- mateescu virgil
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Prahova
mateescu virgil
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
De cateva zile masina intrerupe in mers cand accelerez brusc, la relanti am senzatia ca merge in trei ! am schimbat bujiile, am curatat clapeta dar nu am obtinut rezultatul asteptat.La diagnoza mi s-a spus ca are o problema la pistonul 2 si trebuie inlocuita supapa, reparata chiuloasa, distributie noua, pompa de apa +spalare motor si sa folosesc ulei 5w30 inlocuind uleiul 10w40 pe care il utilizam deoarece acesta este prea vascos si s-a depus si din acest motiv supapa ramane deschisa ! (am utilizat ulei aral si GM) Ce parere aveti si ce sfaturi imi dati ?
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- mateescu virgil
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Prahova
mateescu virgil
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
- mateescu virgil
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Prahova
mateescu virgil
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
Am mers la acest mecanic prin recomandare..dupa ce a pus testerul mi-a spus ca este o problema la pistonul nr 2 respectiv la o supapa, nu la egr nu la iac sau bobina asa cum credeam si eu banuiesc ca vrea doar sa-mi repare presupusa chiuloasa stricata doar pt a incasa manopera, mai ales ca a zis ca lucreaza cu piesele lui...daca a mai avut cineva o problema asemanatoare va rog sa-mi spuneti cum a-ti rezolvat , propunerea acestui mecanic mi se pare dubioasa...multumesc!
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
bun, dar a pus tester electronic , interfata op-com, tech2? nu stiu cum vede pe astfel de tester ca e o supapa dusa. Ma gandesc ca ar trebui sa ispecteze cu o camera video speciala prin orificiul de la bujii sa vada cum stau lucrurile in camera de ardere.
A facut un test de compresie sau ceva de genul?
Daca bujiile si bobina sunt bune, din ce imi descrii tu, eu as banui un injector sau comanda din ecu catre injector, si erori de genul apar pe diagnoza. Daca e pe partea asta, poti verifica cablajul sa nu fie intrerupt.
Eu am avut simptomele spuse de tine, mers in 3 la ralalnti, intreruperi la accelerari si a fost din bobina. Bujiile sunt curate? verifica sa nu fie afumate sau ude? sa fie stranse bine sa nu scape compresie.
Eu am avut o bujie slabita (nu era stransa bine) si din cauza asta mi-a stricat bobina. Am schimbat bujii, bobina si nu am mai avut probleme pe partea asta.
La ce ti-a recomandat mesterul e muuulta manopera si din cei 2000 de lei, jumate sunt banii lui...
Iti recomand sa incerci si un alt atelier pentru o confrimare sau infirmare a diagnosticului initial.
A facut un test de compresie sau ceva de genul?
Daca bujiile si bobina sunt bune, din ce imi descrii tu, eu as banui un injector sau comanda din ecu catre injector, si erori de genul apar pe diagnoza. Daca e pe partea asta, poti verifica cablajul sa nu fie intrerupt.
Eu am avut simptomele spuse de tine, mers in 3 la ralalnti, intreruperi la accelerari si a fost din bobina. Bujiile sunt curate? verifica sa nu fie afumate sau ude? sa fie stranse bine sa nu scape compresie.
Eu am avut o bujie slabita (nu era stransa bine) si din cauza asta mi-a stricat bobina. Am schimbat bujii, bobina si nu am mai avut probleme pe partea asta.
La ce ti-a recomandat mesterul e muuulta manopera si din cei 2000 de lei, jumate sunt banii lui...
Iti recomand sa incerci si un alt atelier pentru o confrimare sau infirmare a diagnosticului initial.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
pe tester nu-ti apare daca ai probleme la supapele de pe chiulasa
punel sa faca o testare de compresie la fiecare cilindru,si daca ar fi o problema ar trebui sa ai la cilindru 2 compresie mai mica decat la ceilalti
daca ai compresie egala sau mai mica cu 0,5-1 bari intre cilindri,supapele sau segmentii nu au nimic
punel sa faca o testare de compresie la fiecare cilindru,si daca ar fi o problema ar trebui sa ai la cilindru 2 compresie mai mica decat la ceilalti
daca ai compresie egala sau mai mica cu 0,5-1 bari intre cilindri,supapele sau segmentii nu au nimic
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
- mateescu virgil
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Prahova
mateescu virgil
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salutare opelisti ! am revenit cu noutati : am fost la un alt mester, mi-a zis din prima ca e bobina de inductie,a inlocuit-o cu o bobina de la o astra G si masina a functionat normal.Urmatorul pas (dupa sfatul mesterului): am cumparat o bobina noua beru=410lei+50lei montaj in service=2 ani garantie ! Dupa 300 km facuti masina functioneaza impecabil si cred ca am rezolvat problema.Multumiri lui Ion din Plopeni dar pt amatori fiti atenti la "mesterii" de langa rafinaria brazi ! Multumiri opelistilor de pe forum pt opinii si drumuri bune fara evenimente !"