nistorast
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salut ,este primul meu post pe acest forum .Sunt posesorul unui Opel Insignia 2.0 160 cp 2010 ,masina cumparata personal din Germania in luna noiembrie ,133.000 km ,acum 139.000 .Sa trec direct la subiect ,saptamana trecuta am fost sa fac RAR -ul la masina ,dupa ce am iesit din RAR am sesizat un zgomot ciudat la motor ,initial am crezut ca este de la motorina ,bagasem dimineata motorina de la OMV ,pana atunci alimentasem numai de la Petrom .Ziua urmatoare am plecat la serviciu ,aveam de facut un drum de 35 km ,dupa aproximativ 15-20 km s-a aprins in bord senzorul Low oil pressure pt aproximativ 5 sec dupa care sa stins ,precizez ca masina mergea normal ,dupa aproximativ 2 min s-a aprins iarasi senzorul 5-10 sec apoi s-a stins ,am oprit masina am repornit dupa 2-3 min ,am mai mers aproximativ 200 m dupa care s-a oprit masina in mers.
In acest moment motorul este dat jos ,problema a fost pompa de ulei ,dupa mai multe discutii cu mai multi mecanici mi-au sugerat sa imi gasesc alt motor la dezmembrari ,problema este ca nu gesesc in toata tara un astfel de motor( unul singur la Oradea 2000E , mi se pare cam mult ). Daca ma poate ajuta cineva cu o solutie as fi recunoscator .
In acest moment motorul este dat jos ,problema a fost pompa de ulei ,dupa mai multe discutii cu mai multi mecanici mi-au sugerat sa imi gasesc alt motor la dezmembrari ,problema este ca nu gesesc in toata tara un astfel de motor( unul singur la Oradea 2000E , mi se pare cam mult ). Daca ma poate ajuta cineva cu o solutie as fi recunoscator .
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu prea mai ai ce face, din pacate. Asteapta sa gesesti un motor care crezi ca merita. Nu stiu daca se poate comanda de pe ebay......eu nu am facut-o niciodata dar poate sunt colegi care pot spune cum se procedeaza.
Dar daca ai vazut ca ai pressure low, de ce ai mai mers cu masina? Trebuia oprita, tractata si dusa la service ca sa ia presiunea la ulei si sa schimbi pompa de ulei in acest caz! Din pacate e prea tarziu acum!
Dar daca ai vazut ca ai pressure low, de ce ai mai mers cu masina? Trebuia oprita, tractata si dusa la service ca sa ia presiunea la ulei si sa schimbi pompa de ulei in acest caz! Din pacate e prea tarziu acum!
nistorast
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
alre a scris:Motorul nu mai poate fi refacut? Ce e distrus: doar cuzineti sau si pistoane etc? Din pacate "se pare", spun se pare ca sa nu nasc polemici sunt multe cazuri. Daca motorul sh ai certitudinea ca e ok si nu are multi km nu prea ai variante.
Mecanicul mi-a spus ca se mai poate repara insa cu costuri destul de mari si nu garanteaza , il pot face dar sa scap cat mai repede de masina ,sincer nu vreau varianta asta ,vreau sa fac masina si sa o tin .Am primit o oferta de la un service din Bucuresti 2500 E reconditionat motorul meu ...
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
nistorast
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy a scris:
Dar daca ai vazut ca ai pressure low, de ce ai mai mers cu masina? Trebuia oprita, tractata si dusa la service ca sa ia presiunea la ulei si sa schimbi pompa de ulei in acest caz! Din pacate e prea tarziu acum!
Dar daca ai vazut ca ai pressure low, de ce ai mai mers cu masina? Trebuia oprita, tractata si dusa la service ca sa ia presiunea la ulei si sa schimbi pompa de ulei in acest caz! Din pacate e prea tarziu acum!
Am zis acel senzor a stat aprins pt 5 sec ,nici macar nu am apucat sa imi dau seama despre ce e vb ,s-a reaprins dupa 2-3 min pt alte cateva secunde ,am crezut ca este o problema cu senzorul ,chiar si am acum ma gandesc ,de ce nu a ramas tot timpul aprins atata timp cat masina avea un defect ?
nistorast
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
alre a scris:Sincer eu as repara. Stii pe urma ce ai pus. Daca mecanicul nu garanteaza schimba-l. Nu te lua neaparat dupa mine, dar ce garantie ai ca motorul sh e bun?
Din pacate nu am nici o garantie indiferent de solutia pe care o aleg .
Si facand un pic haz de necaz ,imi pare rau ca nu am intrat sa va prezint masina inainte de aceasta problema ,atunci cand eram super incantat de ea ...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
nistorast a scris:.....chiar si am acum ma gandesc ,de ce nu a ramas tot timpul aprins atata timp cat masina avea un defect ?
Probabil facea presiune, apoi nu, pana nu a mai facut deloc! Daca cumperi un motor SH, tot trebuie sa bagi ceva bani in el (pompa de ulei, distributie) eventual sa scoti si clapetele din galerie. Nete il repara, doar ca la el a fost din alt motiv.
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Eu am pãțit aproximativ ca tine ,doar ca nu m a anunțat ca am presiunea scãzutã sau ca ceva nu e ok, efectiv am pierdut puterea a apãrut acel zgomot si am mai mers ceva cu el in speranța sa ajung acasa si m a lãsat pe strada, o am la reprezentanta Opel , si i-l repar, are CUZINETII distruși practic, însã au trimis arborele la verificatã fie siguri ca e bun deși vizibil nu pãrea avariat, O alta idee, dacã mecanicul nu ți da garanție schimba mecanicul, sau du'o la reprezentanta, eu schimb cuzineți toate garniturile posibile plus segmentii , dau un ban dar știu ca am motor bun,plus ca mi se da garanție pe treaba fãcutã si pe piesele schimbate, la mine problema a fost ca s a montat in sens opus CUZINETII tot de Meșteri mari(deși motorul din fabrica a avut aceasta eroare s au pus cum au fost ), probabil fostul proprietar a avut de furca cu motorul si vãzând cât de costisitor e, la salariul lui ,s a dus la mecanicul din cartier si l a repart....sfatul meu e sa l repari apoi stai fãrã griji, doar sa gãsești service-ul care iți da mãcar un an garanție pe lucrarea facuta(pentru liniștea ta), ca dacao faci si o vinzi, sa scapi de ea, unica varianta e sa cumperi noua, pe sh e risc si poți pierde mai mult , pãrerea mea e ca odatã ce ai fãcut motorul ca nou masina își merita toatã satisfacția... fc 2 luni de când aștept sa fie gata,si încã nu mi am pierdut speranța, deși mecanicul mi a zis (ieri)ca aproximativ 2 saptamani mai dureazã .. Îmi pare rau pentru tine știu cum e...dar dacã dispui de bani repar-o , ideea de "fa-o si da-o" e de samsar.....si mai ales ca ai luat o personal din Germania e un motiv in plus.
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Plus de asta , la sfatul unor colegi de aici, pui un T'u la sonda de ulei pentru bec adaugi o sonda de presiune si pui ceas, așa ești si mai liniștit, chiar azi am insistat pe ideea asta si mi a spus ca trebuie sa ia legãtura cu un tehnician pentru a vedea dacã varianta mea eu una optima, oricum, indiferent de ce zice ,i-l montez oricum
nistorast
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
sincer e chiar trist faptul ca la ditamai display-ul cu tot felul de conectivitati si indicatii nu au gasit si o intrare analogica , o interpretare rezistiva banala si sa afiseze naibii si o presiune de ulei...
@ nete- unde planuiesti sa pui ceasul? ai gasit ceva care se potriveste cat de cat in peisaj?
Te asteptam cu ceva poze dupa ce faci lucrarea , poate trecem deja pe wishlist-ul de anul asta..pe langa clapete si alte nebunii..
@ nete- unde planuiesti sa pui ceasul? ai gasit ceva care se potriveste cat de cat in peisaj?
Te asteptam cu ceva poze dupa ce faci lucrarea , poate trecem deja pe wishlist-ul de anul asta..pe langa clapete si alte nebunii..
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Ceasul sigur i-l voi pune pe stâlpul din stânga parbrizului(gen tuning) si așa o sa i pun chit OPC. Si daca am motor nou o duc la 180 de cai , sa ducã presiunea la ulei ca gurometrul )..de vândut nu am de gând e prea simpatica bestia..motoarele de alfa sunt identice(daca nu ma înșel) ca e in colaborare cu italienii la fabricarea motoarelor de Insignia, si app de eBay, un prieten a comandat pe ebay dar le a trimis la mine piesele , iar eu i le am trimis cu atlassibul, in România e grele cu eBay ul
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
nistorast
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
Revin cu noutati .Am cumparat alt motor 2011 ,aproximativ 70.000 km ,2000 E ,aseara am terminat de montat ,astazi am facut si primul drum exterior ,masina se comporta foarte bine ,motorul chiar mai silentios decat cel dinainte ,sper ca va fi totul in regula si nu vor mai fi probleme .Total nota de plata aprox, 2400 E .
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
nistorast
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat