- noerror
- **
- 119 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Insignia 2012
- Timis
noerror
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Cata Astra
- *
- 3 mesaje
- din 31 Jan 2015
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
Cata Astra
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Cata Astra
- *
- 3 mesaje
- din 31 Jan 2015
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
Cata Astra
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Suna foarte bine pe hârtie motorizarea de 140 - consum mic, noxe mici (taxe mici). Nu am idee cum e în real life - motorul a apãrut doar pentru mașinile 2015.
Eu nu l-am luat deoarece nu exista încã în combinație cu cutie automatã. În Austria economiseam 10% din valoarea mașinii la taxa NoVA - dar nu am putut renunța la cutia automatã.
Eu nu l-am luat deoarece nu exista încã în combinație cu cutie automatã. În Austria economiseam 10% din valoarea mașinii la taxa NoVA - dar nu am putut renunța la cutia automatã.
- Cata Astra
- *
- 3 mesaje
- din 31 Jan 2015
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
Cata Astra
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
Din discutia pe care am avut-o cu dealerul am inteles ca motorizarile de 2.0 140cp eco/Flex sunt disponibile de anul trecut.
Consumul pe hartie este acelasi cu cel pe care il are masina (spun asta dupa efectuarea unui drive test). Eu nu am optat pentru cutie automata.
Merg momentan pe cutie manual (dat fiind faptul ca opel inca merge cu ambreaj simplu pe automata).
Consumul pe hartie este acelasi cu cel pe care il are masina (spun asta dupa efectuarea unui drive test). Eu nu am optat pentru cutie automata.
Merg momentan pe cutie manual (dat fiind faptul ca opel inca merge cu ambreaj simplu pe automata).
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Sunt dinsponibile de anul trecut calendaristic pentru comanda.
Doar masinile cu an de fabricatie 2015 (adica fabricate dupa septembrie 2014) au avut disponibil acest motor.
Eu personal cred ca inclusiv cutiile clasice - precum cea de pe Insignia - au devenit suficient de performante/fiabile. Am 2500 Km pe noua masina cu cutie automata si nu regret nici o secunda am luat cutie automanta. Cutia se comporta impecabil.
La nici o masina nu ai consumul real confom cu datele date de producator (indiferent de producator). Conditiile standardizate in care se face testul de consum te ajuta sa compari masinile intre ele, dar acele conditii nu au nimic cu "real life".
Doar masinile cu an de fabricatie 2015 (adica fabricate dupa septembrie 2014) au avut disponibil acest motor.
Eu personal cred ca inclusiv cutiile clasice - precum cea de pe Insignia - au devenit suficient de performante/fiabile. Am 2500 Km pe noua masina cu cutie automata si nu regret nici o secunda am luat cutie automanta. Cutia se comporta impecabil.
La nici o masina nu ai consumul real confom cu datele date de producator (indiferent de producator). Conditiile standardizate in care se face testul de consum te ajuta sa compari masinile intre ele, dar acele conditii nu au nimic cu "real life".