Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Iulian-Daniel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

An un Opel Vectra C 2.2 DTI, Y22DTR, si in urma cu cateva zile am fost si am pus testarul pe ea si am observat k am o eroare si anume P1590-01. Din cate am citit pe forum am inteles ca aceasta ar putea aparea din mai multe cauze dar ku siguranta vine de la una din electrovalve de vacuum. Asa k m-am apucat sa le verific dar la cele de langa radiator nu mai sunt sigur k am pus furtunasele bine . M-ati putea ajuta ku niste poze mai clare sau o schema ceva.

PS: Cand pun contactul se actioneaza tija de la turbina. Oare este normal?
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum functioneaza la vectra c electrovalvele...daca vacumul e electric..la vectra b cand pui contactul tija la turbina n-are cum sa se traga pt ca pompa de vacum e mecanica....dar si la mine tija la turbina se trage cand porneste motorul..este bine sa se traga pt ca asa lucreaza geometria la turbina baga gazele la un anumit unghi iar cand creste presiunea se modifica in functie de ce ii cere ecu si senzorul de presiune in admisie..pana aici sper ca totul e ok..eu sper sa nu fi inversat vacumul la egr cu cel de la valetii de admisie..fa doua poze ceva sa vedem,,
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Iulian-Daniel a scris:Buna ziua,
An un Opel Vectra C 2.2 DTI, Y22DTR, si in urma cu cateva zile am fost si am pus testarul pe ea si am observat k am o eroare si anume P1590-01. Din cate am citit pe forum am inteles ca aceasta ar putea aparea din mai multe cauze dar ku siguranta vine de la una din electrovalve de vacuum. Asa k m-am apucat sa le verific dar la cele de langa radiator nu mai sunt sigur k am pus furtunasele bine . M-ati putea ajuta ku niste poze mai clare sau o schema ceva.
PS: Cand pun contactul se actioneaza tija de la turbina. Oare este normal?

Bine ai venit.
Eroarea P1590 e cauzata de functionarea defectuoasa a electrovalvei micute de langa filtrul de aer.
Furtunasele de vacum trebuie montate pe electrovalva astfel incat cel de pe iesire (OUT) sa mearga in piesa actionata (turbina, clapeta admisie, etc.).
Spor la treaba.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 697
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
O schema a circuitului de vacuum la Y22DTR poate sa imi dea cineva?
Va multumesc.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Electrovalva cu pricina are terminatia codului 200 si se afla in spatele debitmetrului? Este conectata cu un furtun de vacuum la wastegate?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu.
Acolo trebuia sa o ai pe cea cu terminatia 022. Oricum P1590 e dat de electrovalva mica de langa cea de care spui tu (200).
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pe masina mea (vectra b2 y22dtr) sunt 2 electrovalve pe partea stanga a masinii (200 si 022), iar pe partea dreapta am una cu terminatia 200
  • camataru4u

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salutare.rog cunoscatori sa-mi spuna unde ducea furtunasul lipsa(deasupra liniei).vectra c 2003 y22 dtr.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca vad bine, e furtunasul care ducea la clapeta de admisie.
  • camataru4u

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Deasupra dungi negre a ramas un loc liber la electrovalva si nu stiu ce vine acolo.turbo vine direct din pompa de vacum de la chiuloasa'clapeta de admisie e bagata,tot e bagat,numai aia e libera si nu stiu ce e cu ia.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pune cateva poze ceva mai departate.
  • camataru4u

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2015

  • Mesaj Privat
. E singura libera,sunt incurcate furtunele sau sunt bune asa cum sunt ele?tija turbo se trage imediat cum pornesc masina(e direct p pompa de vacum),mentionez ca nu se tureaza mai mult de 3000.
  • camataru4u

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2015

  • Mesaj Privat
sunt puse corect?mai mult de 3000nu urca in turati scuze ca am postat de 2 ori,rog un moderator sa stearga mesajul


Ultima modificare făcută de camataru4u la Dum 01 Nov, 2015 1:24 pm
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa mai fie o electrovalva micuta care alimenteaza rezervorul de vacum. Nu cumva aia e ?
Incearca sa astupi stutul lasat liber si vezi daca urca mai mult in turatie.
Fa o diagnoza sa vezi daca EGR-ul e ok.
  • camataru4u

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Rezervoru se vacum e cutia aia neagra de langa baterie?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
E ca un bidonas patrat. Cred ca acolo e. Are vreun stut liber ?
  • camataru4u

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am astupat stutu ala si tot nu urca in turati.am eroare p0400,am curatat egr si tot nu urca in turati
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai P0400-prezent, e EGR-ul defect/blocata secera. Fa proba cu alt EGR bun ca sa fii sigur.
  • camataru4u

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Nu are liber
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cine nu are liber ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR