- john_taff
- OP
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
Sper ca nu sunt singurul care are problema asta, dar la mine centurile de siguranta, mai ales cele ale scaunelor din fata, sunt moi de tot, adica aproape trebuie sa le indes inapoi in fanta aia. Am intrebat in stanga-dreapta (inclusiv la reprezentanta Opel din Timisoara) daca se poate cumva intari putin arcul care se ocupa de retragerea acestora, dar mi s-a raspuns ca nu se poate asa ceva, eventual doar inlocui tot ansamblu, chestie care nu prea imi surade.
Ceva idei, eventual un "how to"?
P.S. - Am verificat fantele alea prin care circula centurile si nu sunt blocate sau altceva care sa impiedice retragerea acestora.
Ceva idei, eventual un "how to"?
P.S. - Am verificat fantele alea prin care circula centurile si nu sunt blocate sau altceva care sa impiedice retragerea acestora.
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- OP
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- tiberiu_tdi
- **
- 60 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
tiberiu_tdi
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
calinbont
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
Si eu am aceiasi problema. Nu isi revin la loc centurile din fata.
Eu cred ca se poate intari sitemul de retragere. In general exista un arc in forma de spirala care le trage inapoi. Eu am de gand sa desfac mecanismul si sper sa le pot repara. Daca stie cineva cum se desfac plasticele de pe stalpi mi-ar fi de folos.
Eu cred ca se poate intari sitemul de retragere. In general exista un arc in forma de spirala care le trage inapoi. Eu am de gand sa desfac mecanismul si sper sa le pot repara. Daca stie cineva cum se desfac plasticele de pe stalpi mi-ar fi de folos.
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
este f usor de demontat si de reparat... adica ele au un arc elicoidal care le trage inapoi. demontezi centura, o scoti din suport(tii suportul pe loc si ai grija sa nu scape) il mai intorci de cateva ori, adica ii incordezi mai tare.. si gata.. ai centuri mai tari
eu am lucrat la o centura si am intarito.. si chiar se vede diferenta fata de centura la care nu am umblat.
numa bine!
mentionez ca am facut la vecta A, unde plasticele ies f usor, adica e unu pe jos care iese usor, si mai e ala pe stalp de care tragi putin in jos si iese din cheder.
eu am lucrat la o centura si am intarito.. si chiar se vede diferenta fata de centura la care nu am umblat.
numa bine!
mentionez ca am facut la vecta A, unde plasticele ies f usor, adica e unu pe jos care iese usor, si mai e ala pe stalp de care tragi putin in jos si iese din cheder.
calinbont
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
Eu am incercat la Astra G si e greu de demontat tamburul pe care se ruleaza centura. De fapt e greu de ajuns la el. Si la Astra e acelasi principiu cu un arc elicoidal, pe care l-am mai strans cam 5 ture dar nu se mai deschidea centura la maxim si nici asa nu isi revenea ca si una noua. Oricum ceva mai bine. Atentie sa nu scapati arcul cand il strangeti, cum am reusit eu, ca va ia mult sa-l puneti la loc.
- john_taff
- OP
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 308 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Ce topic vechi .
Dupa cum am spus, problema era jegul de pe ele. Le-am spalat avand grija sa nu intre apa la mecanism(se poate baga intr-o punga din aceea de plastic mica.Am blocat centura trasa cu ajutorul a 2 clesti de rufe prinsi la baza si le-am lasat la inmuiat intr-un lighean (avnd grija sa nu bgam mecanismul de retragere chiar daca e in punga) cu detergent cam 30 de minute si apoi luat la perie si frecat materialul, pana nu a mai iesit negru. Apoi clatite bine si puse la uscat. Le-am uscat pe 2 sarme si am intins centura asa cam sub forma de S ca sa nu stea nici intinsa , dar nici prea larga.
Rezultat : Centuri mai curate si mai parfumate si 50-60% imbunatatire la revenire la sofer iar la pasager cam 80%.
Avand in vedere ca cea de la pasager are arcul sigur mai uzat mi se pare foarte bine.
Dupa cum am spus, problema era jegul de pe ele. Le-am spalat avand grija sa nu intre apa la mecanism(se poate baga intr-o punga din aceea de plastic mica.Am blocat centura trasa cu ajutorul a 2 clesti de rufe prinsi la baza si le-am lasat la inmuiat intr-un lighean (avnd grija sa nu bgam mecanismul de retragere chiar daca e in punga) cu detergent cam 30 de minute si apoi luat la perie si frecat materialul, pana nu a mai iesit negru. Apoi clatite bine si puse la uscat. Le-am uscat pe 2 sarme si am intins centura asa cam sub forma de S ca sa nu stea nici intinsa , dar nici prea larga.
Rezultat : Centuri mai curate si mai parfumate si 50-60% imbunatatire la revenire la sofer iar la pasager cam 80%.
Avand in vedere ca cea de la pasager are arcul sigur mai uzat mi se pare foarte bine.
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 308 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 308 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Placebo/neplacebo, cand am luat masina si decuplam centura , ea ramanea jumate pe mine si nu se retragea singura. Acuma dupa operatiunea de curatare se duce singura langa stalp.
Nu am zis ca e o solutie universala, poate la unele centuri chiar sunt uzate mecanismele. Dar la ce negreala a iesit din centurile mele si la cat de lipicioase se simteau cand era umezeala in aer in mod sigur aveau mult jeg.
Nu am zis ca e o solutie universala, poate la unele centuri chiar sunt uzate mecanismele. Dar la ce negreala a iesit din centurile mele si la cat de lipicioase se simteau cand era umezeala in aer in mod sigur aveau mult jeg.
- AdyBossu
- **
- 308 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Bogdan Craciunescu
- **
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu cu centura de la sofer,dar....sa ma ierte Dumnezeu dar eu nu inteleg....daca cineva poate sa-mi spuna cum influenteaza "mizeria" de pe centuri la strangerea lor.......in conditiile in care ele sunt pur si simplu trase de un arc elicoidal si nu au o cota fixa pe cate sa se deplaseze.Hai sa fim realisti...pai cat de mizerabile sa fi fost?aveau strat de mizerie,erau incarcate?