- Haidy Ahmahy
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Feb 2015
- Timis
Haidy Ahmahy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
Bunã, am o INSIGNA 1.8 benzina achizitionatã noua în octombrie. 2010.
Acum am o problema cu ea destul de grava. Antigelul dispare din borcan, am completat deja 4 l. Are cineva idee de ce?
Poate sa fie ciupita garnitura de chiulasa, trebuie sa trebuiascã sa o schimb.
La câti kilometri se schimba distributia, nu am gãsit scris niciunde nimic.
Merai.
Acum am o problema cu ea destul de grava. Antigelul dispare din borcan, am completat deja 4 l. Are cineva idee de ce?
Poate sa fie ciupita garnitura de chiulasa, trebuie sa trebuiascã sa o schimb.
La câti kilometri se schimba distributia, nu am gãsit scris niciunde nimic.
Merai.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu e o regula sa fie garnitura de chiuloasa, doar daca ai nivel crescut la ulei si are o culoare galbuie, plus ca ai presiune pe instalatie. Alte cauze pot fi: pompa de apa, radiator, termostat, vas expansiune, vreo garnitura pe undeva, dar asta inseamna sa mergi la un service adevarat sau la un mecanic in care ai incredere, nu orice trompeta de pe marginea drumului. Distributia se schimba la 60.000 km din cate stiu eu.......sa schimbi si pompa de apa si rolele. Bafta.
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
guliver buna gandirea dar sa nu ne gasim pe aici cerand diferite pareri peste scurta vreme....
Stii cum sta treaba cu supravietuirea in jungla ? Ori bei apa de la crocodili ori mori de sete. Masina ta nu are parte de tratamentul unei masini din germania, filtre , praf romanesc, sosele, calitatea serviciilor si a pieselor in decursul vietii ei.....
Spune-mi te rog ce ulei ai pus ultima oara in motor ? Uleiul de transmisie ai vazut ce culoare are ?
Stii cum sta treaba cu supravietuirea in jungla ? Ori bei apa de la crocodili ori mori de sete. Masina ta nu are parte de tratamentul unei masini din germania, filtre , praf romanesc, sosele, calitatea serviciilor si a pieselor in decursul vietii ei.....
Spune-mi te rog ce ulei ai pus ultima oara in motor ? Uleiul de transmisie ai vazut ce culoare are ?
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Haidy Ahmahy a scris:Bunã, am o INSIGNA 1.8 benzina achizitionatã noua în octombrie. 2010.
Acum am o problema cu ea destul de grava. Antigelul dispare din borcan, am completat deja 4 l. Are cineva idee de ce?
Poate sa fie ciupita garnitura de chiulasa, trebuie sa trebuiascã sa o schimb.
La câti kilometri se schimba distributia, nu am gãsit scris niciunde nimic.
Merai.
Acum am o problema cu ea destul de grava. Antigelul dispare din borcan, am completat deja 4 l. Are cineva idee de ce?
Poate sa fie ciupita garnitura de chiulasa, trebuie sa trebuiascã sa o schimb.
La câti kilometri se schimba distributia, nu am gãsit scris niciunde nimic.
Merai.
Ceva detalii.....este ud sub masina dupa ce o parchezi ? Ai verificat uleiul pe joja ? Capacul de la uleiul de motor are spuma ? Eu nu as mai pune nici o intrebare ci as face programare la service . Bafta...sa fie ceva usor ! Nu mai merge cu ea asa !
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
hog33 a scris:guliver buna gandirea dar sa nu ne gasim pe aici cerand diferite pareri peste scurta vreme....
Stii cum sta treaba cu supravietuirea in jungla ? Ori bei apa de la crocodili ori mori de sete. Masina ta nu are parte de tratamentul unei masini din germania, filtre , praf romanesc, sosele, calitatea serviciilor si a pieselor in decursul vietii ei.....
Spune-mi te rog ce ulei ai pus ultima oara in motor ? Uleiul de transmisie ai vazut ce culoare are ?
Stii cum sta treaba cu supravietuirea in jungla ? Ori bei apa de la crocodili ori mori de sete. Masina ta nu are parte de tratamentul unei masini din germania, filtre , praf romanesc, sosele, calitatea serviciilor si a pieselor in decursul vietii ei.....
Spune-mi te rog ce ulei ai pus ultima oara in motor ? Uleiul de transmisie ai vazut ce culoare are ?
Salut Hog
Ulei I-am pus doar GM 5W30 la cele 4 revizii facute pana acum....uleiul de transmisie unde trebuie sa il verific? este acelasi cu cel din cutia de viteze? Oricum nu ma voi grabi sa schimb distributia prea curand..din cei aprox 49.000 km pe care ii am acum, 85% sunt facuti in afara, masina exploatata cum trebuie, etc. Iar ca idee, anterior am avut o astra H si I-am schimbat distributia la 70.000 de km, cureaua si rolele erau ca noi, m-a intrebat meacnicul de ce o schimb....
- Haidy Ahmahy
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Feb 2015
- Timis
Haidy Ahmahy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
hog33 a scris:
Ceva detalii.....este ud sub masina dupa ce o parchezi ? Ai verificat uleiul pe joja ? Capacul de la uleiul de motor are spuma ? Eu nu as mai pune nici o intrebare ci as face programare la service . Bafta...sa fie ceva usor ! Nu mai merge cu ea asa !
Haidy Ahmahy a scris:Bunã, am o INSIGNA 1.8 benzina achizitionatã noua în octombrie. 2010.
Acum am o problema cu ea destul de grava. Antigelul dispare din borcan, am completat deja 4 l. Are cineva idee de ce?
Poate sa fie ciupita garnitura de chiulasa, trebuie sa trebuiascã sa o schimb.
La câti kilometri se schimba distributia, nu am gãsit scris niciunde nimic.
Merai.
Acum am o problema cu ea destul de grava. Antigelul dispare din borcan, am completat deja 4 l. Are cineva idee de ce?
Poate sa fie ciupita garnitura de chiulasa, trebuie sa trebuiascã sa o schimb.
La câti kilometri se schimba distributia, nu am gãsit scris niciunde nimic.
Merai.
Ceva detalii.....este ud sub masina dupa ce o parchezi ? Ai verificat uleiul pe joja ? Capacul de la uleiul de motor are spuma ? Eu nu as mai pune nici o intrebare ci as face programare la service . Bafta...sa fie ceva usor ! Nu mai merge cu ea asa !
No... nu se vede nimic sub ea, are scut de protecție. Capacul de la ulei nu are spuma, nivelul ulei este spre maxim.
Cineva îmi spunea sa nu fie o problema cu termostat evacuare gaze, care e montat pe nu stiu ce bușon.
Am completat vas cu antigel nivel maxim. De 2 zile am observat ca nu mai scade nivelul, dar a apãrut o alta problema. Când închid și deschid masina simt ca parcã mã curenteazã cand ating portiera.
Cred ca am mare ghinion cu mașina asta. .. deja începe sa mã enerveze, sunt femeie și nu mã pricep la toate problemele de mecanica, etc.
Dupã 4 ani nu ar trebui sa se întâmple toate astea, am fãcut toate reviziile la zi, anvelope conforme iarna-vara... Chiar nu mai înțeleg nimic... am zis ca o cumpãr noua sa nu îmi bat capul cu una, alta... dar vãd ca e groaznic. Oare ãstia fac mașinile dupã tara în care se livreazã. .. ex-comunista sau occidentala?
- Haidy Ahmahy
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Feb 2015
- Timis
Haidy Ahmahy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
borsy a scris:Nu e o regula sa fie garnitura de chiuloasa, doar daca ai nivel crescut la ulei si are o culoare galbuie, plus ca ai presiune pe instalatie. Alte cauze pot fi: pompa de apa, radiator, termostat, vas expansiune, vreo garnitura pe undeva, dar asta inseamna sa mergi la un service adevarat sau la un mecanic in care ai incredere, nu orice trompeta de pe marginea drumului. Distributia se schimba la 60.000 km din cate stiu eu.......sa schimbi si pompa de apa si rolele. Bafta.
Am sunat la reprezentanta la Timișoara de unde am și achiziționat mașinã, ziceau ca distributia se schimba la 5 ani sau 80.000 km
Cat o fi de adevarat sau nu... doar ei știu ...
Sau e doar propaganda comerciala pt încasat bani din manopera și piese...ca doar trebuie sa facã și ei un ban, nu?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Haidy Ahmahy a scris:[
No... nu se vede nimic sub ea, are scut de protecție.?
No... nu se vede nimic sub ea, are scut de protecție.?
Daca e intr-o zona mai 'fierbinte' a motorului (gen galerie de admisie si chiuloasa) nu se va vedea pentru ca se evapora. Mergi la service sa verifice tot traseul lichidului de racire, cum ti-am zis si mai sus, cauze pot fi mai multe dar e bine ca nu e uleiul 'colorat' si peste nivel. Succes.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
guliver a scris:
Salut Hog
Ulei I-am pus doar GM 5W30 la cele 4 revizii facute pana acum....uleiul de transmisie unde trebuie sa il verific? este acelasi cu cel din cutia de viteze? Oricum nu ma voi grabi sa schimb distributia prea curand..din cei aprox 49.000 km pe care ii am acum, 85% sunt facuti in afara, masina exploatata cum trebuie, etc. Iar ca idee, anterior am avut o astra H si I-am schimbat distributia la 70.000 de km, cureaua si rolele erau ca noi, m-a intrebat meacnicul de ce o schimb....
hog33 a scris:guliver buna gandirea dar sa nu ne gasim pe aici cerand diferite pareri peste scurta vreme....
Stii cum sta treaba cu supravietuirea in jungla ? Ori bei apa de la crocodili ori mori de sete. Masina ta nu are parte de tratamentul unei masini din germania, filtre , praf romanesc, sosele, calitatea serviciilor si a pieselor in decursul vietii ei.....
Spune-mi te rog ce ulei ai pus ultima oara in motor ? Uleiul de transmisie ai vazut ce culoare are ?
Stii cum sta treaba cu supravietuirea in jungla ? Ori bei apa de la crocodili ori mori de sete. Masina ta nu are parte de tratamentul unei masini din germania, filtre , praf romanesc, sosele, calitatea serviciilor si a pieselor in decursul vietii ei.....
Spune-mi te rog ce ulei ai pus ultima oara in motor ? Uleiul de transmisie ai vazut ce culoare are ?
Salut Hog
Ulei I-am pus doar GM 5W30 la cele 4 revizii facute pana acum....uleiul de transmisie unde trebuie sa il verific? este acelasi cu cel din cutia de viteze? Oricum nu ma voi grabi sa schimb distributia prea curand..din cei aprox 49.000 km pe care ii am acum, 85% sunt facuti in afara, masina exploatata cum trebuie, etc. Iar ca idee, anterior am avut o astra H si I-am schimbat distributia la 70.000 de km, cureaua si rolele erau ca noi, m-a intrebat meacnicul de ce o schimb....
Guliver de ce uleiul GM costa 100 ron iar un liqy moly 4600 (poate cel mai bun)peste 200 ron/5l ? Unul este semisintetic iar celalalt fullsintetic. Deodata vezi ca nu folosesti cele mai bune consumabile, piese, accesorii pentru masina ta. Cel din urma este recomandat de GM pentru GM dupa 2010.
Uleiul din cutie trebuie inlocuit de catre service specializat cu pompa dar km tai sunt cam putini pentru asta. Nu strica sa ceri la service sa verifice culoarea si vascozitatea. Nici distributia nu trebuie inlocuita asa devreme, eu am schimbat-o la 75.000 km dar opel recomanda 150.000km ....total extraterestru kilometrajul, doar stii riscurile nu ?
Ultima modificare făcută de hog33 la Joi 19 Feb, 2015 8:07 pm
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Haidy Ahmahy a scris:
No... nu se vede nimic sub ea, are scut de protecție. Capacul de la ulei nu are spuma, nivelul ulei este spre maxim.
Cineva îmi spunea sa nu fie o problema cu termostat evacuare gaze, care e montat pe nu stiu ce bușon.
Am completat vas cu antigel nivel maxim. De 2 zile am observat ca nu mai scade nivelul, dar a apãrut o alta problema. Când închid și deschid masina simt ca parcã mã curenteazã cand ating portiera.
Cred ca am mare ghinion cu mașina asta. .. deja începe sa mã enerveze, sunt femeie și nu mã pricep la toate problemele de mecanica, etc.
Dupã 4 ani nu ar trebui sa se întâmple toate astea, am fãcut toate reviziile la zi, anvelope conforme iarna-vara... Chiar nu mai înțeleg nimic... am zis ca o cumpãr noua sa nu îmi bat capul cu una, alta... dar vãd ca e groaznic. Oare ãstia fac mașinile dupã tara în care se livreazã. .. ex-comunista sau occidentala?
hog33 a scris:
Ceva detalii.....este ud sub masina dupa ce o parchezi ? Ai verificat uleiul pe joja ? Capacul de la uleiul de motor are spuma ? Eu nu as mai pune nici o intrebare ci as face programare la service . Bafta...sa fie ceva usor ! Nu mai merge cu ea asa !
Haidy Ahmahy a scris:Bunã, am o INSIGNA 1.8 benzina achizitionatã noua în octombrie. 2010.
Acum am o problema cu ea destul de grava. Antigelul dispare din borcan, am completat deja 4 l. Are cineva idee de ce?
Poate sa fie ciupita garnitura de chiulasa, trebuie sa trebuiascã sa o schimb.
La câti kilometri se schimba distributia, nu am gãsit scris niciunde nimic.
Merai.
Acum am o problema cu ea destul de grava. Antigelul dispare din borcan, am completat deja 4 l. Are cineva idee de ce?
Poate sa fie ciupita garnitura de chiulasa, trebuie sa trebuiascã sa o schimb.
La câti kilometri se schimba distributia, nu am gãsit scris niciunde nimic.
Merai.
Ceva detalii.....este ud sub masina dupa ce o parchezi ? Ai verificat uleiul pe joja ? Capacul de la uleiul de motor are spuma ? Eu nu as mai pune nici o intrebare ci as face programare la service . Bafta...sa fie ceva usor ! Nu mai merge cu ea asa !
No... nu se vede nimic sub ea, are scut de protecție. Capacul de la ulei nu are spuma, nivelul ulei este spre maxim.
Cineva îmi spunea sa nu fie o problema cu termostat evacuare gaze, care e montat pe nu stiu ce bușon.
Am completat vas cu antigel nivel maxim. De 2 zile am observat ca nu mai scade nivelul, dar a apãrut o alta problema. Când închid și deschid masina simt ca parcã mã curenteazã cand ating portiera.
Cred ca am mare ghinion cu mașina asta. .. deja începe sa mã enerveze, sunt femeie și nu mã pricep la toate problemele de mecanica, etc.
Dupã 4 ani nu ar trebui sa se întâmple toate astea, am fãcut toate reviziile la zi, anvelope conforme iarna-vara... Chiar nu mai înțeleg nimic... am zis ca o cumpãr noua sa nu îmi bat capul cu una, alta... dar vãd ca e groaznic. Oare ãstia fac mașinile dupã tara în care se livreazã. .. ex-comunista sau occidentala?
Haidy nu te ingrijora asa de tare sunt cateva lucruri pe care trebuie sa le inveti despre masina ta, nici altele nu stau mai bine... Citese cat poti de pe forum sa ti faci o idee.
Faptul ca masina te enerveaza atunci cand te curenteaza este un semn ! Divin ! Dar tine mai mult de cat de mult te imbraci cu haine care produc prin frecare energie statica pe care o acumulezi si puf..in contact cu o parte metalica a masinii, usa de obicei survine descarcarea ... Cel mai grav lucru se poate intampla atunci cand alimentezi sa-ti sara masina in aer ...altfel nu sunt probleme !
Oricum ar fi cu semn sau nu, un mecanic Opel trebuie sa verifice acea pierdere si sa o remedieze.
Este prea mica problema sa condamni la vanzare frumusete de masina !
Pe piata mai exista solutii pentru radiatoare fisurate :
https://www.clubopel.com/vie...4513&start=60
Ultima modificare făcută de hog33 la Joi 19 Feb, 2015 8:12 pm
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Suntem off topic dar sumar:
Liqui Moly e ulei semi-sintetic (ai incredere in ce zic), apoi nu e cel mai bun, nici pe de parte. Uleiul GM dexos 2, nu se recomanda doar masinilor Opel dupa 2010, ci de cand au echipat masinile cu DPF si TWC. Uleiul din cutia manuala nu se scoate cu nici o pompa, nu e acelasi lucru ca la cea automata.
Liqui Moly e ulei semi-sintetic (ai incredere in ce zic), apoi nu e cel mai bun, nici pe de parte. Uleiul GM dexos 2, nu se recomanda doar masinilor Opel dupa 2010, ci de cand au echipat masinile cu DPF si TWC. Uleiul din cutia manuala nu se scoate cu nici o pompa, nu e acelasi lucru ca la cea automata.
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Liqy moly top tec 4600 este un ulei sintetic ! Daca tu stii mai mult decat scrie pe ambalaj atunci ....
Daca uleiul din cutie nu se scoate cu pompa decat la automate atunci cum se baga ? Prin cadere cu palnia ?! Ma gandeam la automata mea....ai dreptate.
http://www.automoly.ro/cump...os-2-3756-5l-1466
Ultima modificare făcută de hog33 la Joi 19 Feb, 2015 8:32 pm
Daca uleiul din cutie nu se scoate cu pompa decat la automate atunci cum se baga ? Prin cadere cu palnia ?! Ma gandeam la automata mea....ai dreptate.
http://www.automoly.ro/cump...os-2-3756-5l-1466
Ultima modificare făcută de hog33 la Joi 19 Feb, 2015 8:32 pm
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Hog, nu vreau sa creem o polemica inutila in topic, ti-am zis destul de clar, ai incredere in ce zic, sau daca nu crezi, tine pentru tine, nu mai spune si pe forum. Si la cutia automata se poate schimba uleiul fara pompa (daca stii cum sa faci), eu am facut lucrul asta, operatiunea o gasesti detaliata daca cauti.
P.S: Uita-te pe bidon ce scrie 'TELLSYNTETISCHE TEHNOLOGY', asta ca sa nu sapam mai adanc......pun punct aici, citeste in topicurile dedicate si vei afla mai multe lucruri.
P.S: Uita-te pe bidon ce scrie 'TELLSYNTETISCHE TEHNOLOGY', asta ca sa nu sapam mai adanc......pun punct aici, citeste in topicurile dedicate si vei afla mai multe lucruri.