- LEX91SPETSNAZ
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2001
- Bucuresti
LEX91SPETSNAZ
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor ! Astazi am devenit fericitul posesor al unui Opel Vectra B din 2001. Masina se comporta bine la drum, da senzatia de masina bine intremata, se infige si sta bine se sosea...
Problema e urmatoarea... masina am luat-o din Galati. La drum lung toate bune si frumoase... In momentul in care am ajuns in Bucuresti temperatura lichidului de racire a inceput sa treaca de 100... ba chiar a ajuns in zona rosie... La semafor statea pe rosu, cand plecam mai scadea intre 100-98. M-am oprit pe marginea drumului... intr-adevar era caldura mare mon cher sub capota (dupa 240 de km mi se pare normal), dar nici urma de aburi...
Am ajuns acasa... am lasat masina in jur de 3-4 ore sa se raceasca motorul... dupa care am iesit sa dau o tura de cartier cu ea sa vad cum se comporta. Cert e ca am stat vreo 2-3 minute cu la relanti, dupa care am dat o tura de nici 5 minute... temperatura a ajuns cum am plecat din parcare la 100 de grade... Va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti ce ar putea fi... pt ca nu vreau sa rup motorul in doua, de altfel cam la cat m-ar duce reparatia...
Multumesc
Problema e urmatoarea... masina am luat-o din Galati. La drum lung toate bune si frumoase... In momentul in care am ajuns in Bucuresti temperatura lichidului de racire a inceput sa treaca de 100... ba chiar a ajuns in zona rosie... La semafor statea pe rosu, cand plecam mai scadea intre 100-98. M-am oprit pe marginea drumului... intr-adevar era caldura mare mon cher sub capota (dupa 240 de km mi se pare normal), dar nici urma de aburi...
Am ajuns acasa... am lasat masina in jur de 3-4 ore sa se raceasca motorul... dupa care am iesit sa dau o tura de cartier cu ea sa vad cum se comporta. Cert e ca am stat vreo 2-3 minute cu la relanti, dupa care am dat o tura de nici 5 minute... temperatura a ajuns cum am plecat din parcare la 100 de grade... Va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti ce ar putea fi... pt ca nu vreau sa rup motorul in doua, de altfel cam la cat m-ar duce reparatia...
Multumesc
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- LEX91SPETSNAZ
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2001
- Bucuresti
LEX91SPETSNAZ
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- LEX91SPETSNAZ
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2001
- Bucuresti
LEX91SPETSNAZ
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
- LEX91SPETSNAZ
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2001
- Bucuresti
LEX91SPETSNAZ
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Poti sa incerci aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75733
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75733
- LEX91SPETSNAZ
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2001
- Bucuresti
LEX91SPETSNAZ
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
Am schimbat termocupla, acum ventilatorul merge pe ambele viteze, ba chiar porneste si dupa ce opresc motorul daca acesta e prea incins... problema e ca, in continuare ceasul de temperatura nu imi arata o temperatura constanta, ci oscileaza de la 90-110... creste de la 90 usor usor... ajunge intr-o 100 dupa care creste la 110 si iar scade (intra ventilatorul) etc... m-a disperat... o sa schimb si termostatul... CE AR MAI PUTEA FI PRIN CIRCUITUL DE RACIRE DE SCHIMBAT?
De precizat ca uneori cand ajunge pe la 110 se simte un miros de incins cateva secunde dupa care dispare atunci cand scade temperatura...
De precizat ca uneori cand ajunge pe la 110 se simte un miros de incins cateva secunde dupa care dispare atunci cand scade temperatura...
- LEX91SPETSNAZ
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2001
- Bucuresti
LEX91SPETSNAZ
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salutare baieti, revin pe forum in incercarea de a gasi raspuns la o problema care ma macina psihic si de bani... . Acum 7 luni mi-am cumparat un Opel Vectra B din 2001, motor de 1.8 (Z18XE). Masina se comporta bine, motorul toarce, e bine inchegata (nu scartaie, nu bubuie etc)... insa nu reusesc sa ii dau de cap cu o singura problema, temperatura motorului creste foarte mult, trecand de 100 si ajungand chiar in zona rosie. Acest lucru se intampla in ambuteiaje, cand stau pe loc la semafor, sau cand fac cateva manevre simple de parcare. La drum lung nu are probleme, apa imi sta la 90 de grade.
Am fost la Opel Radacini (cel de pe Bd. Timisoara)... sunt niste jepcari, nu au stiut ce raspuns sa imi dea si mi-au schimbat niste piese aiurea in tramvai - in total 2000 de lei (termocuple si rezistenta de sarcina de la clima).
Ulterior am fost la cineva sa imi schimbe pompa de apa (i-am facut distributia) si termostatul (termostat nou cu tot cu sonde)... Nicio schimbare... masina face la fel...
Venind ieri cu un taxi, am stat de vorba cu soferul care mi-a zis ca a avut o Vectra B, motor de 1.6, iar cand avea probleme se ducea la un service pe Basarabia, service care se ocupa numai cu Opel, chiar si cu masini Opel de prin 60-70. Tipul nu a stiut sa imi dea numele service-ului (vanduse masina de vreo 4 ani si nu mai fusese pe acolo), dar mi-a zis ca de la Piata Muncii, te duci catre Diham, treci de un McDonalds si dupa mai mergi ceva si trebuie sa dai de service-ul respectiv. Ba chiar am inteles ca unul dintre fondatorii forum-ului lucreaza acolo. Imi puteti da adresa exacta va rog / numele service-ului?
Sau... daca aveti cunostinta de un electrician foarte bun, as vrea sa iau fiecare fir la puricat sa vad daca e intrerupt pe undeva, sau sa vad daca e ventilatorul uzat si nu mai pleaca desi primeste semnal etc... Astept raspunsurile voastre, multumesc !
Am fost la Opel Radacini (cel de pe Bd. Timisoara)... sunt niste jepcari, nu au stiut ce raspuns sa imi dea si mi-au schimbat niste piese aiurea in tramvai - in total 2000 de lei (termocuple si rezistenta de sarcina de la clima).
Ulterior am fost la cineva sa imi schimbe pompa de apa (i-am facut distributia) si termostatul (termostat nou cu tot cu sonde)... Nicio schimbare... masina face la fel...
Venind ieri cu un taxi, am stat de vorba cu soferul care mi-a zis ca a avut o Vectra B, motor de 1.6, iar cand avea probleme se ducea la un service pe Basarabia, service care se ocupa numai cu Opel, chiar si cu masini Opel de prin 60-70. Tipul nu a stiut sa imi dea numele service-ului (vanduse masina de vreo 4 ani si nu mai fusese pe acolo), dar mi-a zis ca de la Piata Muncii, te duci catre Diham, treci de un McDonalds si dupa mai mergi ceva si trebuie sa dai de service-ul respectiv. Ba chiar am inteles ca unul dintre fondatorii forum-ului lucreaza acolo. Imi puteti da adresa exacta va rog / numele service-ului?
Sau... daca aveti cunostinta de un electrician foarte bun, as vrea sa iau fiecare fir la puricat sa vad daca e intrerupt pe undeva, sau sa vad daca e ventilatorul uzat si nu mai pleaca desi primeste semnal etc... Astept raspunsurile voastre, multumesc !
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Aici e service-ul:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75733
Incearca sa speli bine radiatorul. Posibil sa fie partial infundat si sa nu asigure circulatia apei prin el.
Electroventilatoarele pornesc la 98 de grade ?
Aici e service-ul:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75733
Incearca sa speli bine radiatorul. Posibil sa fie partial infundat si sa nu asigure circulatia apei prin el.
Electroventilatoarele pornesc la 98 de grade ?
- LEX91SPETSNAZ
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2001
- Bucuresti
LEX91SPETSNAZ
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- dobre_valeriu
- *
- 1 mesaje
- din 25 Feb 2016
- Zafira 2002
- Prahova
dobre_valeriu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2016
- Mesaj Privat