Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • tony67ro

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut tuturor. Doresc sa achizitionez un Opel Astra J second hand, buget undeva la 7500 euro, 2012 de preferat si as dori niste sfaturi referitoare la motorizari (nu vreau o masina de fuga, o iau mai mult pentru fata si sotia mea...),ma intereseaza consumuri, ce motoare au confirmat si care au avut probleme, etc. Inclusiv la ce anume sa ma uit cu atentie atunci cand vizionez o masina(oricum nu ma duc singur si oricum ma duc sa o verific la cel putin o reprezentanta Opel daca imi place o masina vizionata).Sfaturi eventual de ce anume sa ma feresc, ce anume sa caut in mod special(ca dotari,etc).Orice sfat si opinie conteaza.Multumesc!
Postez si un exemplu desi fata mea ar vrea ceva hatchback.
http://www.autovit.ro/opel-astra-C34780871.html
Skip ads

  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu-i cam ieftina masina aia? Configuratorul o da noua la 23.265,00 - 15% reducere = 19800EUR.
Cosmo ar trebui sa aiba si ornamente cromate la geamurile laterale. La prima vedere e cam dubioasa.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Are 93 de mii de km pe o roata. Pentru initiatorul topicului: cauti o masina cumparata de noua din Romania cu istoric pe care o verifici ori mergi personal dupa una in strainatate. Restul ca de exemplu cea postata de tine e cancan.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
E plin de aceste astra J la 7-8000, cel mai probabil luate cu 400.000 km, dati inapoi.

Ganditi-va ca o astra H in stare ok, poate sa ajunga si la 6000, iar J-ul la 7000 e cel mai probabil o mare teapa.

Uite aici una de la proprietar: http://www.tocmai.ro/opel-a...013-21142686.html , ce pret are si n-are nici navigatie. Omul cred ca a luat-o de noua.
  • silvio27

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2015

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/lin...ra-C34780871.html
Este fabricata 2012 ,dar mai jos spune ca prima inmatriculare a fost in iulie 2011.Cam dubios!
Majoritatea masinilor aduse in tara au kilometri care pornesc de la 90.000 si se termina pe la 136.000, toate fiind aduse in Romania cu lait-motivul : era masina unui doctor din Germania ,dar el era director de spital acolo si mai avea masina de serviciu,iar pe asta o conducea nevasta sa ,doar duminica si doar prin sufragerie.Mai bine urmezi sfatul lui "alre" si te orientezi la o masina cumparata din tara si care se poate verifica sau adusa de tine din afara.Spor!
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2010

  • Mesaj Privat
General vorbind, nu va amagiti cu oferte nemaiintalnite, irefuzabile, secrete etc. Nu o sa dati lovitura cu nici o achizitie. Pregatiti-va sa platiti pretul pietei. Faceti comparatii, uitati-va la concurenta.
Masinile tinere, de la primul proprietar nefumator, mentenate la reprezentanta sunt mult ravnite, deci prin consecinta au pret mai ridicat decat mediul pietei. Daca nu e asa, ceva nu e in regula.
62% depreciere in 2-3 ani nu va suna fabulos? Dupa aia, diesel din Germania nu o sa aiba rulaj mic, pentru ca nu si-a luat neamtul diesel sa mearga pana in centru la o cafeluta. 30000km/an cel putin. 93000km in trei ani este minimum pentru masina aia.
Masinile lovite si declarate dauna comerciala totala in vest sunt deseori aduse in est sa fie reparate mai ieftin si la standarde indoielnice. Si nu vorbesc de o tamponare. Dauna totala inseamna elemente de rezistenta busite, rupte, indoite.
Aveti rabdare, nu va lasati influentati de emotii. Evaluati vanzatorul. Este un samsar care vinde masini 24/7? Nu o sa fiti mai destepti ca el si nu o sa cumparati la chilipir. Sau este un proprietar mandru care are toate pliantele, facturile de cand si-a luat masina si iti da si rotile de iarna si o jumatate de flacon de protector de lac?
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2014

  • Mesaj Privat
cine mi-a adus-o mie, mi-a facut din prima comparatie intre preturile de la noi si mobile.de. la noi ies mai ieftine ca in germania. orice gasesti la noi, fa si o comparatie pe mobile, aceeasi echipare, km, tot ce trebuie si se va vedea clar cum sta treaba. daca te hotarasti pe germania, trebuie sa te cam feresti de anunturile in care la limbi vorbite sunt trecute rusa si turca. prietenii stiu de ce....
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Sunt mirat de faptul ca a disparut moda Passat si romanul naiv se mai orienteaza si catre altceva. Era plin internetul de 2.0 Tdi in stare impecabila si cu km reali. Probabil ca din cauza Rca-ului si taxelor s-au orientat spre motoare ceva mai mici. Cadeau injectoare, volante si pompe combustibil pe banda rulanta dar nu conta, era Passat.
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Mobile.de este foarte scump ,mult mai scump ca la noi .
mie ,pur și simplu ,îmi e frica sa cumpãr mașini aduse de samsari din Germania . Ori știu ca masina a fost adusa de cineva cunoscut ,în care am încredere , ori cumpãr din România ,la un preț puțin mai ridicat ,dar asta e.
În legãturã cu motorul , depinde unde mergi mai mult. Dacã mergi 90 % în oraș nu are rost sa iei un diesel ,pentru ca îl chinui în oraș. Dacã mergi mult extraurban ,iei diesel . Ai grija cu filtru de particule , dacã cumperi diesel și îl ți în oraș 90 % din drumuri , nu cred ca o sa aibã viața lunga (mai ales în bucurești )
cldmarinescu, cred ca a dispãrut moda cu passat ,prin simplu fapt ca romanul ,si-a dat seama ca exista și alte mașini cu excepția celor VAG ,care sunt supraevaluata.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
mihnea_alex a scris:Mobile.de este foarte scump ,mult mai scump ca la noi .


E scump pentru masinile bune cu km reali.
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2014

  • Mesaj Privat
eu asta am spus de la inceput. daca nu te pricepi, sa te duci singur, neaparat cel care o aduce trebuie sa fie cineva de incredere. cat despre pret, mie mi se pare ancorat in realitate cel de pe mobile. media lor. noi vrem masini relativ noi, km putini, full-option, etc.....bineinteles la cel mai mic pret posibil.
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Eu voiam sa spun ca daca cumperi de pe mobile.de este mai scump decât dacã ai cumpãra de la noi din România .
Adicã cumperi de pe mobile.de o mașinã . Dai 500 de euro sa ti-o aducã în tara ,plãtești taxa de mediu (știu ca nu e mare ,dar tot e o cheltuiala ), pierzi timpul pe la RAR .
de banii astia Îți cumperi din România, de la primul proprietar ,cu istoric la reprezentanta.


Ultima modificare făcută de mihnea_alex la Mar 10 Feb, 2015 9:34 am, modificat de 2 ori în total
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2014

  • Mesaj Privat
eu raman fan luat din germania. si daca e cum zici tu ca ar fi la aceeasi bani per total, desi mie mi se pare mai ieftin daca o aduci, ramane si meteahna aia romaneasca cu 100.000km in germania nu se compara cu 50.000km la noi.
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu sunt" anti-germania " , dar așa cum ai spus și tu ,ori cunoști pe cineva de încredere ,ori te duci personal(în ambele cazuri per total eu zic ca prețul se învârte în aceeași zona cu prețul din România ,posibil sa ai ceva opțiuni în plus la masina ) . Sã cumperi aduse ,eu unul nu m-as risca . De exemplu cea postata de Tony. ..
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ce ma distreaza/intristeaza cand vad topicuri din astea. Imi dau seama ca oamenii parca au ceva pe ochi. Naveta spatiala sa fie, gratis. Iar apoi, ce proaste sunt masinile astea, daca la 93648 km nu merge aia cum trebuie, zdrangane ailaltala, trage dreapta, cade aia, cade ailalta. Pe de alta parte imi vine sa rad de naivitatea unora.
Uite, eu am luat masina de noua din Romania (motor 2.0l diesel 165 cai, Cosmo, AFL si Flexride optionale). A fost spre 21.000 euro pe factura parca. Am mers cu ea ca si cum as fi carat oua in spate, pe drumurile patriei. I-am schimbat uleiul la 7500 km, ulei de vara si ulei de iarna. I-am facut revizii la timp, i-am pus motorina doar OMV si MOL, o tin inauntru de poti sa lingi de pe jos, i-am facut polish primavara, o spal la maxim doua saptamani, cum observ cea mai mica neregula ma duc la service, imi iau concediu cand e cazul sau ma invoiesc de la munca 2 ore sa stau acolo langa aia sa vad ce fac la masina, sa fiu sigur ca pun uleiul pe care l-am adus, ca schimba filtrele, etc. You get the idea....cum mi-a zis cineva care a vazut-o asta vara cand era la vanzare - "da' masina asta e tipla....". Cine stie ce o mai fi vazut omul inainte.

Bun, iar acum are 51.000 km. Vreau sa o vand ca trebuie sa imi iau casa. E inca in garantie si se mai poate extinde pana in 2016, deci nu exista dubii ca are km manariti sau ceva. O sa trec prin ce am trecut si asta vara, telefoane in care suna oameni si zic: ahh, pai la banii astia iau Golf 7 cu un an mai nou ca a ta, TDI, adusa de afara. Bun, isi ia, poate are noroc. Altul....la fel, isi ia Seat Exeo, e mai mare, e mai ieftina, tot de afara. Si acum zic....ce facem noi astia care chiar am dat un ban pe masina noua, am tinut-o in puf? Le vindem la 7600 de euro? Ca ce? Ca e plina piata de cazane (indiferent cum arata)? De ce nu putem sa constientizam ca daca vrei ceva de calitate, trebuie investit mai mult? Preferam sa ne mintim frumos acum, pe moment, cand o cumparam, iar peste cateva luni, incepem sa ne distram si sa invatam mecanica...ce e aia o turbina, ce e ala un injector, ce e aia o volanta. Ah...si invatam si preturile, si ce inseamna sa intretii o masina, nu doar sa o cumperi.

Am zis de cate ori am avut ocazia....daca s-ar da o lege prin care sa constituie infractiune manaritul kilometrajului (e practic furt, inselaciune), atunci preturile s-ar stabiliza la valorile corecte, ca pe mobile.de, unde ala semneaza pentru km din bord si isi asuma raspunderea in fata legii. Si mai semneaza pentru ceva - ca masina nu a fost dauna sau nu a suferit un accident serios. Si ce sa vezi, nu ne-ar mai trebui tampenia aia de timbru de mediu, pentru ca nu s-ar mai umple tara de rable si cazane manarite, dauna totala si reparate pe fuga.

L.E. Mitul cu 100.000 km in Germania sunt mai buni ca 50.000 km in Romania e doar un mit, atat. Ati vazut cum merg aia cu masinile acolo? Pleaca cu ele cu motorul rece si baga piciorul, nu ii intereseaza. De la semafor pleaca toti cu pedala la jumatate cel putin. Gropi nu prea sunt, intr-adevar. Dar prefer sa dau 500 lei sa schimb cateva bucsi sau o bieleta decat 2000 euro reparatii la un motor alergat rece pe Autobahn dimineata spre servici, cu 200 km/h, cu schimburi de ulei la 30.000 km (cand uleiul e apa).
Pentru nemti masina e un obiect, atat. Te duce din locul A in locul B. Au grija de ea sa fie curata, sa nu le loveasca, sa le faca reviziile la 30.000, dar atat. Am un prieten in Germania care si-a luat un 330d nou anul trecut. A facut 26.000 km in 10 luni, i-a pus chip, de la 258 de cai la 326 de cai. Revizie la 26.000 km, cu chip, da? Iar el face putini km pentru ca saptamanal vine la munca cu avionul lunea si pleaca inapoi joia.


Ultima modificare făcută de poseidon06 la Mar 10 Feb, 2015 11:08 am, modificat de 3 ori în total
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Corect, bine punctat. Respect!
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
poseidon, sunt in aceeasi situatie cu tine. Mi-am achizitionat alta masina si imi este frica sa pun Astra in vanzare. Decat sa ma sune toti naivii si samsarii, mai bine o tin in garaj pana se descompune pentru ca nu am sa o vand pe gratis doar de dragul de a vinde.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu te grabesti, pune-o la vanzare si cere cat vrei sa iei pe ea. O tii acolo, pana se gaseste cineva realist si care e interesat de o masina, nu de un chilipir
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
F frumos explicat poseidon06, dar din pacate masina e o pierdere continua. Si eu am bagat in ea aproape 1000eur intr-un an, in anul anterior am cumparat-o, platit taxa si mai stiu eu ce. Anul asta schimb suspensia cu totul (sport -> stock), alta suma considerabila.

Eu sincer as vrea sa cumpar masina de la cineva ca mine sau ca tine, problema e ca oamenii nu-si dau seama cat de mult conteaza proprietarul anterior, care vine cu facturi, garantii la piese, jante sau anvelope de iarna la pachet. Din partea mea sa isi cumpere ce vor, nici eu n-as da-o sub pretul meu.
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2014

  • Mesaj Privat
cam tot ce spunem e corect, ideea e ca traim intr-o tara de toata jena si nu ne permitem o masina de noua. si aici nu vorbesc de un logan, ci de ceva superior. si asa ajungem la sh, care indiferent de "algoritmul" pe care il aplicam la cumparare, exista riscul sa cada ceva. si la una luata "tipla", poate sa cada ceva la 500km dupa ce ai luat-o, iar fostul proprietar sa nu aiba vreo vina. facem credite, majoritatea dintre noi, muncim pe branci pt o masina mai ca lumea, pe care o cumperi sh si pe langa schimburile necesare o umpli si cu rugaciuni sa nu cada ceva sau cel care a vandut-o sa nu fi fost tepar.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR