13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
@opelvn - ma asteptam la mai mult din partea unuia cu 30 de ani experienta in ale uleiurilor ! Ma asteptam sa-mi gasesti un sortiment Mobil 1 pentru masina mea. Ma asteptam la ceva tehnologic ....daca nu macar onorabil.
Ca sint agent Motul ? Tu crezi ca esti primul care imi spune asta ? Nu stiu de cand esti pe forum dar ai urmarit in paginile din urma cum am ajuns eu sa am in motor Motul ? Ia da paginile in urma sa vezi cat s-a chinuit cu mine @ahappyuser si @mulahul sa ma faca sa pricep ca X-cess se potriveste la motorul meu ! Si eu ma incapatanam visand Mobilele tale , Castroale si avand in motor Aral .......dintre care ultimul Aral C3 ! Si nu declarativ @opelvn asa ca tine ....ci cu poze si framantari si cu 3 schimburi succesive de ulei in 1000 km ! Sa-ti spun ca ma credea nevasta idiot dea-dreptul cand vedea cum arunc banii pe schimburi la opel si la fordul ei ?
Credeam ca stau de vorba cu cineva onorabil ....In fine. De fapt primul semn de intrebare mi l-am ridicat cand l-ai convins pe @ahappyuser sa bage in masina lui Petro-Canada Duron dar n-am zis nimic. Si nu intelegeam de ce @ahappyuser si altii imi recomandau X-cess dar ei treceau in grup organizat la alte marci sub deviza - tot timpul e mereu loc de mai bun ! Tu insa ai continuat cu aberatiile cu uleiuri de combina si locomotiva !
Cu acuzatiile tale din ultima postare mi-ai demonstrat ce fel de nene esti. Multumesc.
PS - macar eu am avut bunul simt ca toate cautarile pentru un ulei cit de cit sa le postez aici insotite de poze si intrebari si , de cand am ajuns la X-cess , am specificat aproape mereu ca ma refer la motorizarea mea paralel cu recomandarea ca in alegerea unui ulei sa fie consultat manualul si specificatiile producatorului ! Ceea ce la tine n-am vazut @opelvn !
Azi insa am vazut altceva ...dar nu ma mira !
PS 2 - Si pentru ca probabil ma apropi de un ,,flame,, cu discutia asta , prefer sa ma opresc aici.
Posteaza ce doresti tu @opelvn si recomanda ce uleiuri doresti. Fiecare e liber sa bage in baia de ulei ce crede el. Rezultatele apar ceva mai tarziu. Nu-i treaba mea sa indentific ,,spameri,,. si clonele, Doar vroiam sa nu crezi ca absolut toti de pe forum punem botu' la toate link-urile si ,,recomandarile,, tale. Mai sintem citiva pe pe aici care mai stim citii si mai avem Google acasa si nu stam sa asteptam infrigurati reclamele tale !
Ca sint agent Motul ? Tu crezi ca esti primul care imi spune asta ? Nu stiu de cand esti pe forum dar ai urmarit in paginile din urma cum am ajuns eu sa am in motor Motul ? Ia da paginile in urma sa vezi cat s-a chinuit cu mine @ahappyuser si @mulahul sa ma faca sa pricep ca X-cess se potriveste la motorul meu ! Si eu ma incapatanam visand Mobilele tale , Castroale si avand in motor Aral .......dintre care ultimul Aral C3 ! Si nu declarativ @opelvn asa ca tine ....ci cu poze si framantari si cu 3 schimburi succesive de ulei in 1000 km ! Sa-ti spun ca ma credea nevasta idiot dea-dreptul cand vedea cum arunc banii pe schimburi la opel si la fordul ei ?
Credeam ca stau de vorba cu cineva onorabil ....In fine. De fapt primul semn de intrebare mi l-am ridicat cand l-ai convins pe @ahappyuser sa bage in masina lui Petro-Canada Duron dar n-am zis nimic. Si nu intelegeam de ce @ahappyuser si altii imi recomandau X-cess dar ei treceau in grup organizat la alte marci sub deviza - tot timpul e mereu loc de mai bun ! Tu insa ai continuat cu aberatiile cu uleiuri de combina si locomotiva !
Cu acuzatiile tale din ultima postare mi-ai demonstrat ce fel de nene esti. Multumesc.
PS - macar eu am avut bunul simt ca toate cautarile pentru un ulei cit de cit sa le postez aici insotite de poze si intrebari si , de cand am ajuns la X-cess , am specificat aproape mereu ca ma refer la motorizarea mea paralel cu recomandarea ca in alegerea unui ulei sa fie consultat manualul si specificatiile producatorului ! Ceea ce la tine n-am vazut @opelvn !
Azi insa am vazut altceva ...dar nu ma mira !
PS 2 - Si pentru ca probabil ma apropi de un ,,flame,, cu discutia asta , prefer sa ma opresc aici.
Posteaza ce doresti tu @opelvn si recomanda ce uleiuri doresti. Fiecare e liber sa bage in baia de ulei ce crede el. Rezultatele apar ceva mai tarziu. Nu-i treaba mea sa indentific ,,spameri,,. si clonele, Doar vroiam sa nu crezi ca absolut toti de pe forum punem botu' la toate link-urile si ,,recomandarile,, tale. Mai sintem citiva pe pe aici care mai stim citii si mai avem Google acasa si nu stam sa asteptam infrigurati reclamele tale !
kappy666- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
Cine a avut ochi sa vada si urechi sa auda a inteles ceva din cele 500 de pagini
in ceea ce priveste alegerea uleiului,pt mine,consumatorul de rand, este ca si in cazul pastei de dinti:toate contin acelasi lucru dar beneficiaza de marketing diferit
in acest caz,esential este sa aleg uleiul potrivit la un pret meritat;ca unii aleg sa mentina pretul sus pt ca eu,consumatorul,sa asociez produsul lui cu unul premium este alta discutie
asadar,in decizia de alegere a unui ulei pe langa specificatiile tehnice ale producatorului,fisa tehnica a uleiului, am tinut cont de pret.
acolo unde nu am gasit norma specificata(este doar un ex: API Sh) am ales o alta,fortat fiind de faptul ca acea norma nu mai exista
in toate cazurile am tinut uleiurile cu aceleasi norme si aproximativ aceleasi fise tehnice cam acelasi nr de km(8-10k km/an).
in masina mea am avut:motul,castrol,valvoline,mobil in functie de cea mai buna oferta gasita la acel moment.
cum in situatia mea se afla suficienti posesori de auto,rog pe opelvn,borsy dar si alte persoane interesate/implicate in industria chimica,pe baza informatiilor disponibile, sa intocmeasca fiecare un top 5/10 uleiuri disponibile in RO , calitate/pret mediu si care ofera aceeasi protectie 7-10k km/an/regim mixt,la un pret decent,neumflat sau impus de importator sau de politicile producatorului.
1- denumire xxx 5w40 norme A3/B4 pret 100lei/4 litri schimb 1 an/ 8000km
2- YYY 0W30 A5/C3 140LEI/4 L 1an/10000km
ps: am un prieten care isi face singur importul de ulei din Slovenia
dupa achitarea transportului ,taxelor de mediu,etc atat Motul cat si Castrol ies la el la vanzare cu un pret cu 30% mai mic decat pretul afisat de unele mari magazine online
evident ca au venit peste el imporatorii deoarece strica piata,a scris producatorilor mentionati dorind sa importe direct de la ei dar acestia l-au directionat catre importatorii agreati,cu preturile dictate de ei
in ceea ce priveste alegerea uleiului,pt mine,consumatorul de rand, este ca si in cazul pastei de dinti:toate contin acelasi lucru dar beneficiaza de marketing diferit
in acest caz,esential este sa aleg uleiul potrivit la un pret meritat;ca unii aleg sa mentina pretul sus pt ca eu,consumatorul,sa asociez produsul lui cu unul premium este alta discutie
asadar,in decizia de alegere a unui ulei pe langa specificatiile tehnice ale producatorului,fisa tehnica a uleiului, am tinut cont de pret.
acolo unde nu am gasit norma specificata(este doar un ex: API Sh) am ales o alta,fortat fiind de faptul ca acea norma nu mai exista
in toate cazurile am tinut uleiurile cu aceleasi norme si aproximativ aceleasi fise tehnice cam acelasi nr de km(8-10k km/an).
in masina mea am avut:motul,castrol,valvoline,mobil in functie de cea mai buna oferta gasita la acel moment.
cum in situatia mea se afla suficienti posesori de auto,rog pe opelvn,borsy dar si alte persoane interesate/implicate in industria chimica,pe baza informatiilor disponibile, sa intocmeasca fiecare un top 5/10 uleiuri disponibile in RO , calitate/pret mediu si care ofera aceeasi protectie 7-10k km/an/regim mixt,la un pret decent,neumflat sau impus de importator sau de politicile producatorului.
1- denumire xxx 5w40 norme A3/B4 pret 100lei/4 litri schimb 1 an/ 8000km
2- YYY 0W30 A5/C3 140LEI/4 L 1an/10000km
ps: am un prieten care isi face singur importul de ulei din Slovenia
dupa achitarea transportului ,taxelor de mediu,etc atat Motul cat si Castrol ies la el la vanzare cu un pret cu 30% mai mic decat pretul afisat de unele mari magazine online
evident ca au venit peste el imporatorii deoarece strica piata,a scris producatorilor mentionati dorind sa importe direct de la ei dar acestia l-au directionat catre importatorii agreati,cu preturile dictate de ei
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
Nimeni nu poate importa si distribui oficial si legal ulei fara certificare RAR-OCP e eticheta pe sticla la ulei tradusa in romana pe fiecare sticla ulei din magazin . Astea sant petarde fara zgomot trase de dealeri obscuri sa distraga atentia si sa se convinga naivul user ca de aia se vand uleiuri pe PM PE FORUMURI pe situri de okazii.. la negru fara acte fara certificat de calitate fara TVA pe forumuri ca a IMPORTAT PRIETENUL CU 30% mai ieftin...basme pt fraieri...si clone multe... doar naivii papa de astea.......
e un proverb
Gura bate c....
Cand e buba si scade cascavalul incepe zgomotul...."al meu e cel mai cel mai" "celelalte sant TOATE slabe
proaste contafacute" "al meu e cel mai bun fac rost ieftin..."
e fumata ...pt mine cel putin...
e un proverb
Gura bate c....
