Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • grigoras_cosmin07

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Sal. Am o astra g breack din 2001 , totul ok mai putin faptul ca centurile de siguranta din fata se retrag f greu spre deloc, le mai imping cu mana. Stie cineva o solutie de tensionare a lor sau ceva de gen, respectiv unde trebuie sa umblu, ce trebuie desfacut/schimbat ?
Va multumesc!
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
subscriu! si eu sunt interest de acest aspect. Problema identica .
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
se poate ameliora situatia tragand pana la refuz centura afara si spaland-o cu apa calda si detergent... p-orma uscare
daca nu se imbunatateste trebuie vazut la retractor cat de imbacsit este.. eventual scoasa centura afara si spalata cum trebuie..
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Identic si la astra mea. O sa le demontez pentru a le putea curata in totalitate de mizerie si eventual sa tensionez arcul
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
De dimineata era frig dar la amiaza fiind soare si cateva grade cu plus am decis sa demontez centurile de siguranta. Am sa va spun ordinea in care am desfacut eu ...cu o surubelnita am scos protectia de la scaun care mascheaza surubul cu care este prinsa centura (torx de 40) Am scos chederele din zona plasticelor care mascheaza stalpul. Primul se scoate cel de sus urmat de cel de jos prin tragere, ele fiind prinse cu clipsuri de metal. Se desface prinderea centurii de pe stalp cu torx de 45. Pentru a desface suportul centurii trebuie sa scoatem toata centura de pe tambur si acel ghidaj alb pentru a avea acces la piulita cu cheia de 13[img]https://www.clubopel.com/8080/ uploads/2015-02/76099_6mh39gjga_th.jpg[/img] Pe stalpul masinii pe partea din afara veti vedea un dop de plastic, il scoatem, pe acolo vom scoate piulita.
Pe urma am spalat centura cu apa fierbinte si detergent iar dupa caz tensionarea ei. Sper sa fie de ajutor
  • grigoras_cosmin07

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2014

  • Mesaj Privat
merci! foarte bine explicat , zilele astea dupa ce se incalzeste putin o sa demontez si eu.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Si eu sunt interesat! Credeti care vre-un efect aceasta spalare, sau e arcul ala de tensionare care nu mai face fata?
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Depinde de la caz la caz. Eu le-am spalat si am mai intins arcurile putin dar nu a avut efectul la care ma asteptam. Am sa cumpar de la dezmembrari doua centuri de spate, o sa iau acea carcasa unde este arcul si o sa-l implantez pe centura mea
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Astazi am luat de la dezmembrari centuri fata-spate de astra g TRW. Am luat setul complet pentru ca pe masina mea erau alta marca. Am luat arcurile de la cele de pe spate si le-am pus la cele de pe fata. Abia acum pot spune ca este mult mai bine fata de cele care erau. La desfacut am numarat de cate ori s-a invartit tamburul si tot atat am stans plus o tura (24+1). Era bine daca mai strangeam o tura, dar cum am zis mai sus e un rezultat satisfacator. Centurile cumparate sunt cele negre Am dat cu putina vaselina si am montat la loc
  • mihailionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut Eliade,

Am desfacut si eu in weekend centurile,am negre cum ai cumparat , le-am spalat, am strans arcurile la maxim dar la fel nu prea se vede o mare diferenta, pe partea dreapta este mai ok dar totusi sunt nemultumit. Intrebare : centura cand este trasa la maxim in exterior arcul ar trebui sa fie strans la maxim nu? Adica am strans eu prea tare arcul si asta sa fie cauza, pentru ca pana la un moment dat o trage ok, mai putin exact ultima parte care vine peste corpul pasagerului??? Astept raspuns, ms mult!

Cu stima!
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Eu cand am slabit arcul am numarat 24 de ture complete iar la strangere am dat tot atatea plus o tura. Nu am idee cate ture ar mai fi mers in plus fata de aceste 25. Cred ca era bine cand ai terminat de strans sa slabesti o tura. Probabil si arcul este uzat...
  • mihailionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
In principiu si la mine tot atatea ture ar trebui sa fie, dar eu cred ca am strans prea tare arcul si nu mai are putere sa prinda viteza sa traga, dar dupa ce ai strans aceste 25 de ture mai mergea strans arcul asta zici practic? Ms mult!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR