Soluție | |
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
TUTORIAL DEMONTARE INJECTOARE
GALBEN- PASUL 1--- SCOATE TEAVA DE PLASTIC CARE ESTE MONTATA PE TURBINA SI PRINSA DE FILTRUL DE AER SI SE SCOATE SI DIN FURTUNASUL NEGRU MIC CARE E DESENAT CU GALBEN (FURTUNUL ESTE PRINS CU UN COLIER DE GURA TURBINEI )
VERDE ---------------- PASUL 2 - SCOATE FURTUNASELE DE RETUR
PASUL 3 - SCOATE BORNA LA BATERIE
ROZ -------------------- PASUL 4 - SCOATE MUFELE DIN INJECTOR
ALBASTRU---------- PASUL 5 - DECUPLEAZA TZEVILE DE LA INJECTOR CARE SUNT INSURUBATE SI LE DECUPLATI CU O CHEIE DE 17
ROS ------------------- PASUL 6 - SCOATE SURUBURILE CARE SUNT INCERCUITE CU ROSU
MOV ------------------ PASUL 7 - SCOATE GARNITURILE CARE POATE SUNT LIPITE CU SILICON REZISENT LA TEMPERARU SAU NU
PASUL 8 - SE SCOATE CAPACUL IN CARE SUNT PRINSE GARNITURILE DE LA PASUL 6 CELE INCERCUITE CU ROZ
PASUL 9---- O MARE PROBLEMA NU REUSESC SA SCOT INJECTOARELE ))
Ultima modificare făcută de en_mih la Mar 24 Feb, 2015 11:57 am, modificat de 2 ori în total
GALBEN- PASUL 1--- SCOATE TEAVA DE PLASTIC CARE ESTE MONTATA PE TURBINA SI PRINSA DE FILTRUL DE AER SI SE SCOATE SI DIN FURTUNASUL NEGRU MIC CARE E DESENAT CU GALBEN (FURTUNUL ESTE PRINS CU UN COLIER DE GURA TURBINEI )
VERDE ---------------- PASUL 2 - SCOATE FURTUNASELE DE RETUR
PASUL 3 - SCOATE BORNA LA BATERIE
ROZ -------------------- PASUL 4 - SCOATE MUFELE DIN INJECTOR
ALBASTRU---------- PASUL 5 - DECUPLEAZA TZEVILE DE LA INJECTOR CARE SUNT INSURUBATE SI LE DECUPLATI CU O CHEIE DE 17
ROS ------------------- PASUL 6 - SCOATE SURUBURILE CARE SUNT INCERCUITE CU ROSU
MOV ------------------ PASUL 7 - SCOATE GARNITURILE CARE POATE SUNT LIPITE CU SILICON REZISENT LA TEMPERARU SAU NU
PASUL 8 - SE SCOATE CAPACUL IN CARE SUNT PRINSE GARNITURILE DE LA PASUL 6 CELE INCERCUITE CU ROZ
PASUL 9---- O MARE PROBLEMA NU REUSESC SA SCOT INJECTOARELE ))
Ultima modificare făcută de en_mih la Mar 24 Feb, 2015 11:57 am, modificat de 2 ori în total
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- dieselpower
- *
- 48 mesaje
- din 22 Feb 2015
- Astra 2008 z17dtl
- Bucuresti
dieselpower
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2015
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- vladutz007
- *
- 1 mesaje
- din 05 Oct 2015
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
vladutz007
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare! si eu am avut o problema asemanatoare cu pornire greoaie si cu dezamorsarea pompei de motorina insa un prieten cu experienta in ale mecanicii si cam tot ce tine de auto, mi-a recomandat sa scot mufa care intra in filtru si sa introduc silicon acolo si ... a avut dreptate problema a disparut. Pentru a vedea daca aveti aceeasi problema puteti proba etanseitatea capacului filtrului de motorina in dreptul mufei. la mine "respira" in dreptul unuia dintre pini, Sper sa mearga
- ammazon
- **
- 248 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
Am pãțit-o și eu iar cu capacul de la filtru. Am urmat invenția colegului de mai sus cu izolarea cu ajutorul siliconului iar acum e în regulã, nu mai pierde presiune.
Singura problemã este aceea cã, mufa electricã fiind scoasã din capacul filtrului, la pornire nu mai sunt acționate bujiile incandescente. Probabil circuitul se închide și prin acel încãlzitor din capac.
Ce rezistențã aș putea sã bag în acea mufã încât sã închid circuitul și sã-mi funcționeze bujiile?
Singura problemã este aceea cã, mufa electricã fiind scoasã din capacul filtrului, la pornire nu mai sunt acționate bujiile incandescente. Probabil circuitul se închide și prin acel încãlzitor din capac.
