- nicu geanta
- OP
- 2 mesaje
- din 14 Feb 2015
- Dambovita
nicu geanta
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2015
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
nicu geanta a scris:salutare ,am si eu o problema,intruna din zile mi sa oprit motorul,mentionez ca am un opel astra g 1,7 dt din 99,am gasit culbutori rupti,cuzineti pulbere ,mentionez ca becul de la ulei de la un timp sta aprins,desi uleiul e la nivel.
Si nu te-ai gandit nici o clipa ca poate fi ceva defect daca uleiul era la nivel!? Asta e, acum cauti motor SH si pe viitor mergi la mecanic cand ai martori aprinsi in bord, mai ales cei cu ROSU! Bafta.
- nicu geanta
- OP
- 2 mesaje
- din 14 Feb 2015
- Dambovita
nicu geanta
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2015
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
nicu geanta a scris:mam gindit numai ca mecanicul a zis ca sar putea sa fie sonda defecta sau nu face mufa contact bine,ideia e ca mi sa aprins dupa ce am fost cu ia la mecanic pentru ca aveam ceva scurgeri de ulei pe la pompa,a schimbat el ceva peacolo ,un semering si nu mai stiu ce,dupa sa aprins becul rosu.
Si tu nu ti-ai pus intrebarea ca e oare normal ca becul sa fie aprins? De era AC problema sigur fugeai la mecanic mai ales vara, dar becul rosu nu are importanta . Iti ramine sa repari motorul ori sa-ti cumperi de la dezmembrari