- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
eu le tin pe jante ( cele de vara in cazul de fata ) umflate la presiune normala,cu azot in ele am vrut dar am ramas la aer pana la urma...mi-am data seama tocmai acasa ca am uitat asta si nu m-am mai intors la service, in pozitie verticala ( am citit undeva pe un forum ca cica ar fi mai bine asa.. ?!? erau pareri impartite dar motivatiile sustineau totusi aceasta metoda de metinere...cica e contraindicat sa fie la orizontal unul peste altul ) , si niste bucati de carton sub, si intre ele ( carton din ala de ambalaj mai gros ) , tras si niste pungi din acelea de care primesti la service, dar nu le-am strans sus ..sunt puse numai peste ca si un capison..si stau ...intr-un colt de raft . De curatat le-am curatat inainte sa le depozitez..normal cu apa si ceva solutie de curatat jante ...fiindca erau pe janta...si daca tot faci o treaba am zis sa nu pun si jegul la pastrat....si atat cam atat....
am vrut sa iau un suport din acela de depozitat cu se vand prin comert, pe la lidl in special am vazut.., dar cand am vazut cat este de slab calitativ, am zis ca mai bine imi fac singur unul...
o sa vad acuma in vara daca sunt ceva diferente fata de anul trecut ( ma uit in special ma micile caneluri de pe margine..si la aparatia microfisurilor..care sunt semn de imbatranire prematura.. ), daca nu arata semne...la mai tin si anul asta pentru ca arata foarte bine...
cu cele de iarna insa ...nu mai trag sperante ..pentru ca asta le-a fost ultima iarna...deci pentru viitor in special la cele de iarna chiar sunt si eu curios sa mai aflu si alte metode testate care au fost aplicate de altii.
va salut.
am vrut sa iau un suport din acela de depozitat cu se vand prin comert, pe la lidl in special am vazut.., dar cand am vazut cat este de slab calitativ, am zis ca mai bine imi fac singur unul...
o sa vad acuma in vara daca sunt ceva diferente fata de anul trecut ( ma uit in special ma micile caneluri de pe margine..si la aparatia microfisurilor..care sunt semn de imbatranire prematura.. ), daca nu arata semne...la mai tin si anul asta pentru ca arata foarte bine...
cu cele de iarna insa ...nu mai trag sperante ..pentru ca asta le-a fost ultima iarna...deci pentru viitor in special la cele de iarna chiar sunt si eu curios sa mai aflu si alte metode testate care au fost aplicate de altii.
va salut.
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
ah si mediul + temperatura sigur..cred ca ..este un factor foarte important, daca ai putea gasi o zona ( gen debara..pivnita..etc ) unde sa ai o temperatura oarecum constanta si medie...cred ca ar fi foarte bine, sa nu fie umiditate foarte mare..ma gandesc...dar asta e mai greu....la oras...poate la casa...si casa aia..dotata cu asa ceva
oricum pentru cazul nostru ( @ hog ) cei care mergem mai putin cu ele este chiar trist ca dai ceva bani...pe un set de anvelope si peste 3-4 ani te uiti ca sunt pline de crapaturi, imbatranire...iar calea de rulaj inca arata bine...( cazul celor de iarna ).
deci oricum vor trebui inlocuite...
ma uit la loganul de serviciu..am ultragrip 8 pe el, neschimbate vara/ iarna...am mers si vara cu ele ( facut vreo 75-80 mii km in trei ani ) si tot arata mai bine decat cele de pe opel..care mai mult au stat...micile nervuri de pe margine....parca se mananca mai rau...si sunt goodyear si astea..dar fiind statute..ma gandesc ( lipsa rulaj ; actiune soare - frig ; ) cred ca au fost afectate mai tare.
am citit.. ( nu gasesc acuma dar incerc sa caut si trimit ) despre o solutie , care aplicata frecvent acopera micile crapaturi si mareste viata anvelopei ( ceva in genul : http://www.norauto.ro/catal...ante_anvelope.xml - sper sa nu se considere reclama ..pentru ca nici nu-i asta ..dar asa ceva... ) . Nu am testat pentru ca nici nu am avut ocazia pe anvelopele mele pana de 2 ani incoace..dar usor vazand cum se uzeaza stand.. parca incep sa ma ingrijorez..mai ales daca vrei sa cumperi si anvelope mai scumpe...parca nu-ti vine sa le tot schimbi la 2-3 ani...?
mai asteptam si invataturi de la cei mai "batrani "intr-ale cauciucurilor
oricum pentru cazul nostru ( @ hog ) cei care mergem mai putin cu ele este chiar trist ca dai ceva bani...pe un set de anvelope si peste 3-4 ani te uiti ca sunt pline de crapaturi, imbatranire...iar calea de rulaj inca arata bine...( cazul celor de iarna ).
deci oricum vor trebui inlocuite...
ma uit la loganul de serviciu..am ultragrip 8 pe el, neschimbate vara/ iarna...am mers si vara cu ele ( facut vreo 75-80 mii km in trei ani ) si tot arata mai bine decat cele de pe opel..care mai mult au stat...micile nervuri de pe margine....parca se mananca mai rau...si sunt goodyear si astea..dar fiind statute..ma gandesc ( lipsa rulaj ; actiune soare - frig ; ) cred ca au fost afectate mai tare.
am citit.. ( nu gasesc acuma dar incerc sa caut si trimit ) despre o solutie , care aplicata frecvent acopera micile crapaturi si mareste viata anvelopei ( ceva in genul : http://www.norauto.ro/catal...ante_anvelope.xml - sper sa nu se considere reclama ..pentru ca nici nu-i asta ..dar asa ceva... ) . Nu am testat pentru ca nici nu am avut ocazia pe anvelopele mele pana de 2 ani incoace..dar usor vazand cum se uzeaza stand.. parca incep sa ma ingrijorez..mai ales daca vrei sa cumperi si anvelope mai scumpe...parca nu-ti vine sa le tot schimbi la 2-3 ani...?
mai asteptam si invataturi de la cei mai "batrani "intr-ale cauciucurilor
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Se pare ca nu este facuta nici o recomandare pentru lubrefierea cauciucului, cu toate astea eu dau pe partile exterioare cu silicon de bord, fiind un pic uleios cred ca mentine cauciucul mai mult timp ferit de diversi agresori, apa, umezeala, temperatura, aer uscat. Depozitarea o fac intr-o magazie la temperatura exterioara dar nu le ploua sau ninge. Sunte pe jante toate..adica 12 cauciucuri .. o nebunie..ma cam incurca ...
Nu am folosit azot dar le verific presiunea dupa instalatre.
Am o pereche de Sava pe vectra de iarna care au 5 ani si nu prezinta urme de imbatranire, cauciucul este inca moale iar amprenta nu mai zic...eu fac putini km cu ele.
Stie cineva la ce varsta se inlocuieste valva unei jante ?
Nu am folosit azot dar le verific presiunea dupa instalatre.
Am o pereche de Sava pe vectra de iarna care au 5 ani si nu prezinta urme de imbatranire, cauciucul este inca moale iar amprenta nu mai zic...eu fac putini km cu ele.
Stie cineva la ce varsta se inlocuieste valva unei jante ?