chelbosul
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salut tuturor , asta e primul post pe vreun forum de masini dar opelul meu curad il bag in sant daca nu ii dau de cap.
Am un Vectra C 2008 1.9 Z19DTH care in momentul de fata nu se mai opreste din probleme.
A fost cumparat in decembrie 2014 , la nici o saptamana a inceput sa imi dea eroare "boost pressure system"... adica ce am citit pe forum EGR sau sensor, am curatat EGR si am schimbat si sensor, iar pe tester presiunea dintre EGR si TURBINA era ok .
Acum de o Saptamana a inceput sa Suiere dar doar dupa 2500 ture,.
Reprezentanta OPEL au spus ca rezolva tot ...schimbat TURBINA , EGR + Manopera 8000 ron .Iar alte pareri de la alte service-uri am auzit dar nici una la fel la fel si cu variatia de preturi.
In momentul de fata bordul e ca pomul de craciun , ba se aprinde Masinuta cu cheia , ba se aprinde motorasul ( cu eroare P2279 Air System Intake Leak )
Am verificat pt pierderi la aer si nimic.... cica turbina (alta noua ca deja a fost reconditionata)
Eu sunt de acord sa fac orice e nevoie doar sa mearga avand in vedere ca fac minim 5000 km pe luna. ...dar as vrea macar sa primesc sfaturi , sugestii sau unde sa ma duc sa rezolv .(adica mecanici buni cu preturi ok) .PS daca e cineva din PLOIESTI care ma poate ajuta ,sau sa ne intalnim sa stam de vb astept PM )
Mersi anticipat
Am un Vectra C 2008 1.9 Z19DTH care in momentul de fata nu se mai opreste din probleme.
A fost cumparat in decembrie 2014 , la nici o saptamana a inceput sa imi dea eroare "boost pressure system"... adica ce am citit pe forum EGR sau sensor, am curatat EGR si am schimbat si sensor, iar pe tester presiunea dintre EGR si TURBINA era ok .
Acum de o Saptamana a inceput sa Suiere dar doar dupa 2500 ture,.
Reprezentanta OPEL au spus ca rezolva tot ...schimbat TURBINA , EGR + Manopera 8000 ron .Iar alte pareri de la alte service-uri am auzit dar nici una la fel la fel si cu variatia de preturi.
In momentul de fata bordul e ca pomul de craciun , ba se aprinde Masinuta cu cheia , ba se aprinde motorasul ( cu eroare P2279 Air System Intake Leak )
Am verificat pt pierderi la aer si nimic.... cica turbina (alta noua ca deja a fost reconditionata)
Eu sunt de acord sa fac orice e nevoie doar sa mearga avand in vedere ca fac minim 5000 km pe luna. ...dar as vrea macar sa primesc sfaturi , sugestii sau unde sa ma duc sa rezolv .(adica mecanici buni cu preturi ok) .PS daca e cineva din PLOIESTI care ma poate ajuta ,sau sa ne intalnim sa stam de vb astept PM )
Mersi anticipat
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
chelbosul
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2015
- Mesaj Privat
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
chelbosul
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2015
- Mesaj Privat
Si dupa multe chinuri si diferite pareri la fiecare service totusi am scapat de o problema si au aparut altele.
Am fost la mecanicul recomandat in ploiesti care il recomand cu placere cui are nevoie in zona ploiesti.
Ce am facut!
Am schimbat turbina,am spart filtrul , am anulat EGR cu o tablita magica. Iar din soft am dezactivat filtrul si egr si am ridicat-o la 175 cai. Toate bune si frumoase dar masina tot nu trage nici ca 120cai iar am 2 simptome care se pare ca nimeni nu stie de ce si cum se rezolva. Pe tester nu da nici o eroare.
Am incercat teste cu alt debitmetru zicand ca poate e de acolo.
Simptome.
- in vitezele 3.4.5.6 la acceleratie se aude un fasait intrerupt doar in turatii de la +2500
- in viteza 5.6 cu acceleratia apasata se comporta ca si cum as ridica piciorul de pe acceleratie pt o secunda dupa care accelereaza in continuare .
Asta se intampla doar cand masina ajunge la viteza 110-125. Dupa ce trece de acest prag nu se mai intampla acest fenomen chiar daca ajung la 180.
Azi am cumparat si o galerie de admisie noua si incerc sa vad daca e de la asta avand in vedere ca galeria mea tija era sarita iar clapetele erau in voia lor .
Alte idei nu mai am decat sa schimb masina .. . iar orice sfat e binevenit.
Singura idee e sa incerc cu softu original si EGR activat ,doar filtru scos din soft.
Tin sa mentionez ca opel reprezentanta nu au nici cea mai vaga idee ce ar fii si dupa ei schimbam piese pana merge. hehehe.
Am fost la mecanicul recomandat in ploiesti care il recomand cu placere cui are nevoie in zona ploiesti.
Ce am facut!
Am schimbat turbina,am spart filtrul , am anulat EGR cu o tablita magica. Iar din soft am dezactivat filtrul si egr si am ridicat-o la 175 cai. Toate bune si frumoase dar masina tot nu trage nici ca 120cai iar am 2 simptome care se pare ca nimeni nu stie de ce si cum se rezolva. Pe tester nu da nici o eroare.
Am incercat teste cu alt debitmetru zicand ca poate e de acolo.
Simptome.
- in vitezele 3.4.5.6 la acceleratie se aude un fasait intrerupt doar in turatii de la +2500
- in viteza 5.6 cu acceleratia apasata se comporta ca si cum as ridica piciorul de pe acceleratie pt o secunda dupa care accelereaza in continuare .
Asta se intampla doar cand masina ajunge la viteza 110-125. Dupa ce trece de acest prag nu se mai intampla acest fenomen chiar daca ajung la 180.
Azi am cumparat si o galerie de admisie noua si incerc sa vad daca e de la asta avand in vedere ca galeria mea tija era sarita iar clapetele erau in voia lor .
Alte idei nu mai am decat sa schimb masina .. . iar orice sfat e binevenit.
Singura idee e sa incerc cu softu original si EGR activat ,doar filtru scos din soft.
Tin sa mentionez ca opel reprezentanta nu au nici cea mai vaga idee ce ar fii si dupa ei schimbam piese pana merge. hehehe.
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
N-ai mai scris nimic, pana la urma i-ai dat dec cap sau i-ai dat foc? Ai eu am un astra h 1.9 cod motor z19dth și am martoru mașina cu cheița aprinsa in bord de când am luat-o și pe testarea cu op comu îmi da senzoru de la DPF care l-am schimbat cu unu aftermarket și degeaba tot aprins e. Și acum mai nou am observat ca, câte o data nu trage cum ar trebui timp de doua trei secunde nu trage dupã care începe sași revinã și parca dupã ce trec de 3000 de ture parca se aude și un anume zgomot pe acolo pe la motor. Sincer încep sã-mi fac griji.