Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Si fara exagerare..Astra J este cel mai "rau" model scos vreodata de catre Opel. Eu am luat-o de noua din Belgia si nu am decat problema cu zgomotul la etrieri dar am colegi care nu au fost atat de norocosi, si care au pierdut ceva timp prin service cu tot felul de probleme interminabile.
Skip ads

  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
cldmarinescu ,Mersi pentru informații.
alex_mih ,chiar ai avut probleme cu masina ,și Îți mulțumesc pentru sfaturi. Acum ,poate ca ai fost ghinonist, dar în orice caz ,e neplãcut sa pãțești asta la o mașinã nouã .
În legãturã cu alte marci ,am cãutat și altele ,dar pe toate forumurile sunt probleme ,unele grave ,altele mai puțin grave. În prima faza pusesem ochii pe renault megane 3, dar am aflat ca la noi în tara se vinde o varianta lowcost a celui original ,adicã pe o alta platforma, netestata de euroncap . Acest lucru m-a fãcut sa renunț la idee ,și mi-a creat o imagine destul de proasta despre renault (chiar dacã tatãl meu are renault ). Mai e varianta golf sau Leon . Golf 6/leon (de 7 nu am bani ) la care motoarele 1.2 TSI sunt niște bombe (multi au avut probleme destul de grave,) . Mai este și focus ul (nu cel 2015) ,dar nu îmi place așa mult aspectul.
Oricum ,la design astra j le bate pe toate (golf 6 ,Leon ,megane,focus ).
eu vreau sa cumpãr masina de la reprezentatã, din cele rulate . În cartea service scrie dacã au fost schimbati Etrierii și amortizoarele Și tot ce poate produce zgomot ?
alex_mih dacã ești dispus sa îmi mai spui despre masina poți oricând sa îmi lași numãrul pe privat ,doar ca sãptãmân asta nu prea am timp sa mã întind la vorba ,pentru ca am examene.
Aștept și alte pãreri legate de mașinã ,de probleme de orice natura .
Va mulțumesc pentru sfaturi și va urez toate cele bune tuturor.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Renault Megane 3 vine in doua variante dintre care una este low cost. Evita hatchback-ul care nu are rotite la aeratoarele centrale si asa vei evita varianta low cost. Garantat! Ca idee, Renault Megane 3 este peste Astra J.
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
mi-au zis bãieții de pe reno club cum e treaba.
În ce sens renault megane 3 e peste astra j ?Adicã la ce capitole ? Și oricum nu prea se gãsesc la noi în tara cele originale . Doar aduse din afarã , și nu prea am încredere sa cumpar de la samsari .
Cine mai poate sa îmi dea sfaturi legat de astra j și nu numai este bine venit Smile.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
In ce sens este Megane 3 peste Asta J? Pe partea de suspensie este indestructibila, motorizarile atat pe benzina cat si pe motorina sunt extraordinare. Motorul Renault Otto 1.6 16V 110 cp are in spate o gramada de ani fara absolut nici o problema iar propulsorul diesel de 1.5 litri este folosit si de catre Mercedes Benz pe A-Klasse. Gadget-urile de la interior si design-ul sunt iarasi un plus fata de celelalte concurente. Du-te la un test drive cu un Megane 3 si o sa ramai impresionat. Ti-am scris, ca sa faci diferenta intre cea turceasca si cea originala, te uiti dupa rotitele aeratoarelor centrale. Asta este valabil doar la hatchback pentru ca varianta break nu se face in Turcia oricum.
Sfatul meu este sa stai departe de Astra J. Fa o proba si cu noua Toyota Auris.
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Motorul de 1.5 dci îl cunosc foarte bine pentru ca îl am pe un renault symbol al tatului meu (chiar e interesant ,dar eu nu vreau motorina ).
La suspensie din ce am citit pe aici ,bãnuiesc ca megane 3 sta mai bine ca astra j ,dar oricum nu am de gând sa fac off-road cu ea . Mai mult ca sigur megane e gândit pentru tarile astea cu asfalt mai prost Smile).
Eu am rãmas neplãcut impresionat ca la noi se vinde o varianta lowcost .Adicã neamtu'primește platforma care a luat 5 stele în 2009 și eu primesc o platforma care nici mãcar nu e testatã (Lucru ãsta intamplandu-se la același preț ).
la design e ceva subiectiv ,mi-e placandu-mi mai mult astra j,atât la interior cât și la exterior(eu zic ca astra j arata cel mai bine din clasa sa ,comparat cu golf 6 ,leon ,megane 3 ,focus ) .în plus varianta originale se gãsește doar adusa din afarã și chiar îmi e frica sa cumpãr de la samsari
Am fãcut un test drive cu un kia ceed de care am rãmas plãcut impresionat. Arata foarte bine ,și chiar e o mare evoluție .Dar nu prea se gãsesc SH ,și noua pornește de la 13.800 fãrã rabla .
În fine aici era vorba despre astra j.
Îți mulțumesc pentru sfaturi și pentru
Sunt deschis în continuare oricãrui subiect legat de mașinã.
  • alex_mih

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2011 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Te salut mihnea_alex. Ca ideie uitate si la honda civic sau acord .Am un prieten care are un civic ,Si nu prea stie ce e servisul. Mai ales cel pe benzina ,fata de alte auto este templu de fiabilitate. Daca te uiti de toyota cauta din alea facute in Japonia,la fel si la mazda.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010 A14xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
toyota (auris) are acea aura legendara dar luata la bani marunti este sub astra j,testeaza si uitate la detalii nu numai la povesti.Si eu eram fascinat de toyota pe vremuri,dar acum fac mult rabat la calitate iar ca tehnologie culmea japonezii au cam ramas in urma.
Astra j ,cel putin primele modele ,are citeva chestii sacaitoare,dar nu capitale,vorbesc de benzina ca asta am.Sincer am dat o tura cu avensis,care teoretic este alta clasa,interiorul lasa mult de dorit si nici pe ansamblu nu mai e toyota pe care o stiam de acum 10-12ani.Si un amanunt in variante de baza astra si avensis au cam aceeasi greutate,o fi bine,o fi rau ?Mai mult aluminiu,carbon sau mai mult plastic?
Sa tot spus ca opel face masini cu masa mare cind cuvintul de ordine este scaderea greutatii.Da,dar daca asta inseamna mai mult plastic decit metal,scaune mai mici,antifonare mai precara,lipsa carenaje pasaje roti,etc.prefer mai grea.
Honda Acord una dintre ultimile masini facute in adevarata traditie japoneza,recomand.Best buy cu motorul de 2.0 benzina
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
bodo 2010 , Îți mulțumesc pentru sfaturi. Aurisul ,modelul nou este destul de scump și nu îmi permit ,iar modelul precedent este extrem de urat (nu ca ãsta actual ar arata extraordinar ).
Honda acord ,arata bine și am auzit multe lucruri bune despre ea ,dar eu caut masina compacta ,hatchback.
Tu ești mulțumit de mașinã ? Ti-a facut vreo problema (cu exceptia etrierilor, ca am înseles ideea ). eu tot benzina vreau sa îmi cumpãr și vreau sa aflu cât mai multe pãreri despre masina asta. Eu am mers cu astra j și mi s-a pãrut destul de ok interiorul și finisajele (similare golf 6 ,chiar mai bune ).
Mulțumesc.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010 A14xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
singura problema majora e legata tot de etrirei ,am postat anterior daca ai rabdare sa cauti.Nu am reusit sa ma lamuresc inca cum sa blocat pistonul de frina mai ales ca pare facut,acoperit cu un material compozit,(foarte casant aveti grija se ciobeste f usor),exclus sa rugineasca,cel mult sa intre mizerie pe linga burduf.Eu am gasit burduful acela de cauciuc rupt,l-am schimbat cu tot cu garnitura,astept sa treca iarna sa fac ceva km si sa pun frinele un pic la treaba.Nu sunt genul care sa abuzez de frine,dupa 4,5 ani uzura placutelor e de max.20-25%.
In rest anvelope originale michelin energy saver,stergatoarele inca sterg bine,nici un bec ars,interior,exterior ca nou(tinuta in garaj)
  • alex_mih

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2011 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu o parere. Arunca o privire si la honda civic ambele variante. Si o sa vezi ca au portbagaje mari amandoua .Motoarele pe benzina sunt foarte fiabile . La mana a doua gasesti multe masini intretinute la servisuri dedicate honda.Iar pretul este destul de scazut pt ca romanul este setat pe masina Germany.Ai putea gasi o masina buna la un pret bun. Iar piese gasesti after-market la preturi o.k. Bafta.
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2014

  • Mesaj Privat
civicul mie mi s-a parut extrem de inghesuit in spate. si extrem de rigid tot pe spate. suspensii beton. am fost la un drum lung si cei ce au stat in spate parca erau pe bucata aia de lemn din caruta. plus ca se simtea absolut orice groapa sau denivelare.
oricum, nu stiu cat te ajuta pareri de pe un forum, care dupa cum s-a mai spus, a fost creat in primul rand pentru probleme. si daca intri la honda, vor fi tot multi cu probleme de tot felul. ideea e sa pui in balanta probleme generale pe care le-ai gasit, nu sa iei punctual fiecare user in parte, ca ajungi sa te ingrozesti si iti faci abonament la metrou pana la urma.
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
alex_mih, nu am mers niciodatã cu un civic ,dar o sa iau în calcul și varianta asta, dar ca design nu prea mã încântã .
florake, ai dreptate ,forumurile au fost create pentru probleme ,deci pe orice forum as intra vor exista probleme cu orice model.
Oricum ,Tot la astra j îmi sta gândul .
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Civicul e ok la fiabilitate, am pe cineva care a avut. Design ok, ce sa mai e frumoasa. Insa masina o vei folosi banuiesc in toate conditiile. Era jale iarna cu Civicul. Garda mult prea joasa pentru Romania. Blestema omul in cauza fiecare zi in care ningea serios. Bine ca nu prea mai ninge in zona Capitalei.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie sa-ti iei ceva adaptat drumurilor noastre. Eu o sa vand Opelul si o sa ma orientez catre o masina care o sa fie dotata cu pachet de drumuri grele si care sa aiba garda la sol cat de cat mai inalta. Nu m-am intteles deloc cu J-ul in iarna asta. A stat mai mult prin garaj cand au fost nametii mari.
  • alex_mih

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2011 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Exista opel astra j cu pachet de drumuri grele ( scut metalic la motor --si e un scut serios , si suspensie inaltata cred ca vre-o 2.5 cm fata de standard ) . Suspensia la ea mi-se pare mai rigida, dar de te ajuta iarna , la borduri , pe la tara, si drumuri mai putin asfaltate. Oricum daca nu mergi mult te-ai gandit bine la benzina ( si chiar daca mergi mult --o pui pe gpl cum am facut eu si tot iesi ieftin ) . In rest bafta si ne mai auzim .
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
în legãturã cu garda la sol ,nu prea merg eu pe drumuri neasfaltate . Iarna mai sunt unele probleme ,dar când e zãpadã mare folosim matizul din dotare Smile).
Peste 2 sãptãmânii mã duc în explorare .
Mulțumesc pentru sfaturi și va urez toate cele bune .
  • alex_mih

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2011 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Oricum sa stii ca 1.6 benzina la care te-ai gandit e un motor bun, fiabil si usor de intretinut . Nu prea e el sportiv dar daca il ridici in ture iti faci treaba cu el . Din experienta cu el pe masina , motorul si cutia pana acum m-au determinat sa nu vand masina . Si vad ca e prieten bun cu gpl-ul . Bafta
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Da, am optat pentru varianta asta pentru ca e mai ușor de întreținut , e destul de fiabil din ce am auzit pe la bãieții cu opel astra j și h .
în plus ,nu sunt fan diesel , mai ales ca Îți bați capul cu DPF ,trebuie sa o scoți la drum lung o data pe sãptãmâna.
Nu l-am condus niciodatã, dar leneș nu poate sa fie (pentu mine care conduc matiz Smile) ). Daca vii de pe 1.6 turbo este leneș ,dar eu zic ca e un motor normal .
  • alex_mih

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2011 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu am spus ca este un motor lenes. Dar fiind 16 valve trebuie ridicat in ture pentru performante , si dupa 3500-4000 rpm chiar trage bine-bine si are un sound la motor tare placut. Iar daca schimbi vitezele dupa indicatorul de treapta de viteza din bord o sa ai consumuri de 5.5 - 6 la drum lung .( obtinute personal) . Reviziile sunt ieftine ( ma costa undeva la 350-400 lei ), iar distributia si transmisia cu tot cu manopera m-au dus la aproape 1000 de lei . Daca mai vrei detalii , continuam discutia. Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR