Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
multumesc! sper sa fie indicatorul de vina.
Skip ads

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am verificat . Atat cu op com cat si in meniul ascuns temperatura motorului era de 88 grade, cat scrie pe termostat. Deci indicatorul este defazat.
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
sal . am si eu un opel vectra b 2.0 dth , problema la mine e legata de pornire , cand este undeva intre 0 si - 5 grade, masina porneste greu , adikca dau de 2 =3 ori la automat pana porneste , si cand porneste da senzatia ca moare motorul , si a doua zi dimineata se manifesta la fel, dar cand motorul este cald porneste f bine , in schimb cand temperatura este undeva sub - 10 grade , adik am pornit-o zilele trecute la - 21 de grade , a pornit fara probleme la sfert de cheie , intrebarea mea este e posibil sa fie din acest senzor de temperatura ?
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Este posibil sa porneasca greu daca e defect senzorul de temperatura carburant, nu lichid de racire. Dar pot fi si alte cauze.Cauta la topicul potrivit
  • anghel_george13

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,am o Tigra A din 96,motor X16XE,si am o problema similara:porneste bine,indiferent de temperatura,dar pana nu se incalzeste motorul,relantiul este neregulat,se opreste motorul daca calc ambreiajul.Schimbat EGR,curatat clapeta de acceleratie si IAC,schimbat bujii,fise,injectoare,degeaba,sonda Lambda schimbata de aprox 20 000 km.Dupa ce se incalzeste,nu mai am probleme cu opritul motorului,dar tot se simt rateuri pe evacuare si miros de benzina pe esapament.Verificat bujiile dupa vreo 400 km,sunt negre deja.Banuiesc ca nu lucreaza corect senzor temperatura apa(daca scot mufa,nu se simte nici o modificare a motorului,doar se aprinde CheckEngine).Cum pot testa acest senzor,sau daca aveti sugestii?
Multumesc.
  • pontilius

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Am o nelamurire. Detin o corsa D 2010, 1.2, 90 cai, benzina, 35 000 Km reali, o am de noua.
La acest model exista un meniu ascuns care, printre altele, indica temperatura apei sau motorului (nu am ceas in bord). Neavand ce face, am intrat in meniu si am vrut sa vad la ce temperatura porneste ventilatorul. A ajuns la 107 grade si nu a pornit. Am oprit motorul. Vara (la peste 28 grade afara) la semafor il aud cand porneste, daca dau drumu la aer porneste mai des. A venit un vecin cu OBD si la fel indica 107 grade C, cred ca ar urca si mai sus.
Un sfat va rog.
Multumesc
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa porneasca la 110 cel mai probabil.
Nu-ti mai face atatea griji, ca nefiind apa nu fierbe la 100 de grade, ci mult mai sus.
  • pontilius

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc.
Nu am asteptat pana la 110, ca stiam si auzisem ca trebuie sa porneasca la 90-95
  • slav_valentin84

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2003 16zse
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu un opel Astra G 1.6 8v 16zsx , la mine temperatura din bor cand sunt in afara orasului este 0 ,creste foarte greu cand sunt in oraș si este aglomerat abia atunci ajunge la 90 . Caldura baga ,termostatul este schimbat ,pompa de apa este noua. Ore este defect senzorul de temperatura? Mentionez ca in oras imi cam mananca cam multa benzina de 4 l de benzina fac in jur de 35 km . Stiti cumva care este problema?
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1994 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut, slav_valentin84
Daca iti manaca multa benzina, probabil ai senzorul de temperatura defect.
Ca sa verifici daca iti este blocat termostatul pe deschis, pornesti motorul si dupa un minut pui mana pe radiator sa vezi daca este cald.
Daca se incalzeste in primele minute, termostatul este defect/montat gresit. Radiatorul ar trebui sa inceapa sa se incalzeasca dupa 80 grade.
Pentru eventuale nelamuriri, ne auzim.
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1994 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Intrebare,
La Corsa B, C12NZ unde este amplasat senzorul de temperatura?
Cumva mai jos de injector? In spatele corpului de clapeta de acceleratie ?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da acolo este amplasat senzorul de temperatura motor(ECT),are mufa cu 2 fire. De indicatia in bord ,este responsabila sonda temperatura,are 1 fir.
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1994 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc mult mariustintea!
Se poate sa fie defect senzorul de temperatura si sa nu imi apara eroarea?
Consuma cam 10%, erorile fiind 35 IAC(desi acum e nou) 44, adica amestec sarac...
Sonda lambda e noua si e originala Bosch.
  • petreionel76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Meriva 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Cine îmi poate spune unde se afla senzorul temperatura combustibil la un opel meriva motor 1.3 diesel z13 dej.si daca stiti unde gasesc sa cumpãr unul .
  • baronu75

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o MERIVA din 2003 1,6 16v. Am o problema cu ea iarna, cind incerc s-o pornesc dau la automat de vreo 9 ori, si abea o ia si mi se aprinde in bord martorul la bord( de fapt incepe sa clipeasca cind tin mai mult contactul). Vara cind este cald nu are problema asta. Am vazut multe discutii pe forum cind masina nu porneste cind este cald nu cind este rece.
  • Aurel123

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Baieti am si eu o problema, mi se aprinde check.ul motor o data la cateva zile. Am un opel vectra b 2001 1.8 si am fost am pus testu si mi s.a spus ca e senzorul de temperatura. L.am cumparat insa am o dilema. Cum se monteaza? Teoretic pare usor insa mi.a spus cnv ca odata cu schimbarea lui o sa fie nevoie sa fac si aerisirea, este adevarat?
  • lupoiucatalin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2003 Z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Nu e nevoie de aerisire. Completezi doar antigelul care curge cand schimbu senzorul.
  • CCypy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Am un opel zafira 1,9 cdti, 88kw 120cp. Aceasta masina mi-a mancat banii si linistea. Problema ei e ca se aprinde martorul "masina cu cheie"si nu mai trage. Am schimbat: filtrul de particule, senzor presiune filtru de particule,conductele de la senzorul de presiune filtru de particule. A mers f.bine 450km.si a aparut iar masina cu cheie si iar s-a redus turatia(safe mode). Am tot studiat pe net tot ce tine de aceasta "masina cu cheita"...Am fost la tester la Dibass si erorile erau la clapeta acceleratie si filtru de particule...am curatat clapeta si la fel...filtrul saturat 78%. Presupun ca ar fi cei doi senzori de temperatura dar nu imi da pe tester...
  • CCypy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Acum imi da eroare P 1901 75 si senzor presiune filtru de particule...intrebarile mele sunt multe...mai are alt senzor de presiune decat cel de pe filtrul de motorina?! E posibil sa imi dea testerul eronat si sa fie unuldin cei doi senzori de temperatura dinainte si dupa filtrul de particule sau de la catalizator?! Din sase service-uri niciun mecanic nu stie ce are...a mai patit cineva asta?!
  • GNeamtu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Va sslut am un opel tigra A 96. Si vreau sa va cer o parere imi porneste greu la prima cheie cand motoru e rece iar dupa ce se incalzeste tin contactu vreo 6,7 secunde pana o ia si abea porneste de parca sar ineca si daca merg cu ia in jur de 10 km.si sunt in treapta 4 si vreau sa reduc intr-o treapta mai mica imi moare motoru brusc ma poate ajuta cineva?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR