- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Opel Zafira Z16XE din 2003 nu porneºte ,acul temperatura motor antigel pâlpâie...( cu un þãcanit) ºi ramane martorul ABS pornit.Am mai paþit treaba asta intr+o zi insã a pornit..fãra sa+mi indice "acele" de la ceasuri (turometru-vitezometru-temperaturã) insã dupa vreo juma' de orã ºi-a revenit.Asearã am pornit-o preventiv ca e cam rece afarã..iar acum nu mai porneºte deloc ºi se comportã cum spuneam mai sus.Cobor acum sa-i fac o diagnozã..sã vãd dacã realizez ceva.De ceva timp mai aveam o hiba la ea:din când în când la franare maºina intra in niºte trepidaþii ca si cum ar lucra ABS-ul cand e gheata pe jos.Revin cu observaþii dupã Diagnoza.Ms!
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Dar bateria peste noapte se descarca. (daca este descarcata posibil sa ai consumator ascunsi sau fire care se ating pe caroserie.) sau baterie pe duca...
12.3v Descarcata | 12.4v OK | 12.6v Super OK | A ta unde se incadreaza, masoara si vezi, cu op-com cat iti arata bateria.
Verifica burduful de la usi de fire rupte, inclusiv usa hayon. (eu am gasit cateva)
Verifica mufa de la instrumente bord....
Verifica si toate sigurantele...
Verifica si firele de la senzorul de temperatura sa nu atinga pe undeva pe motor.
Si ce altceva nu mai merge pe ea...
Cand dai la cheie electromotorul se aude. (loveste-l usor cu un ciocan si daca porneste, are carbuni dusi)
https://www.clubopel.com/vie...p=1797883#1797883
Verifica bornele si cablurile de la baterie cat si toate punctele de masa de pe masina in special cele din zona la motor.
https://www.clubopel.com/vie...p=1733190#1733190
Verifica daca ECU daca are masa pe carcasa lui.
Cam ai de cautat incepe cu bateria vezi cat are... (nu sa cumperi, mai era un coleg, el cumparase bateria)
Cand am avut bateria descarcata jucau toate ceasurile din bord cand dadeam la demarator, electromotorul mut si el.
Daca bateria este buna si daca electromotorul primeste curent si daca masa la el este buna, trebuie sa se auda.
Electromotorul depinde numai de baterie si de contact. (masa, carbuni etc.)
Si vezi daca are erori stocate...
Sunt doar pareri.
Nu am experienta asa mare...
12.3v Descarcata | 12.4v OK | 12.6v Super OK | A ta unde se incadreaza, masoara si vezi, cu op-com cat iti arata bateria.
Verifica burduful de la usi de fire rupte, inclusiv usa hayon. (eu am gasit cateva)
Verifica mufa de la instrumente bord....
Verifica si toate sigurantele...
Verifica si firele de la senzorul de temperatura sa nu atinga pe undeva pe motor.
Si ce altceva nu mai merge pe ea...
Cand dai la cheie electromotorul se aude. (loveste-l usor cu un ciocan si daca porneste, are carbuni dusi)
https://www.clubopel.com/vie...p=1797883#1797883
Verifica bornele si cablurile de la baterie cat si toate punctele de masa de pe masina in special cele din zona la motor.
https://www.clubopel.com/vie...p=1733190#1733190
Verifica daca ECU daca are masa pe carcasa lui.
Cam ai de cautat incepe cu bateria vezi cat are... (nu sa cumperi, mai era un coleg, el cumparase bateria)
Cand am avut bateria descarcata jucau toate ceasurile din bord cand dadeam la demarator, electromotorul mut si el.
Daca bateria este buna si daca electromotorul primeste curent si daca masa la el este buna, trebuie sa se auda.
Electromotorul depinde numai de baterie si de contact. (masa, carbuni etc.)
Si vezi daca are erori stocate...
Sunt doar pareri.
Nu am experienta asa mare...
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am demontat bordul in final....si-acum m-am ales si cu alte belele.Ca o prima constatare...se poate circula si cu ceasurile(instrumentele de bord scoase total din mufa instrumentelor de bord....adica analogic)...doar ca nu mai vezi nimic...viteza-turatie-temperatura...bla bla.Am demontat total ceasurile...inclusiv limbile de la instrumente...si-am constatat ca daca fac un scurt intre cei doi pini de pe bobina indicatorului temperatura..isi revin ceasurile.M-a prins noaptea aseara si n-am mai continuat....cert este ca se decalibrasera toate instrumentele...nu mi se mai aprind vreo 3 becuri....insa usor usor am inceput sa-mi dau seama cum se pot calibra si diseara vreau sa le desfac iar....tot in intentie am sa-mi iau si-un alt bord de instrumente cu totul...costa undeva intre 50-100 de lei la dezmembrari...asa ca nefiind o suma imensa fac investitia....ocazie cu care...vreau sa schimb si culoarea la becuri.O sa va tin la curent cu aceasta poveste!
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Cred ca se potriveste, dar iti va diferi turatia maxima, daca nu ma insel. La diesel vei avea 6000 de rpm iar la benzina ai 7000(cel putin la Vectra mea asa e).
Am si eu o problema de genu cu ceasurile, dar fiind adunate mai multe simptome deodata nu imi vine sa cumpar bordul si sa aflu ca e din altceva.
Spor.
Am si eu o problema de genu cu ceasurile, dar fiind adunate mai multe simptome deodata nu imi vine sa cumpar bordul si sa aflu ca e din altceva.
Spor.
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- atlet1305
- OP
- 129 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Zafira 2003 z16xe
- Bucuresti
atlet1305
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am inlocuit ceasurile cu cele de mai sus...si pot spune ca se potrivesc perfect...singura chestie care nu apare ca la mine e kilometrajul..aveam 160.000...si acum am 242.000:))))...si mi-a aparut si INSP-ul(insa asa cum am putut merge de vreo 2 luni fara instrumente de bord...pot supravioetui si cu acest kilometraj:))))!Oricum sunt extrem de fericit deoarece vad ca asta functioneaza normal si fara defectul de dinainte...am fost inspirat sa-l cumpar!
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
@atlet1305--> am o rugaminte la tine: citeste toata povestea de mai jos, urmareste 2 minute clipurile si spune-mi daca ai avut o problema asemenatoare sau daca regasesti ceva din ce am scris eu si la problema ta.
Ca eu inca nu am dat de capat si la fel ca si tine as vrea sa cumpar un bord de la dezmembrari si sa il inlocuiesc. Cat despre numarul KM, chiar nu se poate face nimic ca sa afiseze cat aveai inainte?
Multumesc de ajutor.
"Buna seara,
Incep prin a-mi cere scuze ca postez aici, dar am problema tot de natura electrica dar nu tine de faruri sau lumina din bord ci de bord in sine. Am mai postat si in alte topicuri dar fara nici un raspuns asa ca o sa va descriu un pic problema pe care o am si o sa va pun si o imagine si cateva link-uri catre filmulete realizate de mine pentru a vedea ce se intampla cu bordul la masina mea.
Problema ar fi urmatoarea: se intampla de foarte multe ori cand pun contactul ca acul la rezervor sa nu urce, iar cand e cald motorul nu imi indica nici cel de temparatura lucrul asta(e normal cand motorul e rece sa nu indici nimic dar cand e cald de ce nu urca?). Alt fenomen pe care l-am observat e ca uneori cand inchid una din usi(cu preponderenta se intampla la usa soferului) acul kilometrajului urca sacadat pana aproape de 15-20 de km chiar daca sunt stationat(motor pornit) dupa care revine la zero.Uneori se intampla sa stau pe loc(motorul pornit), sa deschid usa si ceasurile sa faca urmatoarele: turometrul ramane la relantiu chiar daca motorul e accelerat la 3000 de rpm iar cel de la rezervor si temperatura lichid de racire cad pe 0, inchid usa si totul isi revine. Un alt lucru pe care l-am observat e faptul ca de cele mai multe ori ceasul care imi arata cati km am parcus de la ultima resetare pe 0( nu cel care indica km totali ai masinii) la fiecare pornire se reseteaza singur pe 0. Si in ultimul rand, desi nu are legatura cu cesurile de bord e ca aproape de fiecare data cand deschid o usa se opreste cd player-ul, uneori pornind cu portiera deschisa,alteori pornind numai daca inchid portiera. Eu cred ca undeva am un scurt in bord sau poate de la cd-player, fiind unul montat after market si am inteles ca au mai fost probleme dupa montarea unuia dar acesta e montat de cativa ani, problema observand-o in momentul in care am luat masina de la fratele meu(februarie) si devenind tot mai interesante simptomele pe masura ce timpul trece--cam asta ar fi problema legata de partea electrica. Am mai vb cu unul, altul si am inteles ca ar fi pe undeva in bord un scurt si probabil de aceea se intampla.
Acum am observat ca problema cu ceasurile de bord o am si in momentul in care semnalizez, in sensul ca toate incep sa se miste haotic. Atasata e o poza in care se vede ca am pus contactul si fara sa pornesc acul a urcat la 180 km/h, dupa care a coborat in momentul in care am pornit si au urcat celelalte indicatoare.
In link-urile urmatoare sunt diferite situatii cu care m-am confruntat:
http://youtube.com/watch?v=Op2m8P_6ZZ8
http://youtube.com/watch?v=hmHGJTkBpp0
http://www.youtube.com/watch?v=F8SoEOB1Ljk
Va multumesc pentru ajutor si inca scuze din nou daca am poluat topicul.
O seara buna.".
Al doilea post, deoarece lucrurile s-au mai accentuat si au aparut lucruri noi:
"Buna ziua,
Cu scuzele de rigoare, scriu din nou aici deoarece aici am si primit un raspuns din partea voastra. Problema cu ceasurile de bord: au inceput sa se agreveze probleme pe aceasta parte in sensul ca duminica nu mai reuseau sa isi revina...mergeam cu 220 de km si turatia incearca sa treaca de plasticul care o separa de vitezometru(auzeam acele cum loveau in plasticul bordului). Dupa cateva opriri ale motorului s-au oprit si ele iar dupa un timp nu se opreau din a face probleme decat atunci cand mai semnalizam. Problema cu acele care se misca haotic o am si cand semnalizez, iar daca ele deja o luasera razna inceteaza in momentul in care semnalizez. Duminica, am ramas si cu portbagajul inchis din centralizata. S-au deschis toate usile mai putin portbagajul, am incuiat/descuiat de cateva ori si intr-un final am ramas cu deschiderea clasica de la batrana Dacie 1310. S-a descuiat numai usa soferului. In momentul in care am bagat cheia in contact si am rotit s-au descuiat toate usile ,inclusiv portbagajul. Vreo idee? Au totusi legatura cu ceasurile de bord?
Am fost la un service auto, facut o testare pe partea de instruments/clusters si au functionat perfect cu Op-Com-ul(story of my life)-e a doua oara cand merg la electronist/service si merg cum trb...
La service mi-au spus ca poate sa imi ia fiecare fir la puricat si sa imi gaseasca problema, numai ca si manopera va fi pe masura: 50 de lei/ora.
Acum am vb cu cineva si mi-a spus sa inlocuim ceasurile de bord, sa vedem cum functioneaza si daca nu sunt alea(a avut un prieten o situatie similara si au rezolvat problema cu ceasurile de bord) le demontam si luam toata instalatia la puricat.
Mai aveti vreo sugestie? Ce as putea face?
Va multumesc. "
Iti multumesc pentru timpul acordat si scuze de post-ul asta atat de lung.
O zi buna.
Ca eu inca nu am dat de capat si la fel ca si tine as vrea sa cumpar un bord de la dezmembrari si sa il inlocuiesc. Cat despre numarul KM, chiar nu se poate face nimic ca sa afiseze cat aveai inainte?
Multumesc de ajutor.
"Buna seara,
Incep prin a-mi cere scuze ca postez aici, dar am problema tot de natura electrica dar nu tine de faruri sau lumina din bord ci de bord in sine. Am mai postat si in alte topicuri dar fara nici un raspuns asa ca o sa va descriu un pic problema pe care o am si o sa va pun si o imagine si cateva link-uri catre filmulete realizate de mine pentru a vedea ce se intampla cu bordul la masina mea.
Problema ar fi urmatoarea: se intampla de foarte multe ori cand pun contactul ca acul la rezervor sa nu urce, iar cand e cald motorul nu imi indica nici cel de temparatura lucrul asta(e normal cand motorul e rece sa nu indici nimic dar cand e cald de ce nu urca?). Alt fenomen pe care l-am observat e ca uneori cand inchid una din usi(cu preponderenta se intampla la usa soferului) acul kilometrajului urca sacadat pana aproape de 15-20 de km chiar daca sunt stationat(motor pornit) dupa care revine la zero.Uneori se intampla sa stau pe loc(motorul pornit), sa deschid usa si ceasurile sa faca urmatoarele: turometrul ramane la relantiu chiar daca motorul e accelerat la 3000 de rpm iar cel de la rezervor si temperatura lichid de racire cad pe 0, inchid usa si totul isi revine. Un alt lucru pe care l-am observat e faptul ca de cele mai multe ori ceasul care imi arata cati km am parcus de la ultima resetare pe 0( nu cel care indica km totali ai masinii) la fiecare pornire se reseteaza singur pe 0. Si in ultimul rand, desi nu are legatura cu cesurile de bord e ca aproape de fiecare data cand deschid o usa se opreste cd player-ul, uneori pornind cu portiera deschisa,alteori pornind numai daca inchid portiera. Eu cred ca undeva am un scurt in bord sau poate de la cd-player, fiind unul montat after market si am inteles ca au mai fost probleme dupa montarea unuia dar acesta e montat de cativa ani, problema observand-o in momentul in care am luat masina de la fratele meu(februarie) si devenind tot mai interesante simptomele pe masura ce timpul trece--cam asta ar fi problema legata de partea electrica. Am mai vb cu unul, altul si am inteles ca ar fi pe undeva in bord un scurt si probabil de aceea se intampla.
Acum am observat ca problema cu ceasurile de bord o am si in momentul in care semnalizez, in sensul ca toate incep sa se miste haotic. Atasata e o poza in care se vede ca am pus contactul si fara sa pornesc acul a urcat la 180 km/h, dupa care a coborat in momentul in care am pornit si au urcat celelalte indicatoare.
In link-urile urmatoare sunt diferite situatii cu care m-am confruntat:
http://youtube.com/watch?v=Op2m8P_6ZZ8
http://youtube.com/watch?v=hmHGJTkBpp0
http://www.youtube.com/watch?v=F8SoEOB1Ljk
Va multumesc pentru ajutor si inca scuze din nou daca am poluat topicul.
O seara buna.".
Al doilea post, deoarece lucrurile s-au mai accentuat si au aparut lucruri noi:
"Buna ziua,
Cu scuzele de rigoare, scriu din nou aici deoarece aici am si primit un raspuns din partea voastra. Problema cu ceasurile de bord: au inceput sa se agreveze probleme pe aceasta parte in sensul ca duminica nu mai reuseau sa isi revina...mergeam cu 220 de km si turatia incearca sa treaca de plasticul care o separa de vitezometru(auzeam acele cum loveau in plasticul bordului). Dupa cateva opriri ale motorului s-au oprit si ele iar dupa un timp nu se opreau din a face probleme decat atunci cand mai semnalizam. Problema cu acele care se misca haotic o am si cand semnalizez, iar daca ele deja o luasera razna inceteaza in momentul in care semnalizez. Duminica, am ramas si cu portbagajul inchis din centralizata. S-au deschis toate usile mai putin portbagajul, am incuiat/descuiat de cateva ori si intr-un final am ramas cu deschiderea clasica de la batrana Dacie 1310. S-a descuiat numai usa soferului. In momentul in care am bagat cheia in contact si am rotit s-au descuiat toate usile ,inclusiv portbagajul. Vreo idee? Au totusi legatura cu ceasurile de bord?
Am fost la un service auto, facut o testare pe partea de instruments/clusters si au functionat perfect cu Op-Com-ul(story of my life)-e a doua oara cand merg la electronist/service si merg cum trb...
La service mi-au spus ca poate sa imi ia fiecare fir la puricat si sa imi gaseasca problema, numai ca si manopera va fi pe masura: 50 de lei/ora.
Acum am vb cu cineva si mi-a spus sa inlocuim ceasurile de bord, sa vedem cum functioneaza si daca nu sunt alea(a avut un prieten o situatie similara si au rezolvat problema cu ceasurile de bord) le demontam si luam toata instalatia la puricat.
Mai aveti vreo sugestie? Ce as putea face?
Va multumesc. "
Iti multumesc pentru timpul acordat si scuze de post-ul asta atat de lung.
O zi buna.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Poti incepe sa verifici burduful din usa soferului, si intrerupatorul punctul de masa daca este in zona aceea. (in stalp jos-stanga cred.)
Verifica burdufurile la toate usile.
Parerea mea este, ca cand face figurile aceste, sa scoti cate o siguranta din tablou, pe rand pana isi revin (poti incepe cu cu sigurantele de la usi iluminat, semnalizare etc...) asa gasesti circuitul cu problema, asta daca exista scurt etc...
Cu contactul pus le scoti (cred).
Poti verifica si maneta de semnalizare...(sa o verifici nu sa cumperi (scoate siguranta de semnalizare releu si vezi.)
Un fir cu izolatia buna, nu inseamna ca firul nu este rupt OK.
Cred ca era mai util un video cu masina [pornita| sau cu contactul pus] si miscat de usa intre timp...
Scoate siguranta la care este legat radioul (cd player-ul) si mergi un timp asa si vezi....
Bateria ai masurat-o cat are pornita si nepornita.
"S-au deschis toate usile mai putin portbagajul" - verifica burduful de fire din usa hayon de fire rupte. (verifica la toate usile OK. )
Scoate sigurantele care tin de usa hayon si vezi...
Vectra B tablou sigurante - totul
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=83959
Am pus linkuri mai sus dar cine sa vada.
Ultima modificare făcută de T.ion la Joi 18 Jun, 2015 10:08 am, modificat de 6 ori în total
Verifica burdufurile la toate usile.
Parerea mea este, ca cand face figurile aceste, sa scoti cate o siguranta din tablou, pe rand pana isi revin (poti incepe cu cu sigurantele de la usi iluminat, semnalizare etc...) asa gasesti circuitul cu problema, asta daca exista scurt etc...
Cu contactul pus le scoti (cred).
Poti verifica si maneta de semnalizare...(sa o verifici nu sa cumperi (scoate siguranta de semnalizare releu si vezi.)
Un fir cu izolatia buna, nu inseamna ca firul nu este rupt OK.
Cred ca era mai util un video cu masina [pornita| sau cu contactul pus] si miscat de usa intre timp...
Scoate siguranta la care este legat radioul (cd player-ul) si mergi un timp asa si vezi....
Bateria ai masurat-o cat are pornita si nepornita.
"S-au deschis toate usile mai putin portbagajul" - verifica burduful de fire din usa hayon de fire rupte. (verifica la toate usile OK. )
Scoate sigurantele care tin de usa hayon si vezi...
Vectra B tablou sigurante - totul
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=83959
Am pus linkuri mai sus dar cine sa vada.
Ultima modificare făcută de T.ion la Joi 18 Jun, 2015 10:08 am, modificat de 6 ori în total
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Buna dimineata,
@T.ion,
Pe rand:
1. verificarea burdufului din usa soferului: s-a facut atat la service, cat si de catre colegul cristi_bv si de fiecare data masina nu a schitat nimic. De cate ori merg la cineva, nu s-a intamplat nimic, merge ok. Cum plec, cum face cate o patanie dintr-asta.
2. Sigurantele, tin minte ca la service s-au uitat, aveam un fir acolo care atarna-e firul de la inchiderea centralizata after market pe care l-am scos ca nu mai merge si m-am gandit ca poate era de acolo.
3. Ceea ce masina prezinta ca si simtome in timpul mersului, o iau ceasurile razna etc... isi revine in momentul in care semnalizez.
4. CD player-ul e unul Pioneer, montat after market--posibil sa fie de la asta.
5. Bateria nu a fost masurata de nimeni, deaorece are ledul verde-->conform producatorui, bateria este aproape de maxim.
6.Cat despre portbagaz, masina este berlina, nu ceea cu haion, dar am acolo niste fire, cat despre sigurante nu stiu sa va zic...
7. Cat despre video, pot sa il fac dar atata timp cat masina nu prezinta nici un simptom cat timp misc de fire nu stiu cat de important ar fi(va rog nu ma intelegi gresit, il fac daca trebuie).
8. Atat cristi_bv, cat si cei din service mi-au spus ca ei poate sa ma ajute cand masina face probleme de fata cu ei...
Vad ca sunteti din Brasov, va pot face o vizita pentru a va uita la masina? Sa facem verificarile de mai sus.
Multumesc de ajutor.
@T.ion,
Pe rand:
1. verificarea burdufului din usa soferului: s-a facut atat la service, cat si de catre colegul cristi_bv si de fiecare data masina nu a schitat nimic. De cate ori merg la cineva, nu s-a intamplat nimic, merge ok. Cum plec, cum face cate o patanie dintr-asta.
2. Sigurantele, tin minte ca la service s-au uitat, aveam un fir acolo care atarna-e firul de la inchiderea centralizata after market pe care l-am scos ca nu mai merge si m-am gandit ca poate era de acolo.
3. Ceea ce masina prezinta ca si simtome in timpul mersului, o iau ceasurile razna etc... isi revine in momentul in care semnalizez.
4. CD player-ul e unul Pioneer, montat after market--posibil sa fie de la asta.
5. Bateria nu a fost masurata de nimeni, deaorece are ledul verde-->conform producatorui, bateria este aproape de maxim.
6.Cat despre portbagaz, masina este berlina, nu ceea cu haion, dar am acolo niste fire, cat despre sigurante nu stiu sa va zic...
7. Cat despre video, pot sa il fac dar atata timp cat masina nu prezinta nici un simptom cat timp misc de fire nu stiu cat de important ar fi(va rog nu ma intelegi gresit, il fac daca trebuie).
8. Atat cristi_bv, cat si cei din service mi-au spus ca ei poate sa ma ajute cand masina face probleme de fata cu ei...
Vad ca sunteti din Brasov, va pot face o vizita pentru a va uita la masina? Sa facem verificarile de mai sus.
Multumesc de ajutor.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Sau problema sa fie in multitimer oare?
Multitimer opel vectra b.
https://www.clubopel.com/vie...p=1530402#1530402 | pozitionare.
https://www.clubopel.com/vie...p=1532961#1532961
https://www.clubopel.com/vie...p=1752017#1752017 | cam asa arata.
https://www.clubopel.com/vie...p=1666330#1666330
Multitimer opel vectra b.
https://www.clubopel.com/vie...p=1530402#1530402 | pozitionare.
https://www.clubopel.com/vie...p=1532961#1532961
https://www.clubopel.com/vie...p=1752017#1752017 | cam asa arata.
https://www.clubopel.com/vie...p=1666330#1666330