Ce rezistențã aș putea sã bag în acea mufã încât sã închid circuitul și sã-mi funcționeze bujiile?
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am avut aceeași problema cu pornirea si capac neetanș la filtru motorina...curios, se manifesta numai de la 5 grade in jos. Am recurs la înlocuirea capacului (am gãsit sh capac cu tot cu pahar la 90 ron+transport). Problema rezolvata...deocamdatã. A pornit impecabil la -12 grd dupã ce staționase vreo 2-3 zile.
- ammazon
- **
- 248 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
Eu merg încã cu capacul izolat cu silicon. Nu mai pierde deloc presiune.
Bujiile intrã la pornire însã numai la prima pornire, dimineața. Cãnd acea mufã era bãgatã în capac, intrau la fiecare pornire acum, pe timp rece, chiar dacã o fãceau pentru câteva fracțiuni de secundã.
big_electro61, dezvolotã și tu puțin ceea ce afirmi. O legãturã tot existã între ele.
Bujiile intrã la pornire însã numai la prima pornire, dimineața. Cãnd acea mufã era bãgatã în capac, intrau la fiecare pornire acum, pe timp rece, chiar dacã o fãceau pentru câteva fracțiuni de secundã.
big_electro61, dezvolotã și tu puțin ceea ce afirmi. O legãturã tot existã între ele.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 248 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Imi cer scuze ca m-am bagat in discutie, iar cu romanismele mele ieftine,de fapt,am transmis esenta,corect si precis.Probabil,nu ne intelegem datorita diferentei de nivel,eu fiind prea jos... Extrapolind un pic situatia,intre bujii si rezistenta incalzirii motorinei,este cam aceeasi legatura,cum ar fi intre un bec de semnalizare si unul de far... Si intr-un caz si in celalalt,avem de a face cu consumatori finali(e important)... PS. Mi-a placut tonul ferm...!
- ammazon
- **
- 248 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
Ok, fraze fãrã esențã. Hai sã încheiem aici, te rog.
Dacã este cineva în temã, îmi poate spune și mie dacã existã vreo legãturã între circuitul bujiilor incandescente și cel al încãlzitorului de motorinã din filtru?
Exemplu concret (puteți testa și voi la mașinile voastre): Cu mufa de la încãlzitor conectatã, bujiile incandescente intrã în funcțiune la fiecare pornire. Cu acea mufã scoasã, acestea intrã în funcțiune doar la prima pornire.
De ce se întâmplã acest lucru?
Dacã este cineva în temã, îmi poate spune și mie dacã existã vreo legãturã între circuitul bujiilor incandescente și cel al încãlzitorului de motorinã din filtru?
Exemplu concret (puteți testa și voi la mașinile voastre): Cu mufa de la încãlzitor conectatã, bujiile incandescente intrã în funcțiune la fiecare pornire. Cu acea mufã scoasã, acestea intrã în funcțiune doar la prima pornire.
De ce se întâmplã acest lucru?
- florinelu07
- *
- 12 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
florinelu07
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
imediat cu sosirea frigului, am inceput sa am la Astra (z17dth) probleme de ralanti la pornirea le rece... suspiciune de dezamorsare instalatie alimentare cu motorina.
situatia a fost corectata prin inlocuirea filtrului actuali (Mahle - ~30-40lei) cu unul GM (55 lei), iar simptomele au disparut instantaneu.
la o scurta comparatie, cel de la Mahle este geometric diferit si aprox.1mm mai inalt.
concluzie: conteaza al naibii de mult calitatea si originea pieselor/accesoriilor.
situatia a fost corectata prin inlocuirea filtrului actuali (Mahle - ~30-40lei) cu unul GM (55 lei), iar simptomele au disparut instantaneu.
la o scurta comparatie, cel de la Mahle este geometric diferit si aprox.1mm mai inalt.
concluzie: conteaza al naibii de mult calitatea si originea pieselor/accesoriilor.
RicKarZrK
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salutare, am și eu o problemã similarã în sensul cã dacã stã mașina mai mult de 10 ore, pornește normal, merge 3-4 secunde și se oprește iar apoi dau la automat de mã satur pânã sã o pornesc din nou. Dupã treaba asta pot face 10 porniri și este ok.....în limita acelor 10 ore.
Soluția adoptatã momentan este sã o turez unpic pânã pe la un 1500 rpm pânã se aude cã trece de hopul acela și este ok, doar cã soluția asta aduce uzurã mare în motor și vreau o rezolvare definitivã.
Am schimbat filtrul de motorinã cu unul Purflux și problema persistã.
Am schimbat carcasa filtrului cu totul (luatã din dezmembrãri) și problema s-a rezolvat timp de vre-o lunã apoi a revenit. Aici menþionez cã la o schimbare de filtre dupã iarnã, mufa care intrã în capacul filtrului de motorinã a ieșit cu tot cu un pin. Și mai menționez cã dupã reapariția problemei dacã înfigeam mai tare de mufã, se rezolva pentru câteva zile.
Apoi ca un deștept ce sunt am ignorat tot ce am spus mai sus și am ajuns la un mecanic iar pe diagnozã apãrea procentul de deschidere al regulatorului de presiune din rampã mai mare decât ce a vãzut el pânã atunci....logica în direcþia asta ar fi fost plauzibilã, așa cã l-am schimbat. Problema persistã.
Din ce am mai citit am vãzut cã sunt probleme cu acel senzor de vibrochen și și eu am avut desigur probleme cu el dar când l-am schimbat am pus unul ieftin, nu îmi amintesc marca. Am zis ok....poate fii de aici? Din nou logica pãrea plauzibilã și aici așa cã am pus unul bosch....problema persistã.
Urmãtorul pas vreau sã schimb mufa de la capacul de la filtrul de motorinã....revenind cu gândul la ce am scris despre mufa aceea și la ce au zis bãieții de etanșarea cu silicon.
Soluția adoptatã momentan este sã o turez unpic pânã pe la un 1500 rpm pânã se aude cã trece de hopul acela și este ok, doar cã soluția asta aduce uzurã mare în motor și vreau o rezolvare definitivã.
Am schimbat filtrul de motorinã cu unul Purflux și problema persistã.
Am schimbat carcasa filtrului cu totul (luatã din dezmembrãri) și problema s-a rezolvat timp de vre-o lunã apoi a revenit. Aici menþionez cã la o schimbare de filtre dupã iarnã, mufa care intrã în capacul filtrului de motorinã a ieșit cu tot cu un pin. Și mai menționez cã dupã reapariția problemei dacã înfigeam mai tare de mufã, se rezolva pentru câteva zile.
Apoi ca un deștept ce sunt am ignorat tot ce am spus mai sus și am ajuns la un mecanic iar pe diagnozã apãrea procentul de deschidere al regulatorului de presiune din rampã mai mare decât ce a vãzut el pânã atunci....logica în direcþia asta ar fi fost plauzibilã, așa cã l-am schimbat. Problema persistã.
Din ce am mai citit am vãzut cã sunt probleme cu acel senzor de vibrochen și și eu am avut desigur probleme cu el dar când l-am schimbat am pus unul ieftin, nu îmi amintesc marca. Am zis ok....poate fii de aici? Din nou logica pãrea plauzibilã și aici așa cã am pus unul bosch....problema persistã.
Urmãtorul pas vreau sã schimb mufa de la capacul de la filtrul de motorinã....revenind cu gândul la ce am scris despre mufa aceea și la ce au zis bãieții de etanșarea cu silicon.
RicKarZrK
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2015
- Mesaj Privat
Revin cu un update. Eram în Grecia și a stat nepornitã mai mult, gen 15 ore iar la pornire am turat motorul unpic mai mult adicã undeva la 2500 rpm. A încercat sã menținã turaþia dar s-a oprit numai cã acum s-a aprins și martorul de service (mașina cu cheiþa). Am pus diagnoza și mi-a dat un P0002.
The code P0002 stands for fuel volume regulator control circuit. The PCM monitors the state of the FVCV circuit and sets this code when it finds a range / performance problem.
Bun dar eroarea poate fi datã și când nu functioneazã celelalte componente cum este așteptat. Regulatorul a fost schimbat deci eroarea este din cauza altei componente.
Un alt test facut este sã etanșez mufa ce intrã în filtrul de motorinã cu silicon. Nimic schimbat plus cã în filtru este motorinã iar dupã prima pornire de dimineaþã când sa oprit, am desfãcut capacul filtrului și s-a auzit când a tras aer, deci acolo este vacum. Motorinã are dar se oprește din alt motiv.
Urmeaza sã schimb supapa mecanicã din capul rampei. Alte idei sunt bine venite.
The code P0002 stands for fuel volume regulator control circuit. The PCM monitors the state of the FVCV circuit and sets this code when it finds a range / performance problem.
Bun dar eroarea poate fi datã și când nu functioneazã celelalte componente cum este așteptat. Regulatorul a fost schimbat deci eroarea este din cauza altei componente.
Un alt test facut este sã etanșez mufa ce intrã în filtrul de motorinã cu silicon. Nimic schimbat plus cã în filtru este motorinã iar dupã prima pornire de dimineaþã când sa oprit, am desfãcut capacul filtrului și s-a auzit când a tras aer, deci acolo este vacum. Motorinã are dar se oprește din alt motiv.
Urmeaza sã schimb supapa mecanicã din capul rampei. Alte idei sunt bine venite.
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
RicKarZrK
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2015
- Mesaj Privat