si 3 litri in plus la suta de km. Cum inteleg ca asta are GPL, vei iesi tot pe acolo sau chiar in castig.
In alta ordine de idei, daca nu ai masina ta de noua (lucru care din punctul meu conteaza, la mine nu era cazul) si daca poti verifica la sange cealalta masina (inteleg ca o are un prieten de-al tau, deci o poti lua probabil o zi doua sa o si verifici si sa te si plimbi cu ea pentru a-ti face o idee) eu zic ca merita. Altfel, daca ai cel mai mic dubiu si esti multumit de masina ta nu merita.
Bafta!
Eu am fost in situatia ta. Aveam un Focus diesel din 2008 cu cca 130k km la bord si am schimbat-o pe o Opel Astra H 1.6 benzina 2010 argintie
Acum, lucrurile la mine au stat cam asa:
- Fordul nu l-am avut de nou si avea ceva elemente revopsite
- anul de fabricatie si km incepeau sa-si spuna cuvantul. In sensul ca nu avem probleme cu ea, dar a mai picat cate un maruntis ceva pe el. Probabil dupa inca 15-20k km m-as fi putut astepta sa apara ceva probleme mai serioase pe la ea.
- diferenta de dotari intre masini nu prea exista. Practic Fordul avea inplus oglinda interior heliomata si jante de aliaj, pe Astra am structurale, deci nimic special. In rest cam la fel, clima automata, geamuri electrice, pe Astra am mp3 etc
- acum, Astra era in urmatoarea situatie: era masina de serviciu a sefului meu, pe care a condus-o numai el si care e tip grijuliu; 51.000 km la bord, service numai la reprezentanta, absolut nici un element revopsit. Singurul incident o piatra in parbriz care a fost schimbat pe CASCO. Pret de vanzare imbatabil, tot istoricul masinii luate cunoscut
Rezultat: totul e pe super plus, chiar in contextul unui consum mai mare. Fata de 1.8-ul de pe Ford ia undeva intre 2 si 3 litri in plus la suta de km. Cum inteleg ca asta are GPL, vei iesi tot pe acolo sau chiar in castig.
In alta ordine de idei, daca nu ai masina ta de noua (lucru care din punctul meu conteaza, la mine nu era cazul) si daca poti verifica la sange cealalta masina (inteleg ca o are un prieten de-al tau, deci o poti lua probabil o zi doua sa o si verifici si sa te si plimbi cu ea pentru a-ti face o idee) eu zic ca merita. Altfel, daca ai cel mai mic dubiu si esti multumit de masina ta nu merita.
Bafta!
nika_xs
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2012
- Mesaj Privat