Cand e buba si scade cascavalul incepe zgomotul...."al meu e cel mai cel mai" "celelalte sant TOATE slabe
proaste contafacute" "al meu e cel mai bun fac rost ieftin..."
e fumata ...pt mine cel putin...
kappy666- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
domnule,ce te ai ambalat asa tare?!
ati adus in discutie certificari,daca veti comanda de la marele magazin online sau distribuitor de piese,uleiul nu are timbru de securitate,nu vine cu certificat de conformitate;daca vorbiti de aceea banala eticheta tip carticica(cu traduceri multiple),da,bidoanele au aceea eticheta.
nu sunt clona nimanui.incercam prin puterea exemplului cu amicul ce detine magazinul de piese,sa evidentiez faptul ca multe uleiuri au pret de vanzare mare pt a fi perceput de consumator ca fiind premium,in realitate ele fiind ca toate celelalte sau mai slabe.
cine are o firma se poate inregistra in baza de comenzi a oricarui mare distribuitor de piese din ro(unix,auto net,bardi);va avea surpriza sa constate ca un ulei consacrat (motul,castrol,mobil) sa fie disponibil la preturi de 100lei /4 litri cu recomandarea de vanzare a bidonului cu 140lei/4l. inteleg ca astia fie aduc ulei contrafacut de este asa ieftin,fie asta e pretul lui real,restul fiind prosteala amintita 4 randuri mai sus
considerandu-va utile cunostintele voastre, v-am rugat sa faceti un top personal al unor uleiuri medii,ce ofera toate aceeasi protectie intre 7-10 k km, ce pot fi gasite in RO la preturi omenesti;rugamintea mea a fost serioasa si nu cu scopul de a va lua in deradere ori pt a slavi o anume marca de ulei.
sub acelasi user ma puteti gasi pe diverse forumuri ,dar nu veti gasi cu siguranta niciun post de-al meu in care sa vand/recomand un anume produs,indiferent de acesta:ulei,scobitori sau cuie
ati adus in discutie certificari,daca veti comanda de la marele magazin online sau distribuitor de piese,uleiul nu are timbru de securitate,nu vine cu certificat de conformitate;daca vorbiti de aceea banala eticheta tip carticica(cu traduceri multiple),da,bidoanele au aceea eticheta.
nu sunt clona nimanui.incercam prin puterea exemplului cu amicul ce detine magazinul de piese,sa evidentiez faptul ca multe uleiuri au pret de vanzare mare pt a fi perceput de consumator ca fiind premium,in realitate ele fiind ca toate celelalte sau mai slabe.
cine are o firma se poate inregistra in baza de comenzi a oricarui mare distribuitor de piese din ro(unix,auto net,bardi);va avea surpriza sa constate ca un ulei consacrat (motul,castrol,mobil) sa fie disponibil la preturi de 100lei /4 litri cu recomandarea de vanzare a bidonului cu 140lei/4l. inteleg ca astia fie aduc ulei contrafacut de este asa ieftin,fie asta e pretul lui real,restul fiind prosteala amintita 4 randuri mai sus
considerandu-va utile cunostintele voastre, v-am rugat sa faceti un top personal al unor uleiuri medii,ce ofera toate aceeasi protectie intre 7-10 k km, ce pot fi gasite in RO la preturi omenesti;rugamintea mea a fost serioasa si nu cu scopul de a va lua in deradere ori pt a slavi o anume marca de ulei.
sub acelasi user ma puteti gasi pe diverse forumuri ,dar nu veti gasi cu siguranta niciun post de-al meu in care sa vand/recomand un anume produs,indiferent de acesta:ulei,scobitori sau cuie
TOTAL_valib- Suspendat
- 56 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Omega 2000 X20SE
- Bucuresti
TOTAL_valib- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2000 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
13nicu, poate se sesizeaza moderatorii conform regulament, https://www.clubopel.com/regulament.html
sa verifice punctele 3 si 6 din Reguli Generale
citez "3. O persoana nu poate avea mai multe conturi. Noi verificam frecvent acest lucru, iar cei care au mai mult de 1 cont vor fi penalizati drastic.
6. Cei care jignesc alti membri ai comunitatii sau folosesc forumul pentru a-si descarca nervii vor fi suspendati timp de 7 zile."
prea te-ai pus cu tunurile pe mine si pe opelvn tu si clonele tale gen luci_t,valix5, Avam Adrian, manghel, liberlamare,pustiu pst
fiindca avem pareri diferite in ce priveste motul.
Chiar rog moderatorii sa verifice IP-urile un pic, SI DACA se gaseste potriviri, sa se ia masurile ce se cuvin !
Ai vazut ce a patit neuro, vrei sa ai soarta lui?
Pun de asemenea la indemana utilizatorului opelist de rand 2 link-uri cu teste cu poze despre uleiuri
http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
http://www.bmwclub.ro/forum...ortament-uleiuri/
ptr userul kappy666 si ptr ca ceruse si moderatorul danciucureanu cu 1 saptamana in urma, un top de 5-10 uleiuri ptr opel,gasibile in RO la pret ok
Nu am in lista uleiuri cu norma C3, deoarece nu le consider a fi ok in motor de opel benzina sau diesel de generatie mai veche, nu ultima generatie! Ma iau in general dupa uleiul cu care a iesit masina din fabrica de la producator.
1. cel mai tare ulei de recomandat, a vorbit si opelvn si eu despre el, ptr diesel, ar fi Schaffer Supreme 9000 5w40, gasibil la dealerul din Timisoara la pret decent CJ-4/CI-4/SM, CI-4 Plus. Preturi 5W-40 (1 Galon = 3,785 litri) - 63,67 usd (TVA inclus)
Pun aicea fisa serioasa de invidiat, cea mai rezistenta pelicula de ulei la 150 grade la ora actuala
http://www.schaefferoil.com...20Sheets/9000.pdf
recomand ptr regim mixt la diesel 1 an si 10 mii de km
2. Cepsa star syntetic 5w40, A3,B4.Porshe A40
http://www.cepsa.com/stfls/...TIC%205W40_v4.pdf
foarte bun dar il recomand ptr regim mixt 8000km/1an. Pretul 110 ron ptr bidonul de 5 litri
3. Valvoline synpower 5w40 A3,B4, API SM/CF 100lei 5 litri pe internet, pret normal 130 lei ptr bidonul de 5 litri. In regim sever tinut 7500km sau 6 luni sau 10 mii km / 1an
4. Valvoline MaxLife 5w40 , API SM/CF, ACEA A3/B4, pret bidon 4 litri ~150 lei pe internet Formulat special cu aditivi pt motoare de peste 100000 km . Il recomand 7500km sau 6 luni regim sever in oras sau 9000km mixt
5. MOBIL 1 5W40 TURBO DIESEL TRUCK FULL SYNTHETIC am scris si eu si opelvn despre el, are norma de flota MB228.5 are urmatoarele aprobari API CJ-4, CI-4 PLUS/CI-4/CH-4/CG-4/ SM/SL/SJ Diesel Turbo, Mercedes Benz 228.5, Pret 1litru 48 ron pe internet
6. Mobil 1 0w40 varianta New Life noua cu capac auriu, A3/B4, pret pe internet promotional ptr bidonul de 4litri 150 ron. Mult laudat de opelvn, e peste cel varianta SUA adus de catre cei de la Cluj. Recomand a fi schimbat la 10 mii de km sau 1 an regim mixt sau 7500km sau 6 luni regim sever in oras !
7.Shell Helix Ultra 5w-40 - 4l prtet 130 lei pe internet API SM/CF, ACEA A3/B3/B4 Mercedes Benz 229.5
8. Valvoline Durablend Diesel 5w40 pret 135 lei pe internet, API CF, ACEA B3
9. Valvoline Durablend 10w40 pret bidon 4 litri 82 lei pe internet, API SL/CF, ACEA A3/B3/B4 ,semisintetic, de tinut 7500km in motor sau 6 luni
10. Liqui Moly TopTec 4600 5w30 API SM/CF, ACEA A3/B4 pret bidon 5litri 192 ron pe internet . De tinut 7500km in motor, maxim 1 an
11.Liqui Moly Synthoil High Tech, 5W40, bidon 5L pret 207 ron pe internet. ACEA A3-04/B4-04, API SM/CF
sa verifice punctele 3 si 6 din Reguli Generale
citez "3. O persoana nu poate avea mai multe conturi. Noi verificam frecvent acest lucru, iar cei care au mai mult de 1 cont vor fi penalizati drastic.
6. Cei care jignesc alti membri ai comunitatii sau folosesc forumul pentru a-si descarca nervii vor fi suspendati timp de 7 zile."
prea te-ai pus cu tunurile pe mine si pe opelvn tu si clonele tale gen luci_t,valix5, Avam Adrian, manghel, liberlamare,pustiu pst
fiindca avem pareri diferite in ce priveste motul.
Chiar rog moderatorii sa verifice IP-urile un pic, SI DACA se gaseste potriviri, sa se ia masurile ce se cuvin !
Ai vazut ce a patit neuro, vrei sa ai soarta lui?
Pun de asemenea la indemana utilizatorului opelist de rand 2 link-uri cu teste cu poze despre uleiuri
http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
http://www.bmwclub.ro/forum...ortament-uleiuri/
ptr userul kappy666 si ptr ca ceruse si moderatorul danciucureanu cu 1 saptamana in urma, un top de 5-10 uleiuri ptr opel,gasibile in RO la pret ok
Nu am in lista uleiuri cu norma C3, deoarece nu le consider a fi ok in motor de opel benzina sau diesel de generatie mai veche, nu ultima generatie! Ma iau in general dupa uleiul cu care a iesit masina din fabrica de la producator.
1. cel mai tare ulei de recomandat, a vorbit si opelvn si eu despre el, ptr diesel, ar fi Schaffer Supreme 9000 5w40, gasibil la dealerul din Timisoara la pret decent CJ-4/CI-4/SM, CI-4 Plus. Preturi 5W-40 (1 Galon = 3,785 litri) - 63,67 usd (TVA inclus)
Pun aicea fisa serioasa de invidiat, cea mai rezistenta pelicula de ulei la 150 grade la ora actuala
http://www.schaefferoil.com...20Sheets/9000.pdf
recomand ptr regim mixt la diesel 1 an si 10 mii de km
2. Cepsa star syntetic 5w40, A3,B4.Porshe A40
http://www.cepsa.com/stfls/...TIC%205W40_v4.pdf
foarte bun dar il recomand ptr regim mixt 8000km/1an. Pretul 110 ron ptr bidonul de 5 litri
3. Valvoline synpower 5w40 A3,B4, API SM/CF 100lei 5 litri pe internet, pret normal 130 lei ptr bidonul de 5 litri. In regim sever tinut 7500km sau 6 luni sau 10 mii km / 1an
4. Valvoline MaxLife 5w40 , API SM/CF, ACEA A3/B4, pret bidon 4 litri ~150 lei pe internet Formulat special cu aditivi pt motoare de peste 100000 km . Il recomand 7500km sau 6 luni regim sever in oras sau 9000km mixt
5. MOBIL 1 5W40 TURBO DIESEL TRUCK FULL SYNTHETIC am scris si eu si opelvn despre el, are norma de flota MB228.5 are urmatoarele aprobari API CJ-4, CI-4 PLUS/CI-4/CH-4/CG-4/ SM/SL/SJ Diesel Turbo, Mercedes Benz 228.5, Pret 1litru 48 ron pe internet
6. Mobil 1 0w40 varianta New Life noua cu capac auriu, A3/B4, pret pe internet promotional ptr bidonul de 4litri 150 ron. Mult laudat de opelvn, e peste cel varianta SUA adus de catre cei de la Cluj. Recomand a fi schimbat la 10 mii de km sau 1 an regim mixt sau 7500km sau 6 luni regim sever in oras !
7.Shell Helix Ultra 5w-40 - 4l prtet 130 lei pe internet API SM/CF, ACEA A3/B3/B4 Mercedes Benz 229.5
8. Valvoline Durablend Diesel 5w40 pret 135 lei pe internet, API CF, ACEA B3
9. Valvoline Durablend 10w40 pret bidon 4 litri 82 lei pe internet, API SL/CF, ACEA A3/B3/B4 ,semisintetic, de tinut 7500km in motor sau 6 luni
10. Liqui Moly TopTec 4600 5w30 API SM/CF, ACEA A3/B4 pret bidon 5litri 192 ron pe internet . De tinut 7500km in motor, maxim 1 an
11.Liqui Moly Synthoil High Tech, 5W40, bidon 5L pret 207 ron pe internet. ACEA A3-04/B4-04, API SM/CF
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@opelvn ti-am pus in urma cu ceva posturi niste intrebari pertinente la care nu mi-ai raspuns. Niste intrebari banale pe care le-ai combatut cu esti dealer MOBIL
La fel si colegul @bh13ncu printr-un efort de vointa exemplar a incercat sa te inteleaga si mai mult a facut un recapp al link-urilor postate de tine si al ideilor care le-au insotit. Singurul lucru pe care ai fost capabil sa-l spui in apararea ta a fost sa spui @bh13ncu esti dealer MOTUL.
Cam asta esti tu hotul striga hotul raspunzi la o intrebare cu o alta sau deviezi de la subiect.
Se pare ca singuri care mai scriu in acest topic esti tu, clonele tale si vreo doi trei rataciti care deobicei se aleg cu suspendari
O ultima curiozitate ca sa nu fiu off-topic total Opelul tau cu ce ulei merge?
La fel si colegul @bh13ncu printr-un efort de vointa exemplar a incercat sa te inteleaga si mai mult a facut un recapp al link-urilor postate de tine si al ideilor care le-au insotit. Singurul lucru pe care ai fost capabil sa-l spui in apararea ta a fost sa spui @bh13ncu esti dealer MOTUL.
Cam asta esti tu hotul striga hotul raspunzi la o intrebare cu o alta sau deviezi de la subiect.
Se pare ca singuri care mai scriu in acest topic esti tu, clonele tale si vreo doi trei rataciti care deobicei se aleg cu suspendari
O ultima curiozitate ca sa nu fiu off-topic total Opelul tau cu ce ulei merge?
TOTAL_valib- Suspendat
- 56 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Omega 2000 X20SE
- Bucuresti
TOTAL_valib- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2000 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
precizare ptr 13nicu fost bh13ncu
Cine a zis ca este opelvn om cu peste 30 ani experienta in domeniul auto pe alt forum, este si el tot inginer si este din Galati/comuna Sendreni. Este om pasionat de uleiuri , a folosit si el o singura data in masina lui 1,5dci redline 5w40 dar cu cj4 (varianta veche). Fiindca nu isi permite des acest ulei, a facut teste si cu uleiuri ieftine si cu LM, si cu blenduri intre ulei de camion Citgo Citgard Syndurance de care ai amintit mai devreme si ulei normal
Revin, ptr user normal de strada, si uleiul Wolf 5w40 face treaba buna in motor ! Este pretul de 89 ron la promo, A3/B4.
@ Tiaz,folosesc renewable lubricants 5w40, redline 0w40 si 5w30, valvo synpower 5w40
Ultima modificare făcută de TOTAL_valib la Lun 26 Jan, 2015 10:05 pm, modificat de 2 ori în total
Cine a zis ca este opelvn om cu peste 30 ani experienta in domeniul auto pe alt forum, este si el tot inginer si este din Galati/comuna Sendreni. Este om pasionat de uleiuri , a folosit si el o singura data in masina lui 1,5dci redline 5w40 dar cu cj4 (varianta veche). Fiindca nu isi permite des acest ulei, a facut teste si cu uleiuri ieftine si cu LM, si cu blenduri intre ulei de camion Citgo Citgard Syndurance de care ai amintit mai devreme si ulei normal
Revin, ptr user normal de strada, si uleiul Wolf 5w40 face treaba buna in motor ! Este pretul de 89 ron la promo, A3/B4.
@ Tiaz,folosesc renewable lubricants 5w40, redline 0w40 si 5w30, valvo synpower 5w40
Ultima modificare făcută de TOTAL_valib la Lun 26 Jan, 2015 10:05 pm, modificat de 2 ori în total
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
Mi-au clonat multi postarile sau au reluat pe alte forumuri multe din cele spuse de mine nu-i bai de aia am intrat sa impartasesc ce stiu eu si altora..bun rau timpul va convinge. N-am nici o treaba cu baiatul ala din Sendreni si ce experiente a facut el cu diverse uleiuri a mai clonat postari de ale mele cu copy paste despre normele PORSCHE. de pe alte forumuri (logan club) dar nu m-am suparat am atentionat userii acolo ca nu sant eu cel ce a scris, ci o clona, eu neavand cont la vremea aceea pe forumul respectiv.
Voi iesi de pe forum o perioada sa si faca numarul de circ "dealerii " (no TVA) ....si sa se certe intre ei cu cine vor...
Ultima modificare făcută de opelvn la Lun 26 Jan, 2015 10:23 pm, modificat de 2 ori în total
Voi iesi de pe forum o perioada sa si faca numarul de circ "dealerii " (no TVA) ....si sa se certe intre ei cu cine vor...
Ultima modificare făcută de opelvn la Lun 26 Jan, 2015 10:23 pm, modificat de 2 ori în total
_joy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2015
- Mesaj Privat
Va salut si as dori putina intelegere din partea voastra, fiind primul post.
Incantat de astra h de 1.6 pe benzina pe care mi-au dat-o astia la serviciu, am zis sa-mi iau si eu una (mi-au placut stabilitatea si faptul ca masina pare inchegata la trecerea peste obstacole). Dar, date fiind drumurile multe in oras, dar si extraurban in interes personal (copii de dus la scoala si la alte activitati extrascolare, precum si probleme de sanatate ale parintilor), am zis sa-mi iau diesel. Singura conditie pe care am pus-o dealerului (ma rog, un samsar d-asta autorizat) a fost sa aiba istoric de servis verificabil. Si m-am ales cu un 1.3 cdti wagon, caravan cum ii zic ei. Astia au fost banii, asta e masina. N-am de ce sa ma laud, am copii, rate la banca, si alte probleme, ca, probabil toata lumea.
Activez in domeniul vanzarilor de consumabile auto si servisare usoara. Usoara, adica nu ma bag in motoare sa le repar, sau de facut tablarie. In rest cam de toate, articulatii, schimb de lichide, etc ... Si ceva electric, dar si aici mai slab. Astfel, am de-a face si cu distribuitorii de lubrifianti. Eu nu bag pe gat nimanui un anumit lubrifiant, ba chiar fac schimb si cu materialul clientului, contra-cost, evident. Dar, datoria mea este sa prezint clientului oferta "multimarca", cu preturile aferente. Nu fac piata de desfacere nimanui, daca nu am si eu un castig pe masura. Plus ca sunt doar angajat, afacerea nu este a mea. Si mai am la activ si experiente neplacute de gen "a, deci la asta ai tu comision mai mare si de-aia vrei sa-mi vinzi d-asta", sau termene de livrare nerespectate, preturi umflate deodata, fara preaviz la distribuitor, etc ... Vand atat mobil, castrol, total/elf, cat si marci mai putin cunoscute de publicul larg, de gen divinol, wolf si altele. Am avut la un moment dat si liqui-moly si valvoline, dar temenele de livrare m-au facut sa renunt la ele. Asta se intampla in trecut, nu mai stiu cum stau acum, probabil ca aveau alta politica de vanzari atunci... eu vanzand atatea marci, nu mi-am pus probleme, doar nu era sa-mi pierd clientii, din cauza unui singur distribuitor.
Avand in vedere cele citite pe aici despre uleiul gm si mai avand in vedere ca n-o sa-mi schimb masina prea devreme, am incercat sa-mi fac o idee, despre ce ulei as putea sa pun in motorasul asta. Am citit atat topicul asta (recunosc, nu tot, sunt totusi 500 de pagini), cat si cel despre valvoline, motul, si inca vreo 2-3. Chiar asa, apropo de asta, cred ca este forumul cu cele mai multe topicuri despre lubrifianti. Chiar este nevoie de atatea ? De ce imi pun problema asta tocmai acum ? Pentru ca pana acum, la masinile pe care le-am avut, am folosit doar uleiuri "recomandate", adica alea din reprezentante. Cand aveam polo, puneam ce-mi dadeau aia de la reprezentanta. Cand am avut focusul, am pus motorcraft, pana am vandut masina. Si asa mai departe. Dar aici nu prea stiu, tinand cont de ce ziceti voi ca-i slab gm-ul. Este masina cu destui kilometri, nu stiu cum stau astia cu garantia after-sale sau cum i-o zice ...
De aceea am intrat aici, sa citesc si, din pacate nu prea am vazut review-uri pe multi kilometri cu un singur ulei.
M-ar interesa un ulei care sa reziste foarte bine cam la toate regimurile de mers, fara sa schimb norma/grade-ul uleiului vara/iarna. Stiu, vreau uleiul perfect, care probabil ca inca nu s-a inventat. Problema devine personala, fiind vorba de masina mea. Cand le vand altora, este super, si scap foarte usor cand omul specifica foarte clar ce pune in motor sau ce-si doreste in mod expres. Altfel, ma ajuta configuratoarele sau alte softuri.
Cititnd lucrurile postate pe aici, am incercat sa fac si ceva scoala, sa incerc sa inteleg ce scrieti voi aici... Ma laud cu asta, inca mai inteleg, formatiunea mea de inginer isi spune cuvantul, mecanica invatata ma ajuta foarte mult, chiar daca am terminat scoala demult, iar mecanica pe care am invatat-o eu nu are legatura decat prin analogii cu domeniul auto. Cu toate astea, nu m-am edificat.
N-ati putea sa fiti un pic mai concisi, stiu, eu, un fel de rezumat, un fel de review de genul, "uite, eu am folosit marca asta, atatia km si uite ce-am observat ..." ?
Sa stiti ca de obicei nu scriu atat de mult, dar am incercat sa fac in asa fel incat sa nu fiu interpretat in vreun alt fel decat in cel pentru care am poposit aici. Mi-am recitit de vreo 3 ori postul, ca sa fiu sigur ca ma fac inteles.
Va multumesc.
George din Braila/Galati si, ocazional, Tulcea. Nu, nu sunt manelist .
Incantat de astra h de 1.6 pe benzina pe care mi-au dat-o astia la serviciu, am zis sa-mi iau si eu una (mi-au placut stabilitatea si faptul ca masina pare inchegata la trecerea peste obstacole). Dar, date fiind drumurile multe in oras, dar si extraurban in interes personal (copii de dus la scoala si la alte activitati extrascolare, precum si probleme de sanatate ale parintilor), am zis sa-mi iau diesel. Singura conditie pe care am pus-o dealerului (ma rog, un samsar d-asta autorizat) a fost sa aiba istoric de servis verificabil. Si m-am ales cu un 1.3 cdti wagon, caravan cum ii zic ei. Astia au fost banii, asta e masina. N-am de ce sa ma laud, am copii, rate la banca, si alte probleme, ca, probabil toata lumea.
Activez in domeniul vanzarilor de consumabile auto si servisare usoara. Usoara, adica nu ma bag in motoare sa le repar, sau de facut tablarie. In rest cam de toate, articulatii, schimb de lichide, etc ... Si ceva electric, dar si aici mai slab. Astfel, am de-a face si cu distribuitorii de lubrifianti. Eu nu bag pe gat nimanui un anumit lubrifiant, ba chiar fac schimb si cu materialul clientului, contra-cost, evident. Dar, datoria mea este sa prezint clientului oferta "multimarca", cu preturile aferente. Nu fac piata de desfacere nimanui, daca nu am si eu un castig pe masura. Plus ca sunt doar angajat, afacerea nu este a mea. Si mai am la activ si experiente neplacute de gen "a, deci la asta ai tu comision mai mare si de-aia vrei sa-mi vinzi d-asta", sau termene de livrare nerespectate, preturi umflate deodata, fara preaviz la distribuitor, etc ... Vand atat mobil, castrol, total/elf, cat si marci mai putin cunoscute de publicul larg, de gen divinol, wolf si altele. Am avut la un moment dat si liqui-moly si valvoline, dar temenele de livrare m-au facut sa renunt la ele. Asta se intampla in trecut, nu mai stiu cum stau acum, probabil ca aveau alta politica de vanzari atunci... eu vanzand atatea marci, nu mi-am pus probleme, doar nu era sa-mi pierd clientii, din cauza unui singur distribuitor.
Avand in vedere cele citite pe aici despre uleiul gm si mai avand in vedere ca n-o sa-mi schimb masina prea devreme, am incercat sa-mi fac o idee, despre ce ulei as putea sa pun in motorasul asta. Am citit atat topicul asta (recunosc, nu tot, sunt totusi 500 de pagini), cat si cel despre valvoline, motul, si inca vreo 2-3. Chiar asa, apropo de asta, cred ca este forumul cu cele mai multe topicuri despre lubrifianti. Chiar este nevoie de atatea ? De ce imi pun problema asta tocmai acum ? Pentru ca pana acum, la masinile pe care le-am avut, am folosit doar uleiuri "recomandate", adica alea din reprezentante. Cand aveam polo, puneam ce-mi dadeau aia de la reprezentanta. Cand am avut focusul, am pus motorcraft, pana am vandut masina. Si asa mai departe. Dar aici nu prea stiu, tinand cont de ce ziceti voi ca-i slab gm-ul. Este masina cu destui kilometri, nu stiu cum stau astia cu garantia after-sale sau cum i-o zice ...
De aceea am intrat aici, sa citesc si, din pacate nu prea am vazut review-uri pe multi kilometri cu un singur ulei.
M-ar interesa un ulei care sa reziste foarte bine cam la toate regimurile de mers, fara sa schimb norma/grade-ul uleiului vara/iarna. Stiu, vreau uleiul perfect, care probabil ca inca nu s-a inventat. Problema devine personala, fiind vorba de masina mea. Cand le vand altora, este super, si scap foarte usor cand omul specifica foarte clar ce pune in motor sau ce-si doreste in mod expres. Altfel, ma ajuta configuratoarele sau alte softuri.
Cititnd lucrurile postate pe aici, am incercat sa fac si ceva scoala, sa incerc sa inteleg ce scrieti voi aici... Ma laud cu asta, inca mai inteleg, formatiunea mea de inginer isi spune cuvantul, mecanica invatata ma ajuta foarte mult, chiar daca am terminat scoala demult, iar mecanica pe care am invatat-o eu nu are legatura decat prin analogii cu domeniul auto. Cu toate astea, nu m-am edificat.
N-ati putea sa fiti un pic mai concisi, stiu, eu, un fel de rezumat, un fel de review de genul, "uite, eu am folosit marca asta, atatia km si uite ce-am observat ..." ?
Sa stiti ca de obicei nu scriu atat de mult, dar am incercat sa fac in asa fel incat sa nu fiu interpretat in vreun alt fel decat in cel pentru care am poposit aici. Mi-am recitit de vreo 3 ori postul, ca sa fiu sigur ca ma fac inteles.
Va multumesc.
George din Braila/Galati si, ocazional, Tulcea. Nu, nu sunt manelist .
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
kappy666 a scris:cum in situatia mea se afla suficienti posesori de auto,rog pe opelvn,borsy dar si alte persoane interesate/implicate in industria chimica,pe baza informatiilor disponibile, sa intocmeasca fiecare un top 5/10 uleiuri disponibile in RO , calitate/pret mediu si care ofera aceeasi protectie 7-10k km/an/regim mixt,la un pret decent,neumflat sau impus de importator sau de politicile producatorului......
Recunosc ca deja nu prea mai intru cu placere pe acest topic! Prea multa cearta fara rost! Eseuri in care unii incearca sa se convinga ca ce folosesc ei e cel mai bun produs de pe piata! Zeci de pagini cu informatie zero, doar contre, fara a avea treaba cu topicul, informatii repetate de zeci de ori, clone cat cuprinde........etc!
Deci, nu stiu daca merita sa mai imi pierd timpul inutil in a face un chart cu uleiuri de calitate la un pret rezonabil, cand el va fi pierdut in noianul de 'balarii'!
kappy666- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
@ borsy: din masa asta de persoane care a trecut pe aici,eu unul fac parte din procentul celor ce au avut curiozitatea si placerea sa piarda noptile citind despre uleiuri
daca ati reusit sa motivati 1 persoana pe fiecare forum in care ati postat,personal consider munca voastra incununata de succes
cu stima,
daca ati reusit sa motivati 1 persoana pe fiecare forum in care ati postat,personal consider munca voastra incununata de succes
cu stima,
- Mr.Opel
- Admin
- 2,388 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,388
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Intotdeauna am sustinut dreptul la exprimare libera si in special dezbaterile pe teme tehnice.
Si, pentru ca e o discutie tehnica ce ma depaseste, am lasat mereu lucrurile sa evolueze natural si am intervenit doar tarziu, cand era prea de tot, pentru ca atunci sunt lucrurile mai clare.
Dar vad ca atacurile - si nu dezbaterea - persista, deci trebuie luate masuri mai drastice.
Ii invit pe certareti sa se mute pe alte forumuri.
Ca si sidenote, ClubOpel nu este afiliat, nu primeste sponsorizari sau alte daruri si nici nu are nici un fel de legatura cu orice distribuitor sau vanzator ambulant de uleiuri sau alte produse petroliere.
LE: discutia asta va ramane sub forma de arhiva pentru cei care vor sa o citeasca.
Cei care vor sa poarte o dezbatere civilizata pe tema uleiurilor la modul general, sa o faca intr-un topic nou.
Si, pentru ca e o discutie tehnica ce ma depaseste, am lasat mereu lucrurile sa evolueze natural si am intervenit doar tarziu, cand era prea de tot, pentru ca atunci sunt lucrurile mai clare.
Dar vad ca atacurile - si nu dezbaterea - persista, deci trebuie luate masuri mai drastice.
Ii invit pe certareti sa se mute pe alte forumuri.
Ca si sidenote, ClubOpel nu este afiliat, nu primeste sponsorizari sau alte daruri si nici nu are nici un fel de legatura cu orice distribuitor sau vanzator ambulant de uleiuri sau alte produse petroliere.
LE: discutia asta va ramane sub forma de arhiva pentru cei care vor sa o citeasca.
Cei care vor sa poarte o dezbatere civilizata pe tema uleiurilor la modul general, sa o faca intr-un topic nou.