Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
daca gresesc postand aici, imi cer scuze adminilor... am cautat intr-adevar am gasit despre una alta, dar eu cer mai mult...

- de ceva vreme au inceput sa se auda tachetii, am schimbat uleiu de la 5 W la 10 W... se mai aude si acuma.
- ieri am facut un drum (afara) 25 (50 dus-intors) si nu mi-a mers ventilatorul... acu de la temperatura crescand la 95 grade (liniuta subtire de peste 90),
- azi imi moare motoru, nu imi sta in relantiu... mai des... (ma chinui pe la intersectii sa nu se opreasca motoru)

ceea ce vreau eu de la voi sa imi spune-ti un service k-lumea care poate sa imi sesizeza problemele la motor.

sunt din Timisoara.


Ultima modificare făcută de h0rm0n la Dum 02 Sep, 2007 8:25 pm, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • masterholdem

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Bindea Service.
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
o adresa ceva?

PS:
mi-a mai ramas problema cu tachetii... in rest totu pus la punct.

1. in relantiu nu imi statea din cauza ca mi-a sarit un furtunas... (daca intereseaza pe cineva fac si poza)
2. cu termperatura (termocupla a fost dusa =am schimbat-o=)
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
mi-am schimbat termocupla...

cea veche era doar pe 1 treapta pornire de la 100.

cea noua sunt cu 2 trepte... prima de la 95, a doua de la 105.

problema este ca merge continuu, indiferent ca-i rece sau cald.... si presupun ca e treapta a 2-a.

Se pot face combinatii de fire incat sa se invarta la normal?
  • jora
  • *
  • 2 mesaje
  • din 11 Oct 2006
  • Astra 1994 C16SE
  • Timisoara
  • jora

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 1994 C16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu. Am vrut sa schimb termocupla si din greseala tipu' de la magazin mi-a dat termocupla cu doua trepte. Dupa ce am montat-o, ventilatorul mergea continuu - abia atunci am vazut ca era termocupla cu 2 trepte (avea 3 terminale). Am masurat-o si am vazut ca unu din contacte e normal inchis - de aceea ventilatorul merge tot timpul. Ok, am zis sa cut in schema sa vad cum se comanda ventilatorul cu 2 trepte de viteza... Concluzia care am tras-o eu e ca termocupla cu 2 trepte e pentru masinile cu aer conditionat si ca in acest caz, contactul normal deschis se inchide la o anumita temperatura (probabil aceeasi ca si la termocupla simpla - 95 grade) si porneste ventilatorul, iar contactul normal inchis se deschide daca temperatura continua sa creasca, si opreste compresorul (probabil masura de protectie - nu stiu exact cum functioneaza instalatia de Ac). De fapt nu exista posibilitatea sa ai 2 trepte de viteza la ventilator functie de teperatura. Poate mai vine cineva si cu alta parere...
Acum daca ai termocupla asta cu 3 terminale solutia ar fi sa folosesti celalalt contact - normal deschis, pentru asta renunti la mufa (probabil ca nu are decat 2 fire) si folosind niste papuci te legi cu cele 2 fire direct la terminalele care te intereseaza. Bafta!
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
hmmm

interesant, noroc pe mine ca esti din TM... daca nu reusesc, am la cine apela Embarassed

o sa incerc, si apoi revin cu gafa pe care o voi face.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
jora a scris: termocupla cu 2 trepte e pentru masinile cu aer conditionat
De fapt nu exista posibilitatea sa ai 2 trepte de viteza la ventilator functie de temperatura.


te inseli. eu am cu 3 contacte, 2 viteze si nu am aer conditionat. are 3 fire si merge intr-adevar cu 2 viteze (verificat facind contacte directe atunci cind am schimbat-o).
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
mda... o sa ma uit sa vad daca am 3 fire...

dar ventilaatoru stie sa "cante" si la o viteza de la 95 de grade, si sa "cante" la o alta viteza de la 105 grade?



daca nu, macar sa pun un pin din cele 3, sa fie cuplaju ON-OFF de la 95, si sa mearga pe viteza care stie ventilatoru (cel standard)

....
  • jora
  • *
  • 2 mesaje
  • din 11 Oct 2006
  • Astra 1994 C16SE
  • Timisoara
  • jora

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 1994 C16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Sezran a scris:
te inseli. eu am cu 3 contacte, 2 viteze si nu am aer conditionat. are 3 fire si merge intr-adevar cu 2 viteze (verificat facind contacte directe atunci cind am schimbat-o).


Asta e la Vectra. Eu ziceam de Astra F.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
scuze, nu m-am uitat la semnatura.
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am revenit...

am doar 2 fire pe "conducta"...

stie cineva sau careva dintre voi o metoda sigura de a afla care sunt pinii care porneste de la 95?


PS: in legatura cu modelul termocuplei revin maine.
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu mare fericire....

