Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • Cosmynutzp

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Am si eu o problema cu masina de cateva zile. Totula a inceput cu radiatorul care s'a spart. Am cumparat unul nou, l'am montat personal pe masina, totul era bine in afara de faptul ca nu imi mai pornea electroventilatorul si mi se ridica apa. Am verificat sigurantele din cutia mica de langa baterie si erau amandoua ( cele verzi mari) arse. Am schimbat sigurantele si a pornit electriventilatorul. Problema mea acum este ca merge intr'una. Cand pun contactul, pleaca electroventilatorul si nu se mai opreste pana nu opresc masina intervenind acum problema consumului deoarece apa nu mi se mai ridica de pe zona albastra ( indicator bord ). Care ar putea fii problema ? Daca a mai trecut cineva prin asa cv....Astept un raspuns! Multumesc!
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Prima data ai termostat deschis, adica stricat. Doi, sigurantele s-au ars de cat de mult au mers ventilatoarele inainte. Trei, ai avut si ai bec motor aprins da nu te-a interesat sa citesti erorile. Spor la reparat.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Poate gresesc eu,dar conform documentatiei,Vectra B,Z16XE,are 2 ventilatoare,comandate prin intermediul a 6 relee,de AC si temperatura motorului.Recomand sa cauti un meserias in ale electricitatii,cu un pic de dotare(tester),documentatie si o va rezolva...
  • Cosmynutzp

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pentru problema cu electroventilatorul am fost la reprezentanta, electricianul de acolo mi'a verificat si spus sa schimb cele 2 sigurante mari verzi, nu da nici o eroare pe tester si nu am nici un bec aprins in bord. Azi am mers cu masina aproximativ 200 de km mers continuu si sigurantele nu s'au ars. Electroventilatorul a mers perfect pana sa se sparga radiatorul, pornea cand trebuia si se oprea cand trebuia. Inca ceva, ventilatorul de la ac merge cum trebuie, doar cel de laradiatorul de racire al motorului mere continuu. Am cerut aici ajutor deoarece pentru o simpla verificare la reprezentanta mi'au luat 200 de lei, si am zi ca poate o fac eu ca sa nu mai arunc bani aiurea, cand mi'au facut verificarea mi'au gasit si sonda de presiune ulei defecta, cea care vine pe pompa de ulei, sonda a costat 50 de lei si manopera 90 de lei, manopera care a durat 3 min....
  • Cosmynutzp

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Oricum am comandat termostatul si sonda de temperatura, le schimb maine, cu toate ca nu cred ca ar fi de la acestea, ramane de vazut dupa ce le schimb daca se produce vreo schimbare sau nu...oricum astept in continuare pareri, orice idee e binevenita Smile va multumesc!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In reprezentanta exista orice dotare posibila,mai putin dotarea meseriasilor cu materie cenusie.Au testere, au documentatie(pe care nu stiu s-o foloseasca) si domnia ta,ai plecat din reprezentanta,la fel cum ai venit(electroventilatorul merge incontinuu).Totusi au ceva la inaltime...,preturile! Sa stii ca meseriasii buni nu stau in reprezentanta,deoarece refuza sa munceasca si pentru o armata de secretare si nu numai...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR