Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Laurentiu Daniel

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema la un Opel Meriva 1.7 CDTI din 2005, la care tacanitul se aude foarte enervant la rece, mai ales dimineata de xcand s-a facut frig. Si mie mi-a spus mecanicul ca ar trebuii sa fie probleme cu avansul pompei de injectie. In plus mai nou mi s-a aprins de doua ori masinuta cu cheita . Cod de eroare P 1216. Ce ziceti? De la ce ar putea fi problema? In Timisoara unde pot face o curatare chimica la injectoare? Si intalniri in Timisoara cand aveti programate?
Skip ads

  • Udrea Andrei

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2005 1.7CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La accererare brusca se aude un carait si scoate fum...nu se demareaza cum trebuie.Ce sa fie?injector defect sau EGR?Am incercat toate felurile de motorina...acum am euro5 de la mol.
  • mazy_bks

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
pt Irmscher, am aceeasi problema,bataie mecanica infundata mai profunda la rece,ai aflat ce este?
  • dragos08

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut marius am aceeasi problema cu tacanitul la motor si am vazut ca ai scris mai sus ca ai nr unui baiat din sinaia care se ocupa cu asa cv si te-as ruga dak poti sa imi dai si mie nr lui de telefon,deorece eu stau in busteni si ar fi aproape .apropo am un zafira din 2001 cu motor de 1.8 pe benzina
  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salutare!
Intamplare: mers turat 3500-4000 pe o portiune de 5 km, iar la incetinire, am inceput sa aud "o bataie" la motor doar in momentul in care calcam acceleratia. Am tras pe dreapta la relanti nu se auzea nimic, motorul mergea bine, dar in momentul in care apasam acceleratia acea bataie aparea si parca tinea ritmul cu apasarea acceleratiei (cu cat apasam mai tare, cu atat si bataia era mai "deasa" - daca pot spune asa). Am verificat ulei, antigel dupa care am hotarat sa plec spre destinatie, evident cu o viteza ce nu a mai trecut de 60 km/h. Dupa vreo 10 km acea bataie a inceput sa se auda mai tare si parca era in valuri, apoi dupa cateva sute de metrii am vrut sa trag pe dreapta cand motorul a inceput sa dea semne ca ar da sa moara (mici trepidatii). L-am oprit inainte sa o faca singur si de atunci nu l-am mai pornit. Uleiul, filtrele au fost schimbate de 2000km. Va rog frumos daca aveti ceva banuieli, anuntati-ma!
Multumesc anticipat!
  • cristyEPP

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salutari!
pe toamna incepea sa tacane motorul se aprindea motorasul cu elice si murea motorul.la service a gasit motorina in ecu(calculator),l.a curatat,a schimbat senzor arbore cotit si a mers circa 2 luni perfect.din nou a aprut tacanitul(fara bec aprins,fara se se opreasca),nu tacane mereu,uneori la plecare de pe loc,alteori la 2000 turatii.se simte si in pedalier vibratia!din nou am gasit motorina in ecu,am rezolvat dar de tacaneala nu am scapat.ma poate ajuta cineva?la tester nu da nimic,merge perfect,turbina zice meseriasul ca e ok,atunci ce are fratilor ca.mi vine sa.i dau foc!
  • opelms

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
[quote="popescu iulian"]Ciprian - foloseste functia "cautare" - s-a mai discutat problema ta. Este regulatorul de presiune din capul rampei de injectie. Cine ti-a schimbat injectoarele pentru asta, a vrut (si a reusit) sa te pacaleasca. Un astfel de regulator e aprox 200 euro.Buna...D-l Popescu la 1. CDTI nu poti schimba nimic capul rampei de injectie deoarece nu este la fel ca la 1.3 Cdti...Schimbi toata rampa si costa 300 euro plus manopera la negru..cu respect...
  • clubfranc

  • Mesaje scrise: 687
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2009

  • Mesaj Privat
a nu se face confuzie
la z17 dth , regulatorul e pe pompa de inalta si doar sensorul e pe rampa comuna.
pe rampa este sensorul si supapa de retur
pentru a schimba regulatorul este dificil deoarece producatorul GM livreaza pompa cu tot cu regulator.
se gaseste si separat , dar exista sansa sa nu mearga, deoarece acest regulator este calibrat direct pe pompa care e montata ( din fabrica).
deci sansele sunt cam de 40%
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am si eu un Opel Astra H diesel Z17DTH din 2005. Am observat ca daca merg cu ea pe la 1800-2000 rpm, deci un pic subturat se aude un cumva un tacanit, ca si cum motorul nu ar merge rotund, ci in 3 cilindri. Peste aceasta turatie, nu se mai aude zgomotul, sau nu il sesizez eu. Aceasta problema o am de cand am cumparat masina, si pana in prezent am facut cu ea vreo 23.000 km. In rest masina merge ok, nu are nici o problema.

Mecanicul la care merg de obicei mi-a zis ca este de la injectoare. A zis sa schimb motorina folosita. Am schimbat-o dar tacanitul a ramas. Pe urma a zis ca probabil am uzura la vreun injector si ca nu scap de tacanit numai daca schimb injectorul uzat dar daca masina merge si porneste ok sa nu-mi fac probleme.

Pe mine insa deja ma obsedeaza acel tacanit si mi-e frica sa nu ajung sa schimb injectoare pana la urma (stiu ca un injector nou costa vreo 500 eur). Ce parere aveti? Cum as putea sa verific in ce stare sunt injectoarele? Se pot verifica pe tester? Mecanicul meu zice ca nu.
Sa incerc o curatare chimica? Am tot citit pareri si pareri despre aditivii astia de curatare la unii au facut bine, dar alti si-au defectat complet injectoarele. Asa ca nu stiu ce sa fac.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut .trebuie sa intervin daca nu deranjez dar am acelas motor 17cdti DTH.cu acel tacanit ma confrunt si eu .masina merge foarte bine nu are nici cea mai mica problema inafara de acel tacanit foarte enervant.sa va spun ce am facut .a.m reparat injectoarele la ENDOR pentru ca mecanici lu'' peste'' au zis ca sunt duse,am schimbat axele cu came degeaba si acum trebuie sa le vand deoarece nu e de la ele.am schimbat toti banuti de pe tacheti (mecanici)si reglati pe admisie 0.25si evacuare 0.35..am chimbat uleiul GM 5W30 si filtru...si am schimbat si distributia cu tot cu role...surpriza motorul merge la fel ca inainte nu sa schimbat nimic si am bagat destui bani degeaba.din ce cred eu acel tacanit cred ca este de la uzura bolt piston s.au regulatorul de presiune de pe pompa (el cand se uzeaza avanseaza motorul aiurea )asa cred eu
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema dupa ce am cheltuit 2000de roni degeaba..dar sunt bucuros pentru ca motorul toarce ca o pisicuta fara ''TACANEALA AIA ENERVANTA''acum pot spune intadevar motorul este foarte fiabil.din cauza mecanicilor am schimbat piese degeaba...injectoarele.axele.tacheti.si uleiul. si distributia..asata e va urez o zi buna.
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut,
V-am citit toate postarile insa am o problema care nu se aseamana cu nimic pe aici.
Se aude cateodata un tacanit destul de tare la motor cand decelerez in plaja de turatii 1000~1200rpm(cand motorul este rece dimineata). De obicei cand ma apropii de intersectii scot din viteza sau fac frana de motor. Bataia se simte si in pedala de abreiaj.
Astazi s-a auzit de 2 ori. Odata cand am scos-o din viteza si motorul a ajuns pe la aprox 1100rpm(ambreiaj apasat - vibratie in pedala) si inca o data cand am facut frana de motor si masina a ajuns din inertie la 1000-1200rpm (ambreiaj ridicat)

Durata tacanit aprox 1 secunda. (4-5 batai cred...)
Ceva pareri sunt binevenite. O sa verific in service ambreiaj si jocul supapelor.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
kit ambreaj pe duca
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Nu știu ce sa zic. Mașina nu tremurã la plecarea de pe loc, dar pedala ambreiaj este tare.
  • cdanbogdan84

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
buna seara la toata lumea, va deranjez cu o problema legata de " bataia" care se aude la motor, este vorba de acest tacanit cu care si voi va confruntati, la mine acest tacanit dureaza vreme de 20-30 de minute pana se incalzeste masina...dupa care motorul merge foarte frumos, este vorba de un opel meriva 2004 motor z17dth, 74kw, un mecanic a zis ca este de la injectoare, altul a zis ca asa este tipul asta de motor si ca nu ai ce sa ii faci.... motoriul porneste bine, fara a avea alte probleme, stiu ca am o bujie incandescenta arsa si trebuie sa o schimb dar si asa motorul porneste usor...vreau sa stiu ce pot face sa nu se mai auda sau sa accept faptul ca asa merge acest motor, astept un raspuns din partea voastra, multumesc!
  • SGVmoraru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
grosu vasy ,pai nu spui si CUM ai rezolvat?A fost regulatorul de presiune de pe pompa sau cum?
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
ce zice producatorul despre acest tacanit Smile)


  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Problema este de la un injector dereglat -defect , care baga mai multa motorina & produce o ardere mai puternica fata de celalate ,sau mai bine zis deregleaza avansul ,cea ce produce ca pistonul( boltul pistonului) sa bata ,producand un clancanit , problema se poate rezolva prin inlocuirea injectorului , sau repararea lui . sau cel mai bine schimbarea tuturor cu unele noi , ptr ca mecanici de injectoare ca astea nu prea gasesti in romania , iar daca tot aveti de gand sa mergeti pe reparatie .cel putin schimbati duzele cu unele noi . Daca vreun mecanic iti zice ca ai uzura la tacheti sau distributia bate cautati altul ! distributia pe motorul asta nu poate fi prea stransa sau prea slaba , se auto-intinde singura 1.7 isuzu este un motor foarte rezisten Mai putin DTH -ul pe partea de injectie . asa ca inainte sa va apucati sa schimbati tacheti volante si alte prostii verificati injectoarele sau cereti de proba unele noi !
  • cdanbogdan84

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Ms frumos chupacabra, ai idee cat ar costa verificarea injectoarelor si schimbarea duzelor? Ms mult.
  • cosito

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2015

  • Mesaj Privat
grosu vasy a scris:Am rezolvat problema dupa ce am cheltuit 2000de roni degeaba..dar sunt bucuros pentru ca motorul toarce ca o pisicuta fara ''TACANEALA AIA ENERVANTA''acum pot spune intadevar motorul este foarte fiabil.din cauza mecanicilor am schimbat piese degeaba...injectoarele.axele.tacheti.si uleiul. si distributia..asata e va urez o zi buna.



Este bine ca ai rezolvat, dar nu cumva sa fi spus, care naiba sa fi fost cauza... Important a fost pentru tine sa te plangi ca nu a fost aia, nu aia, dar sa te gandesti si la colegii tau, nu prea, multumim oricum....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR