- insigniasbz
- OP
- 3 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Sibiu
insigniasbz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,336 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
In mers cum se comporta?
"The AF40-6 uses a six-element, dual-stage torque converter with a lock-up clutch that helps optimize fuel economy."
- insigniasbz
- OP
- 3 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Sibiu
insigniasbz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
O sa schimb convertizorul cand ma întorc acasa la Sibiu, am vorbit cu Samer de la Timișoara sa imi trimitã unul recondiționat cu 1 an garanție. Sper sa se rezolve..
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,336 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
E normal sa existe un mic soc cand muti din P/N in D, intrucat in momentul respectiv se cupleaza treapta de viteza, iar masina tinde sa plece de pe loc. In cazul tau poate fi mai accentuat decat in mod normal datorita ambreiajului de care ti-am povestit.
@borsy, din simptomele prezentate de colegul @insigniasbz, eu am explicat de ce cred ca e convertizorul, tu de ce crezi ca e blocul de valve, care e explicatia? Poate ai dreptate, dar justifica de ce.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Simptome la convertizor dus sunt (asa stiu eu), vibratii/trepidatii puternice (ca si cand ai merge pe drum denivelat) (si colegul are ceva de genul, dar mai are si socuri la scoaterea levierului din P in R si D), patinaje de cuplu in momentul rularii in trepte suprioare, masina nu se misca cand e selectat D sau R, disparitia treptelor de viteze superioare (4si5, 5si6 in functie de nr. de viteze al cutiei).
Tind sa cred ca e blocul de valve pentru ca astea cam sunt simptomele , plus ca modelul asta de cutie e cunoscut faptul ca are probleme cu blocul de valve........poate ma insel, dar eu imi mentin parerea........colegul ne va lamuri cand va reveni cu detalii.
- clau70
- *****
- 3,336 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Asa stiu si eu daca citesc pe http://www.cutieautomata.ro...a-cutii-automate/ dar uite ca ce am zis eu nu e scris acolo, ci cunoscand pricipiul de functionare, am incercat sa imi imaginez ce se intampla in cutia aia de trepideaza pe loc cand e cuplata in D sau R. Asta am banuit eu si vad ca asta i-a spus si un mecanic de automate care a vazut masina. Nu tin sa am dreptate si nici nu vreau, ci incerc sa inteleg anumite fenomene. Stiu ca blocul de valve e o problema mai des intalnita, dar asta nu inseamna ca toate problemele automatelor sunt de acolo, mai e si convertizorul, angrenaje planetare, ambreiaje/frane, pompa...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
... daca citesc pe http://www.cutieautomata.ro...a-cutii-automate/ ...
Ce mica este lumea... 😶
Culmea, acest atelier functioneaza in fosta Baza de productie(A.C.M. 5), in care am lucrat acum 25 de ani... 😉
Scuze de
![Esti OFF TOPIC](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- clau70
- *****
- 3,336 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am ramas surprins, anul trecut, cand am ajuns acolo, printr-o imprejurare legata de servici si am constatat, ca exact in Atelierul mecanic, de odinioara,functiona acest service,insa nu stiam ca se ocupa de cutii automate(la vremea respectiva)...,mi-a sarit in ochi faptul ca, deasupra atelierului, era un banner foarte mare, cu sigla Opel... 😃
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- insigniasbz
- OP
- 3 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Sibiu
insigniasbz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
http://olx.ro/oferta/conver...gnia-ID5iQjq.html