- acea tacaneala venea de la un bolt de la ultimul piston (pistonu nr 4), am schimbat pistonul, si nu se mai aude... in acelasi timp am schimbat: curea + rola distributie, curea alternator, ulei + filtru, filtru de aer + filtru de polen...

- cat despre termocupla s-a constatat ca si cel nou e defect... se ating 2 fire intre ele(mergand continuu) - am sa rezolv pe parcurs si treaba asta.

s-a rezolvat ceea ce aveam in plan.



Twisted Evil Twisted Evil


Ultima modificare făcută de h0rm0n la Dum 02 Sep, 2007 8:40 pm
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
informativ cat te-a costat treaba cu pistonul? maopera+piston si alea alea
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
la fratele meu i s-a rupt cureaua de distributie, si de asemenea ii trebuia o chiuleasa noua, caci 2 supape s-or indoit, si "noi" am cumparat un motor SH cu 400 RON ( eu am contribuit 100 RON) de acolo am pistonu...

cat despre manopera... am picat prost...

unde si-a facut frate-miu motoru, mi-ar fi cerut 200 RON manopera...

dar eu m-am dus la altu... (bun intr-adevar, dar scump)

300 RON manopera. (el cerand 500 RON-scandalos am negociat)

in rest si-a facut treaba, bine... sunt multumit.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai iesti bine. chiar foarte. bataia era regulata sau neregulata? am si eu o batai, dar nue regulata
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
era regulata in numar de timpi... dar nu regulat ca volum de sunet.... nush cum sa o zic mai bine...


am fost la vreo 4 mecanici, sa ma interesez (toti mecanici din prieteni apropiati)

- unu imi zice ca sunt batai de la un tachet care a ramas blocat (ceea ce ma gandeam si eu)
- altu zice ca nu e bataie in partea de sus (chiuleasa), si in partea de jos... vibrochenu ar trebui schimbat...
- iar al treilea imi zice ca nu e vibrochenu, nici tachetii... si ceva la pistoane (nesigur) CEL MAI BINE e sa desfac tot si apoi sa vad care e baiu'...
la el vroiam sa fac motorul dar nu avea timp deoarece lucreaza pana la ora 18 la reprezentanti la BMW, si daca mi-ar face ar fi facut-o intr0un week-end... programandu=ma peste 3-4 saptamani.... am fost de acord cu el sa il astept...

dar mi-a recomandat altu ca e un mecanic bun (fiind si pilot de raliu national) am mers la el.... si el imi zice acelasi lucru.... nu sunt acele batai... tre desfacut si masurat... si s-a gasit un bolt care avea joc cca 1 mm.

acum merge perfect... n-am cuvinte....


in plus am schimbat cam toate intr-o luna, inclusiv 4 bucse pe fata (de la brate) si 1 pivot pe stanga.

am cheltuit destul luna asta... sunt rupt in bani Sad
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mie imi face asa...pac pac pac pac....pauza pauza pauza....pac pac...pauza...pac...pauza pauza...si tot asa..nu are nici o logica. sunt momennte in care nu se aude nil 3-4 secunde, apoi iar (stiu ca e penala descrierea dar asta e). la tine se auzea ragulat pac pac pac mai tare resp mai incet?


la frana de motor se auzea zdronganeala si in habitaclu?
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
da...

deci regulat continuu, dar cand mai tare cand mai incet.... la turatii mari nu se mai auzea...


sfat: intreaba si tu cativa mecanici (cu experienta) si vezi ce variante au ei... ca nu le strica lor sa arunce o ureche sub capota si sa iti zica cam ce e....

cat despre bataile tale... pot sa zic ca sunt tachetii (desi sunt hidraulici) posibil.... si apropo.... daca chiar sunt tachetii... multi m-au sfatuit sa mai merg inca mii de Km ca aia nu dauneaza nimic la motor ci doar soferului la ureche Evil or Very Mad ....


PS. cand era motoru cu acele batai... la benzinarie... s-a repezit un angajat sa imi puna combustibil si ghici ce.... cum de o auzit motorul cand am venit... a si pus mana pe Diesel Laughing Laughing ... dar eu in mod normal manuiesc singur pompa.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vai vai...te faceai de belea cu ala de la benzinarie. eu totusi inclin sa cred ca e de la alternator bataia...rulmentii dusi. o sa dau jos cureaua sa vad daca mai suna. la inceput eram f sperat, a aparut asa din senin, dar nu se accentueaza. la rece cald la fel bate.

am pus mana pe suport alterntor si se pare ca se aude acolo mai mult decai atb cand am pus mana pe blocul mootr sau altele. cica unii mecanici ar avea si stetoscop de descoperit bataile, asta in mare
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
bafta !

sa vii si tu cu argumente daca ai rezolvat ceva... Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR