Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Producatorul original al regulatorului este Denso, daca il gasiti la 400 luati-l fara sa stati pe ganduri. Eu cand l-am schimbat n-am gasit pe nicaieri sub 800 de lei.
Skip ads

  • ChaOs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc ptr raspunsuri !
  • godfather

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Florin_z17DTJ a scris:Acest regulator de presiune are ca si simptome si oprirea motorului in mers, atunci cand incetinesc de exemplu ptr a opri la o trecere de pietoni, semafor, giratoriu etc ?
Sau doar fluctuatiile la relanti ? Sincer sa fiu, este mult mai deranjant oprirea exact cand ti-e lumea mai draga, decat oscilatiile. Cei de la reprezentanta mi-au comunicat ca tot regulatorul ar fi de vina si ptr oprirea motorului.


Simptome cu oprirea motorului am si eu, mai ales cand temperatura motorului ajunge aproape la 90 de grade. Daca plec usor de la semafor, mai mult din ambreiaj, da sa moara ca si cum ai ridica brusc pedala de ambreiaj fara acceleratie.

Mai nou, la mine a inceput sa fluctueze si la 2-3 min dupa ce am pornit masina, deci cu motorul inca rece. In schimb, nu stiu ce e cu recomandarea de a spala rezervorul. Nu vad vreo legatura in conditiile in care exista filtru de motorina (pe care il schimb la fiecare schimb de ulei) si motorina a vazut masina doar de la pompa, deci mizerie acumulata nu prea ar trebui sa fie in exces.
  • ChaOs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Fara intentia de offtopic, si eu zic la fel legat de rezervor. Am avut o vectra b 2001 si am vrut sa curat rezervorul(aveam probleme cu pornirea) , dar nu am avut ce sa curat la el 😅
  • claudiumaxx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Azi dimineata am observat ca turometrul arata cu pana la 500 rpm mai putin decat aveam in realitate, si dupa proximativ 10 minute arata pana la 1000 rpm mai putin decat in realitate (deci la relanti aveam 0 rpm si in loc de 2000-2500rpm in mers imi arata 1000-1500rpm cu toate ca masina mergea corect, viteza era corecta , motorul se auzea cum trebuie pt viteza reala)

Credeti ca problema este de la motorasul ce invarte turometrul sau de la vre-un senzor ce trimite informatii la acest motoras (sau poate de la contacte imperfect) ?


Va astept cu pareri
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Poate cineva sa puna o poza, unde se afla regulatorul de presiune care cauzeaza oscilații la motor , motor Z17DTJ fabricat in 2009.
Si eu am probleme, oscileaza turometrul, parca merge in 3 pistoane, dupa care isi revine , indiferent ca este motorul cald sau rece.
Va rog daca ma poate auta cineva cu locul unde este amplasata aceasta piesa, as vrea sa-l demontez, sa probez cu altul sau sa fac alt pistonas, cum a facut colegul de mai sus. Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,056
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Regulatorul e pe pompa, prins cu 2 suruburi.
  • popliceanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut colegi de suferinte 😉. Am un opel astra h 1.7 dtl ,2005 si de la un timp am fluctuatii ale motorului la relantii si la rece si la cald .am curatat EGR ul si tot asa face .S-a lovit cineva de problema asta ?. help
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Bine ai venit colega !

Daca citeai postarile nu ne intrebai daca s-a lovit cineva de aceasta problema ! sunt 14 pagini cu aceasta problema,ce nu ai inteles?
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
popliceanu a scris:Salut colegi de suferinte 😉. Am un opel astra h 1.7 dtl ,2005 si de la un timp am fluctuatii ale motorului la relantii si la rece si la cald .am curatat EGR ul si tot asa face .S-a lovit cineva de problema asta ?. help

Tu ai alt tip de regulator, nu cel Denso de pe DTJ si DTR care e cunoscut ca se defecteaza repede. Bineinteles ca asta nu inseamna ca nu poate fi de vina si la tine. Citeste posturile din urma. Diagnoza si urmareste presiunea in rampa la relanti (asta daca nu descoperi alte erori care cauzeaza problema).
  • Bobby-H

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Austria
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut!

Am si eu problema cu oscilatia turometrului la relanti ( aprox 100ture la 1 - 1.5sec) la un Z16XEP. Motorul trage bine si merge "rotund". Am curatat si clapeta (desi nu era nevoie), iar in bord nu arata erori.

Sa fie tot regulatorul?

Multam!
  • nikmada

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Opel Astra GTC motor Z17DTR Diesel ! Imi oscila rau de tot intre 1000 si 900 ,la rece aveam sanse sa imi moara motorul.. mai ales la semafoare,am mers in tot felul de service uri si nimic, injectoarele curate,turbina nu scapa aer,ulei schimbat filtre schimbate .... senzori curati .... Si intr un final am dat de un om mai in varsta fost angajat opel in italia si el fara sa mi puna calculatorul pe ea mi a schimbat ServoFrana ...am ramas speechless dar am reusit sa readuc motorul la viata plus ca inainte dupa 3000 ture imi aparea martorul in bord (cheita cu masina ).
  • dgidan

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2012

  • Mesaj Privat
acidutu a scris:Poate cineva sa puna o poza, unde se afla regulatorul de presiune care cauzeaza oscilații la motor , motor Z17DTJ fabricat in 2009.
Si eu am probleme, oscileaza turometrul, parca merge in 3 pistoane, dupa care isi revine , indiferent ca este motorul cald sau rece.
Va rog daca ma poate auta cineva cu locul unde este amplasata aceasta piesa, as vrea sa-l demontez, sa probez cu altul sau sa fac alt pistonas, cum a facut colegul de mai sus. Multumesc.

  • cris_tm05

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. Doar ca si info pentru cei ce au problema cu fluctuatia la relanti, va povestesc ce am patit eu si cum s-a rezolvat. De cateva luni aveam problema cu fluctuatia de relanti la motorul Z17DTJ. Am fost pe la Opel, au facut ceva re-softare dupa care vazand ca tot asa face au spus ca probabil este acest regulator de presiune (pret cu manopera la Opel in Germania 400e), dar cu mentiunea ca momentan nu necesita schimbarea deoarece toti parametrii sunt buni si nu sunt erori calificate. Acum doua saptamani mi s-a aprins martorul cu eroarea P0299. Era iar o problema intermitenta, in 1000km mi s-a intamplat de doua ori si dupa repornirea masinii tot mergea bine. Am fost la Opel si au gasit defect un furtun , nu stiu exact care, dar codul este 93181131(5820559). Dupa schimbarea lui masina merge bine si in ultimele zile nu mai am nici fluctuatia la relanti. Nu stiu daca au vreo legatura, dar momentan functioneaza.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Nu vad nici o legatura cu furtunul respectiv,sigur fluctuatiile vor aparea din nou,si la mine erau zile cind nu fluctua deloc,dupa care apareau din nou.
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Problma mea este cu pornitul la cald, invarte cateva secunde si o ia, dar azi surpriza...am venit de la drum, motorul incalzit bine, am oprit-o in parcare si i-am dat cheie ... A pornit greu balbaie si se opreste, am dat de vro 3 ori si pana la urma a luat-o. De la ce sa fie? Erori nu am. Dimineata porneste perfect, la sfert de cheie, nu are fluctuatii de turatie
Cand motorul balbaie pana se opreste daca apas pe acceleratie nu are niciun efect, nu se accelereaza.
Poate sa fie si la mine acel regulator de presiune? sau mai de graba supapa mecanica de pe rampa?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,056
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Supapa mecanica pica la motorul asta, dar fa o diagnoza pe injectoare (si un test de retur).
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca supapa mecanica e beleaua, cu opcom nu are erori, test retur inj ok, deviatiile inj sut in limite in jur de 0.50 ... doua cu + si 2 cu -
Dar aceasta supapa face ca motorul sa mearga balbait cateva secunde la turatie mica in jur de 500 ture si apoi sa se opreasca? Cu motorul pornit presiunea este de 24kpa
  • alinconstanta

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut colegi de suferinta:)
Detin un h model 2011 1.7cdti 110 caluti si bine ca am dat de topicu asta ...
ce simptome are a mea: zgomotul motorului in loc sa fie unu rotund este ceva asemanator unei pisici ragusite:) cand creste cand scade...m am uitat si la acul turometrului acesta fiind undeva pe la 750 miscandu se cam un milimetru in sus si iar in jos in sus si iar etc:)
Consumul instant imi da 0.4 0.6.
Credeti ca ma aflu in aceeasi barca cu voi?
Mentionez ca stand in masina la relanti la 3 noaptea auzi tot si pe langa ragusitul motorului meu am auzit si ceva in genu unei frane de tren ...😢 sa fie de la curea sau ....dati mi niste sugestii va rog.
  • alinconstanta

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ps: zgomotul "franei de tren" cam 2, 3 sec a durat.....nu stiu cum sa ma exprim pt a va face sa intelegeti zgomotul asta... multumesc si sper sa ma ajute cineva cu un sfat
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR